26 marca 2015

FRĘDZLE



    

Frędzle są zdecydowanym faworytem nadchodzącego sezonu. Oczywiście wielkie marki promowały frędzle już od pewnego czasu, nie mniej jednak w sieciówkach, a co za tym idzie i na "ulicy" frędzle pokazały się dopiero teraz. Zaprezentuje Wam kilka zdjęć obrazujących fenomen frędzli.








Jeśli o mnie chodzi.. frędzle dopuszczam jedynie w dwóch możliwych formach: torebka, buty. Nie założyłabym kurtki z frędzlami, spódnicy, spodni itd. Niestety nie sądzę, abym czuła się w tym komfortowo, to raczej totalnie nie mój styl. Dodam na koniec, iż frędzle w różnej postaci możecie kupić w m.in. H&M, ZARA, MANGO, Bershka. 




Podsumowując, wklejam kilka ciekawych zestawów. Jak oceniacie mode na frędzle? Podoba Wam się ten trend? Czy same będziecie nosiły? Jeśli tak, to w jakiej formie? Jeśli nie, dlaczego? 



45 komentarzy:

  1. Looks so good. I am in love with :D. I am following you, colud you follow back, pls. Tahnks for visiting my blog. Keep in touch, dear. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię rzeczy z frędzlami, nie lubię jak coś mi wisi, bo strasznie mnie to denerwuje :)

    http://blonparia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się frędzle na kimś, bo ładnie, lekko to wygląda, ale sama nie lubię jak mi coś dynda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torby z frędzlami są fajne, ale nie wiem czy mi by pasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się frędzelki, takie festiwalowe, letnie, klimatyczne:)
    ps. dziękuję za odwiedziny;) dołączam do grona obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znowu w mode wchodza fredzle :) podoba mi sie ;) obserwujemy? Daj znac u mnie :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi sie fredzle podobaja przy torebkach
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi sie sukienki z frędzlami jak i torebki teraz zastanawiam sie nad zakupem takiej z h&m ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tworzą bardzo fajny efekt:) Bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam słabość do frędzli! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na Twoich zdjęciach frędzle są sexy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebki z frędzlami są zajefajne. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie mi się podobają torebki z frędzlami. Sama chętnie sobie taką kupię. A te beżowe buty są na prawdę zjawiskowe :))

    OdpowiedzUsuń
  14. amazing post :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się buty z frędzlami ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi frędzle się średnio podobają chociaż jednocześnie jakiś urok mają ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fredzle prezentuja sie swietnie!!! Same teraz na cos poluje. Dziekuje za miły komentarz. Uśmiechnełam się na jego widok ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka z frędzlami jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. oj tak frędzle są zdecydowanym hitem tego sezonu, sama je uwielbiam. Szukam jakiś fajnych rzeczy żeby poszerzyć moje wiosenne stylizacje o frędzlowe elementy ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Definitywnie hit nadchodzącego sezonu ! <3 Pozdrawiam x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Frędzelki przy torebce lubię, ale taka spódnica raczej by mnie denerwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę się przeprosić z moją torebkę z frędzlami ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. frędzle wyglądają całkiem ładnie :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie podobają mi się. Nie i już :D nie chcę żeby mi coś latało, zaczepiało się.

    OdpowiedzUsuń
  26. Te torby z frędzlami są boskie ! Poluje na taką !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam frędzle! Kilka lat temu miałam taką cudowną torebkę, tak ją uwielbiałam że nosiłam wszędzie, przeżyła dużo! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Osobiście mi się podobają frędzelki i cieszę się, że naszła na nie moda ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ooo nawet nie wiedziałam, że nadchodzi frędzlowe love :D Trzeba się w coś zaopatrzyć ;>

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam torebki z frędzlami ! ♥
    świetny post :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdecydowanie nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Podoba mi się ten "frędzlowy" motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Musze wydobyć z szafy moja torbę w frędzlami :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja jakoś ciągle nie jestem przekonana co do frędzli, również u mnie raczej kurtka z frędzlami odpada najszybciej właśnie torebka lub buty. Myślę jednak że na razie w frędzlach przebierać nie będę, może z czasem się bardziej przekonam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja frędzle lubię tylko w małych elementach ;) Za dużo to nie zdrowo ;)

    Dziękuję! To bardzo miłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Strasznie mi się podobają, ale denerwowałabym sie że coś mnie smyra po nodze czy coś ;d

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam fredzle<3xx
    ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. fredzle nie w moim typie ;)chociaż ta beżowa torebka jest ładniutka ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Torebki z frędzlami są super!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja uwielbiam frędzle, ale chociażby na torebki z frędzlami był szał już dwa lata temu (chociaż w sieciówkach ich próżno było szukać, ale dziewczyny sobie radziły, w tym ja, bo miałam dwie i na ulicach się przewijały dosyć gęsto). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Totalnie uwielbiam! Na razie mam torebkę, spodnie, kurtkę i 2 ponczo z frędzlami, ale koniecznie chcę jeszcze buty :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Torebki z frędzlami są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń