27 marca 2015

something old, something new



    

Tym razem post, tak jak w tytule "coś starego, coś nowego". Zdjęcia perełek jakie zdobyłam na wczorajszych zakupach, oraz moja armia lakierów Bell, które są rewelacyjne. Od dawien dawna jestem uzależniona od lakierów do paznokci. Po prostu nie wyjdę z domu w niepomalowanych paznokciach, lub z odpryskami. NIE. Kiedyś potrafiłam malować pazury nawet co 2-3 dni, nie dlatego że po 2 dniach były już brzydkie, tylko z miłości do kolorów. Dobierałam kolor paznokci do ciuchów, często jak organizowaliśmy sesje zdjęciowe kolor na dłoniach MUSIAŁ był dopasowany do stylizacji, ponieważ poniekąd ją tworzył. Dawniej miałam o wiele więcej czasu na takie przyjemności. Dzisiaj dobieram "uniwersalne" kolory, lub przełamuje stylizacje lakierem na paznokciach, nie trzymam się kurczowo zasady "czerwona torebka, czerwone paznokcie, czerwone usta", wręcz przeciwnie. Lakiery firmy Bell są fantastyczne, nie jestem osobą, która lubi dużo płacić za lakiery, ponieważ ŻADEN lakier nawet za <100 zł nie jest warty swojej ceny. Sprawdziłam "kultowe" firmy, nawet nie będę wymieniała z nazwy. Nie warto. Bell kosztuje ok. 15 zł, często w drogeriach są promocje, więc można dostać 2 w cenie 1. Co jest również ogromnym plusem. 
Zalety? 
1. Kryje już 1 warstwa. Na tyle, że mogę iść na sesje i nikt nie widzi prześwitów, na zdjęciach również tego nie widać. Wiadomo po drugiej warstwie kolor wygląda idealnie, ale jeśli się gdzieś spieszymy to bez obaw, jedna warstwa wystarczy. 
2. Brak odprysków, nawet do 5-6 dni !!! Z całym szacunkiem, ale INGLOT trzyma 3 dni, 
a bez drugiej warstwy nie wyjdziesz z domu. 
3. Ta seria, z której korzystam bardzo szybko schnie. Zazwyczaj, gdy kupuje lakiery do paznokci wybieram te, które wysychają szybciej. Oczywiście, jest taka informacja na opakowaniu. Nie badam konsystencji przed zakupem :P 
Poniżej kilka zdjęć moich ulubionych kolorów (i z takim zamysłem pisze ten post, nie miał być reklamą Bell'a, tak wyszło). Piszę, to ponieważ na jednym ze zdjęć jest lakier innej marki, nie myślcie, że to "fail". Post miał być o moim ukochanych kolorach :)

















51 komentarzy:

  1. Ja też nie przepłacam za lakier do paznokci i kiedyś kupiłam nawet w warzywniaku- był taki warzywniak w Piasecznie pod W-wą, ten lakier miał ładny odcień czerwieni i był zupełnie dobry a z kolei jakiś z tych droższych miał kiedyś zepsute opakowanie i pędzelek wpadł mi do środka. Od tego czasu kupuję tańsze, ostatnio jasny róż i perłowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz, jak bardzo ciesze się, że go mam :)

      Usuń
  3. piękny zegarek <3

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm... może wyrazisz swoją opinię na temat poruszony w poście?:D a kubeczki faktycznie świetne są :D Pełne optymizmu :D <3
    Ps. Świetne rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje pazurki chyba nie lubią żadnych lakierów - testowałam każdą firmą - essie, miss sporty, bell inglot, golden rose.... i tak mogę wymieniać i wymieniać. Tak czy inaczej po dniu były już odpryski...
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. te lakiery mają cudowny kolor :) świetny blog

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. lakierów z Bell jeszcze nie mam :P
    a zegarek MK? zazdro! <3
    mi się marzy torebka MK :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne okulary i zegarek! <3

    patricia9810.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakiery są piękne i okulary ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh zatęskniłam za moim zegarkiem MK, jest na gwarancji już jakieś 3 tygodnie :( Ściemniało mi zapięcie, jakaś skaza się wdała, ale Swiss przyjął go i mi naprawią :) Co dziwne nie nosiłam biżuterii wraz z zegarkiem, więc zaciemnienie wdało sie samo z siebie :( Pechowy model :( Piękna biała bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne kolorki, akurat Bell faktycznie ma fajne te lakiery :) I nie przejmuj się, Twój blog, Twoje zasady :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny zegarek, na nareszcie doczekałam się swojego :) i kocham go !
    obserwuję, bardzo podoba mi się Twój blog, mam nadzieję, że wrócisz :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzy mi się ten zegarek MK, jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne kolory lakierów :) i świetna biała bluzka ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne kolory lakierów i śliczny zegarek :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiem ci, że mam podobną manię, jeśli chodzi o malowanie paznokci i o posiadanie lakierów, jednak więcej wydaję pieniędzy na książki niż na nie.
    Mimo wszystko cieszę się, że przeczytałam ten post na twoim blogu, będę wypatrywać tych lakierów i sama sprawdzę czy są takie świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miło że wzięłas uwagę do serca;) odrazu inna jest ta notka;) ciekawsza...a same zdjęcia? No spoko...ale w końcu blog to blog;) będę wpadać czesciej;) pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post. Jakoś nie byłam przekonana do lakierów od Bell, ale teraz na pewno kupię sobie jakieś.
    Fajne rzeczy sobie kupiłaś :)

    Pozdrawiam:*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę sobie takie okulary kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. okulary! :3 genialne !
    a co do lakierów - również nie lubię przepłacać, a bell jest naprawdę dobry jakościowo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne te kolorki lakierów ,podobają mi się :)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  22. Moją uwagę najbardziej zwrócił przepiękny Michael Kors. <3

    OdpowiedzUsuń
  23. i love this so much :)) you have such a wonderful blog!

    mfashionfreak♥blog
    GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny złoty zegarek :D
    Pozdrawiam, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne kolory lakierów, bluza też super:) Dziękuję za miły komentarz u mnie, zapraszam częściej i zachęcam do obserwacji, ja już obserwuję, bo bardzo lubię blogi o takiej tematyce, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie wypróbuje lakiery tej firmy. Już od jakiegoś czasu szukam ich w dobrej jakości i niskiej cenie :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Super okulary ;). Nie wiedziałam, że lakiery bell takie dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. SUNNIES AND NAIL POLISHES! ♥♥♥

    Have a wonderful weekend! ♥
    www.thekawaiiplanet.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ten zegarek jest świetny! :D zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Muszę odkopać jakieś perełki z mojej szafy, zwykle gdy robię porządki, znajduję świetne rzeczy o których zapomniałam! :) Ja też nie lubię dużo płacić za lakiery, bardzo lubię te z Lovely, czy te mniejsze z Eveline, które są super, a kosztują bardzo mało. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Everything looks amazing !
    xoxo

    www.sorananistor.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedyś bawiłam się w malowanie paznokci na wiele sposobów i czasem nawet mi trochę tego brakuje, ale z braku czasu (podobnie jak Ty) stawiam na bardziej uniwersalne motywy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Te lakiery wyglądają świetnie, muszę je wypróbować :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Powiem szczerze, ze obojetnie z jakiej firmy lakier wezme zawsze po 1/2 dniach musze zmywac bo np polowa paznokcia jest bez lakieru

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam ten sam biały lakier z Inglota :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. lubię wchodzić na Twojego bloga, oby wpisy były często :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Love the watch.
    xx
    adonadasushi.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  38. Oddaj ten cudowny zegarek! marzę o takim już od dawna:))
    piękna ta bluzeczka biała:))
    No i czekamy na więcej notek:))

    OdpowiedzUsuń
  39. I have a similar watch Lucy! Great design!
    ♥♥♥
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.com

    OdpowiedzUsuń
  40. U mnie dobrze sprawdzają się lakiery Rimmel Salon Pro i też nie jest to reklama. :)
    Taki zegarek to już porządny zakup na lata. Jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Great pictures and nail polish collection

    OdpowiedzUsuń