11 marca 2015

Wroclove - flashbacks


    













































31 komentarzy:

  1. Wrocław pięknieje, swietne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kadry! Wrocław jest niesamowity:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne zdjęcia! Chciałabym kiedyś jechać do Wrocławia. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia:) ja we Wrocławiu nie byłam baaardzo długo :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia ! Też kocham to miasto , bo od najmłodszych lat spędzam tam część wakacji ;)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Excellent!

    http://damienbrodowski.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wrocław - moim zdaniem przepiękne miasto
    Lubię często je odwiedzać gdyż mam nie daleko, może trochę tłoczno ale to jak w każdym większym mieście :)
    Panorama Racławicka na mnie zrobiła ogromne wrażenie, a na Tobie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne zdjęcia :*

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. W kwietniu dopiero pierwszy raz odwiedzę to miasto i już się nie mogę doczekać. Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest piękne! zarezerwuj sobie dużo czasu, bo jest co zwiedzać. P.S. koniecznie fontanny nie omiń ! :)))

      Usuń
  10. Bardzo dobrze znane mi okolice :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo tak Wrocław to piękne, mega klimatyczne miasto, studiowałam tam przez 2 lata magisterke :)
    I jedno z najcieplejszych miast, więc wcale już się nie dziwię, że krótki rękawek u Ciebie na zdjęciach :P hehe
    Super foty :)
    A tą pizzą to narobiłaś mi niezłego smaka, a ja ćwiczyć zaczęłam od niedawna grrrr :/
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam tylko przejazdem, ale to z pewnością za mało. We Wrocławiu jest wiele pięknych miejsc. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne miasto;) i ten widok ze Sky Tower ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale mi zrobiłaś smaka na pizzę :(
    dołączam do grona obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń
  15. cóż za piękne zdjęcia
    wspólna obs ? zacznij i daj znac http://paperlifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. zobaczyłam pizzę i już się nie mogę na niczym skupić:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Umieść u nas Swoją reklamę!!! Zapraszam do naszego spisu blogów ---> http://blogujmy-wspolnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ładne zdjęcia ;) niektóre mają na prawdę świetny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo fajny blog z pięknymi zdjęciami! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń