10 kwietnia 2015

Duke Dumont - I Got U ft. Jax Jones



    

Nareszcie! Piękna pogoda! Czytając Wasze blogi, wiem że czekałyście/czekaliście na tę chwilę tak samo jak i ja ;) Dziennie przeglądam bardzo dużo blogów, nie ukrywam, że w większości są to blogi prowadzone na bardzo wysokim poziomie oraz lokalizacja zazwyczaj wskazuje Stany Zjednoczone. Dlaczego? Mam wielką słabość do Californii i okolic. Piękna pogoda nie opuszcza tego miejsca, plaża, palmy. No właśnie, tych palm im zazdroszczę najbardziej. Zawsze uważałam, że taki blog jak mój nie ma nawet podejścia (jeśli chodzi o klimatyczne zdjęcia) z byle jakim z tamtych okolic :( ALE! Ponieważ mieszkam w Gdyni, czyli w najpiękniejszym miejscu w Polsce :) mam plaże! za chwilę lato, brakuje mi tylko palm. Postaram się robić jak najwięcej zdjęć nad morzem. Jasne, zatoka to nie ocean, ale też jest piękna :)
























































W tym miejscu nie mogłoby zabraknąć zdjęć infrastruktury: Sea Towers, Akwarium Gdyńskie, Pomnik Josepha Conrada, Pomnik Żagle.














75 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :) Czuć wiosnę! Ja zazdroszczę Ci Gdyni, bo ja z samego dołu mapy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 7 zdjęcie od dołu jest urocze!:) Piękne masz włosy!

    OdpowiedzUsuń
  3. California, fajnie zwiedzic :) piekne zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki super kolor butów! <3
    Bardzo podoba mi się 11 zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia i interesujące buty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ci zazdroszczę mieszkania nad morzem! Zawsze chciałam mieszkać przy plaży i na pewno kiedyś będę ;)
    Co do palm, mamy jedną w Warszawie, zapraszam xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Those sunnies and those heels... beautiful. Girl you look great.

    Kay of Pure & Complex
    www.purecomplex.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie - tak zwiewnie, a zarazem klasycznie. Podoba mi sie jeansowy akcent i zegarek!
    Dołączam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak wiosennie u Ciebie już <3
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak ja czekałam na taką pogodę już tyle czasu. Palmy nad naszym morzem by się przydały :d przepiękne masz buciki! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. OOoo tak, lato, morze, palmy i zimne drinki.... ahhhhh LATO NADCHODŹ!! :) :)
    Kochana, ale Ci zazdroszczę tego, że mieszkasz nad morzem, ja to pół Polski muszę przejechać, by je podziwiać :( buuu
    widzą u Was już wiosna pełną parą, słoneczko, cieplutko, sandały..... też bym chciała już tak letnio chodzić ubrana :)
    Swoją drogą świetne są te sandały, takie inne, kolory bardzo przypadły mi do gustu :)
    Super wyglądasz :)

    co byś powiedziała na wspólną obs?
    Pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne zdjęcia! podoba mi się ta kurteczka! :) obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie również podoba się kurtka. Fajna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny zestawik:) zdjęcia rewelacja czuć od nich wiosenne ciepełko:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne miejsce na zdjęcia :) Trochę słońca i od razu piękniejsze kadry wychodzą ;D Nie lubię ponurych zdjęć.
    / Trzydniowy kotek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. miejsce piękne! piękna sukienka, gdzie ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdynia jest najcudowniejszym miejscem!

    OdpowiedzUsuń
  18. Perfect hair!! *_*
    http://maisondemilla.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja już tęsknię za morzem!
    super kiecka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne nogi, włosy i uśmiech :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna, kobieca stylizacja! Cudny odcień sandałków! :))

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie wyglądasz! :)) świetny pomysł z tymi zdjeciami, sama byłam w Gdyni kilka razy i fakt to piękne miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  23. w końcu przyszła wiosna!:) śliczna stylizacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia !

    Pozdrawiam:*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. O jej, ile przepięknych zdjęć kochana :) Świetne buciki i kurteczka!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Lovely outfit!!! Amazing look. Kiss
    http://lebalzi.it/

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie, ze mieszkasz nad morzem. Też bym chciała zobaczyć Kalifornię. Bardzo mi się podobają Twoje buty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. sandałki mają piękny kolor, gdzie można je kupić?

    OdpowiedzUsuń
  29. niezwykle klimatyczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  30. Oh very cute dress
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  31. buciki są naprawdę najcudniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajna stylizacja ! Zegarek mega genialny ! Pozdrawiam x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny zegarek i kurtka ;)
    W Gdyni nigdy nie byłam

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zdjęcia :) buty są super!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawe zdjęcia a kolor butów od razu przywodzi na myśl wiosnę :) obserwuję, żeby nie przegapić następnych stylizacji i pięknych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny blog Lucyna, widać że się rozwijasz

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne zdjęcia i widać wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne miejsce;) Może wakacje zaplanuję w Gdyni:) stylizacja bardzo mi się podoba:) Zacne buciki;)


    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudne są te buty i kurtexzka. ;) Piękna okolica.

    OdpowiedzUsuń
  40. Kurteczka mi się bardzo podoba :)
    Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  41. Klimat jak najbardziej wiosenny, z Twoich przepięknych zdjęć czuć to bardzo. Bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ach, Gdynia:) Lubię to miejsce. Jednak nie mogłam się napatrzeć się na Twoją uśmiechniętą buzię! Masz fajną urodę, w tej stylizacji wyglądałaś kobieco. Sukienka, but na obcasie i rozpuszczone włosy - pięknie!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  43. Hi dear! You have a lovely blog, I really like it:D so of course I want to follow ech other!
    I'm following you now:)
    Have a nice day
    Keep in touch!
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  44. Great Post! Follow each other on GFC, Google+, Twitter, facebook, Instagram and Bloglovin? If yes, follow me and i follow back as soon as i see it. Let me know with a comment on my Blog

    Keep in Touch xx Rabea from germany
    http://www.rabeasbeautytipps.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Wygladasz przepieknie ! Ta jeansowa kurteczka jest swietna !:-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jakie piękne buciki :) No i ta sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Hi Lucy!

    I love all of these photos. You look wonderful in each one. Wonderful post

    Thank you for the lovely comment on my blog, dear!

    Sure I follow you on GFC , hope you can also follow me back!

    http://vkusnosbety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Nice outfit. :)
    Would you like to follow each other? Just let me know, where (GFC, Bloglovin, Twitter) you are following, and I follow you back. :)

    P&P style ❤ ☯ ☮ --- DIY --- fashion --- and more --- ☮ ☯ ❤

    OdpowiedzUsuń
  50. I like your outfit, you are really beautiful! ))

    OdpowiedzUsuń
  51. very very pretty! beautiful scenery and photos, great styling and of course a wonderful girl in photos! :-)

    badibeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Great post, I love your blog and I think you are awsome! :) <3
    If you want, visit my blog and join http://fdiarybyz.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń