13 kwietnia 2015

Jason Derulo - Want To Want Me


    





   Sezon na krótkie spódniczki uważam za otwarty! :) Ta oto, czarna spódniczka kupiona z zamiarem raczej jednorazowego wystąpienia okazała się inwestycją. Tak, kupiłam ją na specjalną okazję, dokładniej wieczór panieński dobrej koleżanki i nie sądziłam, że stanie się moją ulubioną częścią garderoby. Jestem osobą, która rzadko zakłada krótkie spódniczki, a przynajmniej tak było kiedyś... Jak się okazało zakochałam się w niej i to jak stwierdzam po zdjęciach, chyba ze wzajemnością :) Pasuje absolutnie do wszystkiego. Nosiłam ją pracując w biurze (czarne rajstopy, biała koszula), noszę ją również jak widać razem z bluzą. Jest wykonana z bawełny, wobec czego jest wygodna. Skórzany pasek dodaje elegancji. Układa się bardzo dobrze na ciele. 




  Bluza jest uwaga, uwaga! Zdobyczą z lumpa :) Kosztowała mnie całe 7,50 zł, a przyniosła tyle radości, jakbym zapłaciła za nią wielkie pieniądze. Nie ukrywam, że nie jest to rzecz, którą można założyć w każde miejsce, mało tego nie można nawet założyć nic na nią ze względu na kolce. Ale lubię, kiedy ubrania mają "to coś" w sobie, ta bluza zdecydowanie to ma. Uwielbiam jej krwisty kolor. Jest ciepła, zdjęcia robiliśmy nad morzem, około 19 godz. więc było już chłodno, a mimo to nie czułam zimna. Obawiam się, że sprawi trochę problemów np. podczas prania - w grę wchodzi tylko ręczne pranie. Kolce są przyklejone do materiału, podczas wirowania mogłyby się odkleić. Nie mówiąc już o niszczeniu reszty pranych ubrań. Ale kiedy wiedziałam, że mogę kupić sobie tyle radości za 7 zł, ostatnią rzeczą o jakiej pomyślałam, było to jak ja ją wypiorę :)









   Kupiłyście/Kupiliście kiedyś jakiś ciuch, tylko dlatego że bardzo, ale to bardzo Wam się podobał? Nie myśląc o tym: "do czego ja to założę?", "tak właściwie, to czy ja tego potrzebuje?", "a co powiedzą inni, jak zobaczą takie... kolce?" :) Jednym zdaniem, typowy zbędny ciuch, którego zakup poprawia humor? :)


119 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacje, super okazja 7 zł za bluzę. Wow
    Zapraszam do mnie haniunia01.blogspot.com
    Obserwuje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę takiej zdobyczy. Prezentuje się świetnie. Uwielbiam takie rzeczy z "pazurem". Kolce dodają całości pikanterii. W ogóle figura modelki na medal, także wszystko ładnie leży. A spódniczka bardzo uniwersalna, nadaje się nie tylko na wieczór panieński, ale także na mniej oficjalne okazję. Miło mi, że tu trafiłam i na pewno nie raz jeszcze zajrzę. Pozdrawiam bardzo cieplutko. Zapraszam do mnie częściej. Megly

    OdpowiedzUsuń
  3. spódniczka rzeczywiście jest bardzo praktyczna i do wszystkiego, fajnie, że się polubiłyście bo bardzo dobrze w niej wyglądasz :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to razem wygląda :) Podoba mi się Twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ...bo proste, klasyczne rzeczy, takie jak właśnie ta spódniczka pasują niemal do wszystkiego :) uniwersalność jest w modzie :)

    wyglądasz naprawde fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie zdecydowanie jest za zimno na sezon spódniczek i będzie zbyt zimno jeszcze przez kolejne dwa miesiące, no ewentualnie trzy. Spódnica faktycznie ładna, praktyczna, dobrze się prezentuje. Ja tam bym nie nazwała tej bluzy zbędnym zakupem. Po pierwsze te kolce dodają uroku, dzięki nim bluza wygląda tak "z pazurem". Lubię takie rzeczy. Poza tym można ją założyć do wielu rzeczy. Owszem, miałam sytuację, w której kupiłam daną rzecz, chociaż nie była mi potrzebna. Najczęściej jest tak u mnie ze swetrami z lumpa. Mam ich trochę, ale jak widzę,że kosztują po 5 zł mam poczucie,że chce je kupić. Takim oto sposobem uzbierało mi się ich trochę w różnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Very cute outfit! I love the pop of red, as well as the background setting of the photos :)

    Brooke | brookewrote

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia i ślicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się takie kolorystyczne zestawienie. Bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zestawienie! Spódniczka a bardzo fajny zameczek z tyłu :)
    http://goldenstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz, bardzo ładnie Ci w czerwonym
    zapraszam na nowy post

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne buty - czy są wygodne? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może nie są to najwygodniejsze buty jakie mam, ale nie można narzekać, wbrew pozorom są też stabilne :)

      Usuń
  13. I just love this look. I especially love your skirt... wonderful staple.

    Kay of Pure & Complex
    www.purecomplex.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bluza strzał w dziesiątkę ! :)
    stylizacja super <3
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. thanks for your visit:)

    i'm following you via gfc, hope you can follow me back

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gorgeous !!! you look lovely! I'm new follower GFC hope you can follow me too) xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie stylizacja idealna! <3

    http://karloseek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. So pretty :D

    http://filipa-goncalves.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super look :)

    kfieden.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne miejsce na zdjęcia! super jest ta spódniczka :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. What a stunning look! That red sweater is gold :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Such a lovely Outfit

    Check out my new post on my blog about my Outfit of today in Blue
    http://carrieslifestyle.wordpress.com
    Posts online about Tahiti, Egypt, Rome, Provence, South Africa...

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh my gosh, such a stunning outfit! Love the black skirt.

    XO Naomi in Wonderland

    OdpowiedzUsuń
  24. Thanks so much for your nice comment! Love your sweater : )
    xo,
    Céline blogging on http://smultronstaellen.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  25. Beautiful outfit! You look fabulous :)

    Adi xoxo
    www.fancycorrectitude.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Szalony ten czerwony sweterek!^^ ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. To zdecydowanie wielozadaniowa i wielookazyjna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Love the stud details on your sandals and love your shoes as well. Would you
    like to follow each other on GFC, Google+ & Bloglovin? Lemme know
    & lets keep in touch!



    X
    http://subhamrai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nice Location! Love your Shirt!
    xx
    Sarah

    OdpowiedzUsuń
  30. I właśnie za to uwielbiam buszować po lumpach, można tak złowić właśnie takie perełki za grosze i wciąż wyglądać modnie i stylowo :) super ten sweterek Ci się trafił- te ćwieki super efektu mu dodają.
    Ajććć jak ja bym chciała śmigać już w sandałkach i spódnicach <3
    Super wyglądasz kochana! :)

    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mam całą szafę ciuchów, które kupiłam bez przemyślenia xD Niestety nad tym bardzo ubolewam. A patrząc na zdjęcia, zwróciłam uwagę na te cudowne, sandałki na szpilce. Sliczne <3
    Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2015/04/and-winner-is-top5.html.

    OdpowiedzUsuń
  32. Beautiful Outfit :)
    Liebst, Lea.
    http://erdbeertiramisu.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  33. you look fantastic!

    http://differentcands.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Classy style! Bravo!
    Would u like to follow each other? Let me know.
    New post: www.senkasfashion.com
    kisses,
    Senka

    OdpowiedzUsuń
  35. hey, thanks for your comment! i really like your blog and i am following you now and i would be very happy if you could follow me back <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Love everything on the look!

    http://kibuadesigns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Hello from Spain: thanks for your visit to my blog dedicated to Barbies. Fashion and beauty are some of my passions. I really like your style. Nice pictures. I already did a follower of your blog. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  38. Cool look doll!
    I'm following you via GFC number 707... now is your turn!!!
    xo Paola
    Expressyourself
    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  39. Thanks for your Comment <3 I follow you now! Follow back :*

    Love Mel <3
    www.melanie-delavie.de

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie wiem dlaczego rzadko nosisz spódnicę, nie powinnam sie dziwić bo sama tak mam ale w te wyglądasz świetnie! :) taki kolor jak tej bluzki uwielbiam! odpowiadając na Twoje pytanie w Gdyni byłam juz po raz 2 i mam nadzieję że ogólnie do Trójmiasta jeszcze wrócę, kocham Gdańską starówkę :)! pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ślicznie wyglądasz! Bardzo podoba mi się ta stylizacja! Musisz nosić spódnice często! zapraszam: melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Lovely photos! Pretty outfit. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Lovely photos! Pretty outfit. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Those sandals are sexy! Those type are definitely my fav xoxo You look great:-)

    www.wunderbliss.blogspot.ca

    OdpowiedzUsuń
  45. The knit looks cool,n I love this color.
    Thanks so much for ur comment on my blog ! If you want we can follow each other on GFC ,Bloglovin/G+..Let me know !
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny zestaw, sweterek piękny ;]

    OdpowiedzUsuń
  47. This sweatshirt is so cool. I love how you paired it with the mini skirt. You look gorgeous!
    Valentina
    http://www.mybubblyzone.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. What a pretty look and I love the background scenery too! These pictures turned out so beautiful!
    xx
    Larissa
    http://cenestquedelachance.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękna czerwień! To Gdynia?

    OdpowiedzUsuń
  50. You look gorgeous! ^-^
    Thaks for your lovely comment on my blog!

    http://www.caterina-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. You have an amazing blog!
    Would you like to follow each other on GFC?
    Follow me and I follow you back.
    http://mosaictrends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. cuudowne zdjęcia ( i ten stateczek w tle ;)) <3 pięknie wyglądasz, zestawienie jak najbardziej pozytywne! <3 buciki -rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  53. good look!!

    http://rubiaagotas.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  54. świetna bluza i tania ! ja też uwielbiam taki zdobycze !

    OdpowiedzUsuń
  55. Hi! Thank you for visiting my blog and for commenting! :) I'm following you, hope you do the same :) see you soon, bye! :*

    OdpowiedzUsuń
  56. Black and red is such an amazing combination!
    I would be delighted if we could follow each other)) Let me know!)

    http://marylyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much for following me!<3 I followed you back!))

      Usuń
  57. Super cute look! I love the spiked top!!

    www.tailoredandtrue.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Great shoot dear. Love your style and the location.

    xx Jessy Kleidermädchen

    OdpowiedzUsuń
  59. Love the studded detail of the red sweater, so cool!

    Prudence
    www.prudencepetitestyle.com

    OdpowiedzUsuń
  60. prowadzisz bardzo fajnego bloga, jego wygląd, oprawa graficzna bardzo w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  61. Great red sweater!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  62. What a sweet skater skirt and I adore the orange shirt with it... very pretty xox ♡♡♡

    I am following you on GFC and Bloglovin' xox

    OdpowiedzUsuń
  63. szpilki wyglądają genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetne zdjęcia, buty są cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  65. i really like your, unfortunately i don`t speak polish, but i will take a look at your pics from now. i`m going to follow you at fb, would be cool if you coul give me some likes too.... greetings from cologne, germany <3

    http://girlietrash.blogspot.de/
    https://www.facebook.com/girlietrash
    https://instagram.com/girlietrash/

    OdpowiedzUsuń
  66. Adorable outfit, such pretty photos.
    New follower!
    xo Annie
    New England Romance

    OdpowiedzUsuń
  67. Amazing look, I love the whole outfit!

    Your blog is really great...would you like to follow and support each other?

    Caro x

    http://nilooorac.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  68. I'm already following you Lucy.... keep in touch!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  69. Great outfit!
    I'm following you now :)
    xx

    http://freakmuffin.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  70. ślicznie wygląda ta spódniczka, a bluzę faktycznie opłacało sie kupić ;)

    HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  71. Spódnica super-podobaja mi się takie suwaki z tyłu. A co do kupionych rzeczy bez zastanowienia... Często i niestety jeszcze częściej lądowały one na dnie szafy albo w szafie kuzynki... :)

    OdpowiedzUsuń
  72. A really nice look! I like your sweatshirt and its color the most. Thanks for the lovely comment. But to be honest, I`m really not a fan of this whole "Follow for follow"- thing.

    Have a nice day :)

    mtrjschk.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  73. follow you (№719), have a nice day !
    http://mosaictrends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. So pretty, I'm just loving you blog. I'm following you now!

    LOVE, Vanessa.
    STYLE & FLOWERS // BLOGLOVIN

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetne fotki na przepięknym tle:) Stylizacja bardzo udana, spódniczka super:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Thanks so much for your sweet words, they made my day!
    This outfit is so stunning, I love the skirt and sweater so much! Really like your hair in these photos, too!

    Have a great day,
    -Kati

    OdpowiedzUsuń
  77. Super stylóweczka, bardzo ładny zegarek- rzuca się w oczy :)
    PS: 28 kwietnia mój blog obchodzi pierwsze urodziny, z tej okazji tego dnia ukaże się wpis z rozdaniem, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  78. polaczenie bluzy ze spodniczka, hmm... ciekawe polaczenie!

    OdpowiedzUsuń
  79. bardzo ładnie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  80. You look pretty amazing in these photos! These clothes are perfect styled and i really love this chic outfit!
    xx
    cvetybaby.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Stylizacja na WIELKI PLUS! <3
    Bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  82. Bardzo fajny zestaw, ale ja bym chyba zamarzła teraz w takich sandałkach :D

    OdpowiedzUsuń
  83. szałowo wyglądasz!! Dziewczyny powinny jak najczęściej chodzić w spódniczkach!

    OdpowiedzUsuń
  84. Thanks fore your comment on my blog! I will love too follow each other :)
    - Pretty outfit :)

    xoxo
    guldstjernen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Beautiful outfit! Thanks for your visit, I'm following you now, wait you back ^_^

    OdpowiedzUsuń
  86. new post on my blog - www.meyonn.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Niezłą zdobycz upolowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Zdarzyło mi się kupić jakieś ubranie i... nigdy go nie założyć. Masakra :D

    OdpowiedzUsuń
  89. obserwuje czekam na rewanz :D

    www.cocolitaa.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Świetnie wyglądasz :) Ja również jestem wielką fanką SH, a właściwie to jestem chyba uzależniona ;)
    pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń