01 kwietnia 2015

xxanaxx - Give U The World


    


















50 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz w kapeluszu ♥
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Kapelusz cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :) Super kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coca Coli life nie można kupić w Polsce, swoją kupiłam w Norwegii i potwierdzam smakuje tak samo jak czerwona tylko jest zdrowsza i ma zredukowane kalorie :)
    Śliczny kapelusz, bardzo mi się podobają ale zawsze mam wrażenie że jak kupię to nie będę w nich chodzić :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się stylizacja. I twoje włosy! cudne :p obserwuję.
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjecia, mam podobne szpilki tylko, że błyszczące ale twoje jakoś bardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula w kratę i ramoneska zawsze spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great style and I love those heels :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cool girl. Cool daily look. :-)

    badibeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo Ci do twarzy w tym kapeluszu ;)

    meleyne-style.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądasz w kapeluszu,uwielbiam koszule w kratke :) ja juz obserwuje, wrocisz?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cały zestaw na tak! Uwielbiam kapelusze <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Super :) strasznie podobają mi się buty <3 i kapelusz

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kapelusz, ostatnio kupiłam podobny i to mój wiosenny faworyt <3 Zapraszam : melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacja. Wszystko świetnie skomponowane.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie Ci w tym kapeluszu :) Całość bardzo m się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie Ci w kapeluszu i bardzo ładną masz kurteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No i wreszcie interesujący wpis!
    I piękne zdjęcia :)
    Zapraszam: uusi-alku-kinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz bardzo zmysłowo :)
    Marzy mi się taki kapelusz - jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wspaniale ! :)

    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :)
    Ania,

    OdpowiedzUsuń
  21. ależ mi się spodobało, że podeszwa butów pasuje do koszuli :D no genialnie to wygląda :)
    Pozdrawiam i zapraszam, XAVILOVE

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful look :) Nice photos!
    Follow each other? ;)
    Kiss

    http://inspirationswithm.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nice outfit, very casual but the heels make it more femine!
    I like it :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny outfit! :) Tylko nie rozumiem tego połączenia, że koszula jest zawiązana na biodrach, a bardzo dużo osób tak robi. ;]

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowna stylizacja! Uwielbiam takie kapelusze ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdyby nie ta koszula..... Mam dobrą wyobraźnie więc sobie ją tuszuje na zdjęciach :) Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja! Piękny kapelusz. Też taki chciałabym mieć :))
    Na prawdę ślicznie wyglądasz :>

    OdpowiedzUsuń
  28. I love your Blog and Style , you look great !

    http://izamaragama.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  29. Super koszula, szukam takiej od dłuższego czasu, ale nigdzie nie mogę znaleźć :(
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. fajnie wyglądasz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja. Urzekł mnie ten kapelusz.
    :*

    OdpowiedzUsuń