05 maja 2015

Ella Henderson - Mirror Man


   Zainspirowana blogerkami, które działają za oceanem postanowiłam, a właściwie skusiłam się na taką oto mini spódniczkę, z taką oto mini bluzeczką. Odkryty brzuch - przyznam - to wyzwanie. Zaczynając od tego, że przechodząc przez park nie było osoby, która by się nie odwróciła - co nie jest fajne. Kończąc na tym, że innego efektu się spodziewałam, kiedy w domu kompletowałam zestaw. Niemniej jednak wyszło w miarę dobrze, jakbym mogła coś zmienić to prędzej spódnicę niż bluzkę. Chyba jednak nie lubię, aż tak krótkich miniówek, chociaż spodenki latem nosimy jeszcze krótsze, więc nie wiem... Tak czy inaczej, spódnica no ma to coś w sobie, świetny kolor z bliska wyglądałam jak chodzący bursztyn, a na Bałtyku bursztyny są jak wiecie bardzo cenne ;) 
A tak na poważnie, jestem ciekawa co o tej stylizacji uważacie Wy?! 
   Tak, jak obiecałam w poprzednim poście kolejna wspaniała fryzura. Uczesanie na specjalne okazje, bardzo stabilne - jeśli ktoś bałby się, że się rozleci w 30 min, to raczej nie. Dużo upięć, plus trochę lakieru i wytrzymała nawet deszcz. Ba! Deszcz wzmocnił lakier na włosach :) 


Jeszcze raz, co sądzicie o takich zestawach? Czy skusiłybyście się na koszulkę z odkrytym brzuchem? Przyznam, że ta stylizacja jest dla mnie swego rodzaju eksperymentem (co do mnie pasuje, a co nie). Proszę wypiszcie wszystkie za i przeciw, jestem bardzo ciekawa jaka jest wasza obiektywna ocena :) 

Fryzura Edyta S. , Fot. Łukasz Meller

121 komentarzy:

  1. bardzo łądnie i odważnie podoba mi się to :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odważnie! Ale podoba mi się :)
    I ta fryzura- boska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. You certainly have the right body shape for this outfit... it looks great on you...xoc

    I love your hair style Lucy... it looks amazing ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna fryzura! i stylizacja :)
    Zapraszam do siebie- blog z ubraniowym DIY: http://kitty-hat.blogspot.com/
    Obserwuję za obserwację!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! Chociaż najbardziej podoba mi się Twoja fryzura! :)
    Zapraszam do mnie.
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja zakochałam się w Twojej fryzurce, jest Przepiękna
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna i odważna stylizacja :)
    a fryzura jest bardzo ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja ładna, ale bardziej podoba mi się Twoja fryzura! :D
    www.ala--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne buty :)
    http://o-c-z-k-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna i odważna stylizacja :)
    Podoba mi się twoja fryzura!
    http://bymartynaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. sprawdziłem, już obserwuje : )

    http://dzejkoob.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. fryzura wygląda na skomplikowaną ale jest cudowna :)
    http://allaboutitaactually.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fryzura przepiękna, ale strój wg mnie zbyt wulgarny :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjecia!
    Świetny design bloga i posty!
    życze powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    http://want-cant-must.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. hej Lucynko :) dziękuję za zaproszenie! zazdroszczę Ci fotografa ;))
    zapraszam też do mnie http://prettynailsbykasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja osobiście nie założyłabym takiego zastawu z jednego powodu, nie mam tak dobrej figury jak Ty. Samą spódnicę bym założyła. Trzeba mieć dużo odwagi do takiej stylizacji. :-)
    Fryzura na Tobie mi się podoba, jest bardzo efektowna. :-) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna fryzura!
    Stylizacja? Raczej nie na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja jak i fryzura jak najbardziej na plus!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Spódnica świetna, ale Ja chyba też nie czułabym się zbyt komfortowo :D
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hejka :) Obserwuje Cię cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Włosy cudaśne :) Obserwuje i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Fryzura, plecionka przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia i stylizacja również :)
    Fryzurę masz obłędnie piękna :)
    Zgadzam się na wspólną obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jaka piękna fryzura!

    buziaczki:*
    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyzwanie? Chyba żartujesz =) Latem naprawdę powinnaś chodzić w takim zestawie :* Rozumiem dlaczego jest to problematyczne też bym się głupio czuła ...

    W odpowiedzi na twój komentarz na moim blogu.Chętnie zaobserwuje i czekam na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie świetne zdjęcia ♥ Ojej !
    Masz rewelacyjną figurę :o !

    OdpowiedzUsuń
  28. Fryzura najbardziej zwróciła moją uwagę. Zdjęcia wyszły świetnie.

    No pewnie że możemy sobie pomóc! Ja już obserwuję, bardzo ciekawy blog :)

    http://chilling-strawberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji, chociaż ja nie skusiłabym się na założenie aż takiej krótkiej spódniczki :)
    Pytałaś o obs/obs ja już teraz czekam na twoją kolej ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo seksowna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie mam idealnej figury dlatego ja na pewno nie zdecydowałabym się na taki zestaw, ale Ty wyglądasz obłędnie! Oczu oderwać nie można!

    OdpowiedzUsuń
  32. odważnie :*
    Świetna stylizacja :3
    wspólna obserwacja?
    daj znać u mnie
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaka śliczna fryzura ! To nie mój styl jeżeli chodzi o ootd, ale ty świetnie w nim wyglądasz :)
    Zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog to zaobserwuj ;) - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. fryzura genialna !
    Podoba mi się Twój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Tak samo podoba mi się jak ktoś ma odkryty brzuch, szczególnie do obcisłych spodni, ale sama bym tak nie mogła :)
    A fryzura jest baaaardzo śliczna :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Łał jakie świetne zdjęcia ! Niesamowita fryzura ! Masz naprawdę super styl !

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo dziękuję za miły komentarz, jednak nie interesuje mnie forma wymiany obserwacjami, co jest wprost powiedziane na moim blogu.
    Masz świetną fryzurę, uwielbiam zaplatać i związywać włosy w misterne konstrukcje, ta jest bardzo ładna. Będę musiała pokombinować, jak ją stworzyć;]

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładny strój i świetna fryzura ♥
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  39. piękny top!
    migdalowemleko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądasz dość ekstrawagancko. Ale spódniczka sama w sobie bardzo ładna. Ja nie odważyłabym się na taką stylizację ;)
    http://alexwswieciekosmetykow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawe, ale zupełnie nie w moim stylu. Jest świetne dobrane do twojej figury, ale ja raczej preferuje spódniczki, które sięgają mi trochę niżej ;) Ale widzę, że podeszłaś do tego w sposób profesjonalny, więc świetnie!

    http://you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak ma się taką figurę, trudno ją chować pod obszernym swetrem :) Jednak ja założyłabym do takiego topu dłuższą spódnicę np. ołówkową do kolan - wówczas odkryty brzuch stanowiłby taki smaczek całej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie myślałam, że będzie dłuższa i chciałam osiągnąć taki efekt o jakim piszesz, ale wyszło jak widać.. :)

      Usuń
  43. Bardzo ciekawy pomysł na stylizację;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo odważnie i śliczne szpilki ! :) Osobiście nie lubię w nich chodzić, ale Ty wyglądasz w nich świetnie :)

    Pytałaś o wspólną obserwacje, ja już :)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. przepiękna fryzura *.* ! stylizacja bardzo 'na czasie' choć chyba nie w moim stylu :)
    zostawiam obserwację i pozdrawiam gorąco :*
    ola-osinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. świetne zdjęcia!

    Mam prośbę: chciałabym w najbliższym poście zrobić Q&A, więc może masz jakieś pytania? Jeśli tak to zadaj je pod najnowszym postem. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  47. Odważna stylizacji, za co podziwiam :) Masz fajną figurę i uczesanie rzeczywiście prezentuje się też super :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękna figura to czemu mieliby się nie oglądać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Fryzura jest faktycznie bardzo ciekawa i napewno nie jest łatwa w wykonaniu! Ja bardzo lubię warkocze, a ten mnie zachwycił!:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetna fryzurka !
    http://fashionbutiquepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. upięcie obłędne!! Masz śliczną, nietuzinkową urodę :)
    pytałaś czy obserwuje - z wielką chęcią i będę tu wracała :) czekam na ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Zestaw nie dla mnie. Fryzura bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zestaw mega odważny, sama bym się za Tobą odwróciła, ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu :) W końcu do odważnych świat należy i to właśnie my blogerki powinnyśmy wychodzić przed szereg i przełamywać stereotypy :D
    Kiecka jest czadowa! :)
    Super wyglądasz :)

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki w poście oraz baner Sheinside?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  54. Hey :) thanks for follow, i follow back now <3
    Isa | My Beauty Blog

    OdpowiedzUsuń
  55. Fryzura wygląda genialnie! *.*
    Mi bardzo podoba się twoja stylizacja, chociaż sama nie założyłabym miniówki, bo wyglądałabym w niej źle hah :D ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Stylizacja jest ciekawa, aczkolwiek ja założyłabym miniówke i bluzkę "normalnej" długości, jakoś w takowych nie czuje się swojo. Co do fryzury jest na prawdę świetna! ❤

    just-aulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Ciekawa fryzura. Jeślibym ubrała mini to nie odsłoniłabym aż tak bardzo brzucha, bo co za dużo to nie zdrowo. ;D

    OdpowiedzUsuń
  58. Wow! Beautiful look Lucy ♥ i like!
    I love this hair. Perfect in your body :)

    Kisses | http://e-xpectativas.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  59. Fryzura bardzo fajna :) Ale spódniczka trochę za krótka (ale jak się ma takie nogi, to można wszystko).

    Blog zaobserwowany :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Masz nienaganną figurę, ale stylizacja dla mnie jednak ciut za mini, za dużo tego "kuso i oszczędnie" (z materiałem) fryzura cudna :)

    Dzięki za odwiedziny i zaproszenie, oczywiście obs bo podoba mi się u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  61. Fajny zestaw na lato :)
    Dziękuję za przemiłe odwiedziny. Obserwuję i czekam na Twój ruch :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetna fryzurka :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudowna fryzura :)))
    Dziękuję za odwiedziny:) Oczywiście możemy się zaobserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ubrałabym się tak, ale żeby pokazać brzuszek muszę go nie mieć :P Pewnie spódniczkę wybrałabym z wyższym stanem, tak, żeby nie było widać pępka ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. fryzurka piękna!


    http://anas-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Ciekawa fryzura. Pierwszy raz widzę taki splot :-)

    OdpowiedzUsuń
  67. Masz bardzo ładną figurę (nie dziwię się, że się oglądali za Tobą), nogi bardzo zgrabne i dobrze Ci jest w takim stroju, kwestia odwagi by w nim wyjść, ale przecież nie jest to na codzinne wyjścia jak sądzę, także na jakieś imrezy - czemu nie? Nic nie wystaje w sensie "boczków" czy brzucha, także jest ok!!! :) A poza tym jest to dosyć modne, nawet te odkryte brzuszki :) Bardzo seksownie!!! :) Spódniczka najpiękniejsza i pasuje też do lużnych, zwiwnych koszulek niekoniecznie z odsłonietym brzuchem.

    OdpowiedzUsuń
  68. WONDERFUL OUTFIT, I LOVE YOUR JACKET!
    www.agoprime.it

    OdpowiedzUsuń
  69. Oczywiście bardzo chętnie, możemy zaobserwować ;) Ja już dodaję+
    Fryzura rewelacja, koczek z poprzedniego postu również robi duże wrażenie :) !

    OdpowiedzUsuń
  70. You look great dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/05/camo.html

    OdpowiedzUsuń
  71. Ale chudzinka! ^^
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Możemy siebie nawzajem zaobserwować. :) Ja już.

    OdpowiedzUsuń
  73. Fryzura i spódniczka świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetna jest ta bluzka! Jestem na tak :) Świetny post i blog
    Zapraszam http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Ślicznie wyglądasz :D Świetne zdj <3
    ja już obserwuję, licze na rewanż :D

    obserwuję, liczę na to samo ♥

    http://suzzy-suzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Masz super figurę! :*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. świetna figura :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetna stylizacja. Masz piękną figurę.

    Pozdrawiam:*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. No, no, no- jaka figura, jakie kształty. Ekstra! Odważnie,ale z klasą i wdziękiem. A fryzura to jak dla mnie absolutne mistrzostwo świata! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Jak dla mnie strój jest zbyt odważny. Raczej bym się na taki nie zdecydowała. Ale fryzura boska! Też mam długie włosy a mimo to ograniczam się do noszenia rozpuszczonych albo kucyka :p i to jest szczyt moich możliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  81. you look cool:) noora/ www.noorajatuukka.blogspot.fi

    OdpowiedzUsuń
  82. Wow!!! Kochana Ty to masz figurkę!:):*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  83. A ja bym nic nie zmieniła! Świetnie wyglądasz :) Też sobie kupiłam w tym roku krótkie bluzki i mimo, że nie mam jeszcze idealnego brzucha to już w nich chodze :) Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  84. włosy <3
    Masz jakieś sposoby dbania o włosy??
    Pozdrawiam i zapraszam http://mikaart-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Bardzo fajna fryzurka i stylizacja jak najbardziej pasująca do Ciebie choć odważna :)

    OdpowiedzUsuń
  86. My suggestion please correct the language that you use for the language you are using is too difficult to be understoodSuplemen Herbal Agar Mani Tidak Cepat Keluar

    OdpowiedzUsuń
  87. information which is very unique and interesting, extraordinary Kuat Tahan Lama Intim Dengan Herbal

    OdpowiedzUsuń
  88. writing style is neat and easy to understand, I like to read Solusi Alternatif Mengobati Ejakulasi Dini

    OdpowiedzUsuń
  89. dziękuję. Jestem bardzo zainteresowany w treści. bardzo atrakcyjna i uporządkowane, dzięki czemu goście czują się w domu, w swoim blogu

    cara mengobati menopause dini secara alami

    OdpowiedzUsuń
  90. Grazie per gli insegnamenti che sono stati dati . buona fortuna

    OdpowiedzUsuń
  91. content and writing articles that you create a very inspiring, incredible
    Cara Mengobati Diabetes Secara Efektif

    OdpowiedzUsuń
  92. I will spread this article, may be useful information for my friends and other people
    Cara Mengobati Asam Urat Efektif,Cepat,Dan Aman

    OdpowiedzUsuń
  93. maaf dan terimakasih atas kelancangan saya berkunjung ke artikel ini
    Cara Mengobati Buah Zakar Yang Bengkak

    OdpowiedzUsuń
  94. I was amazed by the contents of this article, be further discussion okay!

    OdpowiedzUsuń