27 kwietnia 2015

Dżem- Harley Mój


Aktywne weekendy zdecydowanie więcej energii dają niż zabierają. Jedyne czego szkoda, to tego że one się niestety kiedyś kończą. W sobotę, aby uszczęśliwić Drugą Połówkę wybraliśmy się na tor Motocrossowy wraz ze znajomymi. Moim zadaniem było wylegiwanie się na słoneczku i podziwianie jak radzą sobie na torze zawodowcy :) Hah dla Was specjalna foto-recenzja :) 






















A czy Wy macie jakieś szalone lub niebezpieczne pasje? A może takie, które po prostu sprawiają, że jesteście szczęśliwi? Czy uprawiacie je nacodzień? Czy tylko sezonowo? A może tylko wtedy, kiedy szukacie sobie zajęcia? 
Jak to jest z waszymi partnerami? Czy wspieracie się nawzajem i  motywujecie? Jeśli tak, to jestem bardzo ciekawa w jaki sposób :) 

62 komentarze:

  1. it looks like you had so much fun... my younger sister adores motercycles... she drove one for many years. I've never been a dare devil but for the past few years I have wanted to go zip lining ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. How cool that you both ride together! And those outfits are EVERYTHING!!! SOOO badass cool!
    kisses
    xoThe Beckerman Girls

    www.BeckermanBlog.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Awesome! I think that it so cool that you ride. Great photos! Thanks so much for visiting my blog and yes, we can definitely follow each other :) Are you on Bloglovin?

    Keisha xo
    www.chrysalisgals.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dżemu słucham z uwielbieniem i teraz Ty mi się będziesz kojarzyła z tą piosenką. Piękna pasja. Świetnie, że dzielicie ją razem. Podziwiam. Nie miałam pojęcia, że masz taki motor, WOW! Ja adrenalinę lubię, ale tak szalonych pasji nie mam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. These are some really cool photos!
    XO IMKE // www.pastellics.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja książkowa pasja raczej nie jest ekstremalna. Za to mój narzeczny uwielbi motory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękny motor <3 Odważna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś również kochałam motoryzacje. Jednak jakoś ta pasją wygasła... zmiana otoczenia szkoły i znajomych sprawiła ze poszłam w innym kierunku. Ale do teraz wzdycham do dwóch kółek i gdzieś w marzeniach wiem ze chciałabym znów sobie sprawić motor :)

    Super zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo śliczne zdjęcia!
    ogólnie bardzo interesująco piszesz i z chęcią chcę sie wracać do takiego bloga, masz talent do blogowania!
    PS cudowny szablon
    A co powiesz na wspólną obserwacje? Jak coś to daj znać u mnie
    zapraszam do siebie ✿♡KLIK♡✿

    OdpowiedzUsuń
  10. So cool, girl! :D

    Love, Maria
    marieroget.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale extra ! ! !
    http://fashionbutiquepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie zdjęcia,musiało być fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I love your blog, style, personality !! I love your work, keep going!!

    Môj BLOG (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale mieliście super zabawę! Ja kiedyś jeździłam konno ale z powodu poważnego upadku musiałam z tego zrezygnować ;(
    Zapraszam do mnie!
    Za każdą obserwcję sie odwdzięczam ;)
    seecreetivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi dear amazing post! thanks for visiting my blog and for comment:) I started to follow your blog now:) it would e great if you would still want to follow mine? have a nice day! noora / www.noorajatuukka.blogspot.fi

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy post. :)
    Zapraszam do mnie. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/04/elegancja_25.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post! Co ty na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno uczciwie się odwdzięczę! :)) http://knowthyself99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że ostra babka z Ciebie ;)
    Pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice and thank you so much for your support!! I deeply appreciate it ;)
    My Lyfe ; My Story
    @MyLyfeMyStory
    @MyLyfeMyStoryBlog

    OdpowiedzUsuń
  20. Looks like you had a fun weekend. I have never ridden a dirt bike, but I can imagine the thrill. I love roller coasters, but I can't think of anything else dangerous that I like. Great post! :)
    ~Jess

    OdpowiedzUsuń
  21. now, this is so bad ass and cool! :D

    Have a great day!
    Animated Confessions

    OdpowiedzUsuń
  22. PETARDA KOCHANI!!!

    Całusy:*
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow!

    Very nice Post! Thanks!

    And you have very nice Pics!!!!

    I follow you on Google Friends Connect , maybe you follow me back? ;o)

    Have a nice day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. nice pics!!i follow you on gfc!!!kiss

    OdpowiedzUsuń
  25. Brakuje mi tylko zdjęcia jak Ty szalejesz na tym motorku :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękujemy za wpadnięcie na naszego bloga i zapraszamy ponownie polishbamblog :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hello ! I don't understand polish but I encourage you to follow your dreams and passion !

    Xx <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, zazdroszczę pasji! Marzę o takiej przejażdżce bo kocham adrenalinę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. love the first picccc ! ;)

    saralookbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. O jaaaa, cudownie <3 Bo najwazniejsze jet to żeby dzielić pasję z ukochaną osobą

    http://msnz-jas.blogspot.com/ jesli interesuje cię moje zdanie na różne tematy zapraszam, dopiero zaczęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Oh wow this is so unusual to see, good for you! How brilliant :)

    Gabrielle | A Glass Of Ice
    x

    OdpowiedzUsuń
  32. Noooo nie zła z Was parka ....podziwiam Wasza pasje i troche zazdroszcze , ale wydaje mu się, ze w trakcie przejażdżki motorowej bym zemdlała :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny wypad :) Ja nie mam żadnego niebezpiecznego hobby.

    OdpowiedzUsuń
  34. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że macie wspólną pasję! Tak trzymać:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Thanks so much for your nice words!!
    I love your blog so much
    I´m following your blog in GFC
    I invite you to follow me
    dezazu.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz bardzo ładny wygląd bloga :) Pozdrawiam ;)
    http://seriouslyhumanity.blogspot.com/
    wspólna obserwacja ? Ja już liczę na uczciwy rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  37. nice photos, looks like you had fun! x

    OdpowiedzUsuń
  38. masz bardzo odważną pasję!

    OdpowiedzUsuń
  39. ja nie mam żadnych niebezpiecznych pasji :p

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. To widzę weekend aktywnie i intensywnie spędzony :) :)
    Kochana super wyglądasz w takim wydaniu :) hehehe zadziorrrra :D
    Buźka uśmiechnięta- czego chcieć więcej :)

    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajnie, że masz jakąś pasję. :) Ja już obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz! ^^
    mój blog, zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Swietny blog, bardzo mi sie tu podoba. Twoj sposób pisania, zdjęcia, nagłówek. :-) jestem tu pierwszy raz i na pewno nie ostatni!

    Zapraszam do mnie, bedzie mi bardzo miło, jak wpadniesz. :*

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Very nice and lovely blog.I like your blog.Please follow me if you are interested in following each other's blog and I will follow you back.Have a nice day.Love you.Thanks
    http://findshopping.blogspot.in/2015/04/top-online-shopping-sites-list.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Zazdroszczę sprzętu :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. chętnie bym z Wami pojeździła :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne zdjęcia,bardzo podoba mi się Twój blog więc czekam na więcej postów!;)
    http://lifestyle-nattfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń