14 marca 2015

Cashmere Cat - Adore ft. Ariana Grande


    
















58 komentarzy:

  1. Super czapa, musi być cieplutka ;) Zazdroszczę takich widoczków, przyjemniej by się na spacery chodziło gdyby plaża była blisko, mi pozostaje tylko łączka za torami ;P Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia:) właśnie choruję na koszulę w kratę w czerwieni, Twoja świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestaw, świetna czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna zdjęcia :)
    wspolna obserwacja ? http://paperlifex33.blogspot.com/ zacznij i daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetnie wyglądasz;-) ramoneskę i koszulę bym Ci podkradła:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz świetnie. zestaw totalnie wpada w moje gusta. :) w dodatku morze, które kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Slicznee zdjęcia :) ladna koszula! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Very useful treatment information thank you gan
    Informasi pengobatan yang sangat bermanfaat terima kasih gan

    Obat untuk sperma yang lemah

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna okolica! Cudowną masz koszulę:d właśnie taką mam na swojej whishliście

    OdpowiedzUsuń
  10. super ta czapka i koszula :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałości!!

    pozdrawiam kochana!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjecia i stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Ramoneska i koszula w kratę to klasyk :-) Podoba mi się też Twoja czapa i zegarek :-) Lubie takie mocne, trochę w męskim stylu :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta czapka wpasowała się tu idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie kraciaste koszule, a zwłaszcza w takiej mocnej czerwieni. Czapa też super:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. idealnie! uwielbiam takie połączenia :)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia,
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super czapka;)
    ładne włosy masz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cool look, I love your plaid shirt!!!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń

  19. informasi pengobatan yang sangat baik, terima kasih gan ^_^
    Excellent treatment information, thank you gan

    Obat sperma lemah

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka piękna stylizacja :3
    Fajny post :)

    Zapraszam -> http://natss28.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Super ramoneska i czapka:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuje z przyjemnością , piękna koszula w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz w tej czapce :) ogólnie cała stylizacja bardzo mi się podoba!
    P.S. Dziękuję za odwiedziny i z przyjemnością obserwuję by wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna dziewczyna, piękne zdjęcia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zdjecia :) az mam ochote jechac nad morze :D
    _______________________________________________________
    www.mspela.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładnie wyglądasz :) mam nadzieję, że już będzie ciepło i będzie można chodzić bez grubych czapek ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czapka fajna :) I okolica piękna! Wyglądasz obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podoba czapeczka. :P

      Usuń
  28. Świetnie wyglądasz! :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna czapka, do twarzy Ci w niej :)
    świetny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Co depczesz po ławce:D Chciałabym się teraz przejść po tym molo:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepięknie wyglądasz w tym zestawie, bardzo podoba mi się Twoja koszula :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny zestaw, koszula bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Really nice look !
    This shirt is amazing !
    Love, L

    www.Lsfashiondiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Love the big hat! You look so cute. I cannot wait for spring though!

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajna miejscówka, od razu fajniej zdjęcia wyglądaja:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna czapeczka. :P Podoba mi się ta stylizacja. :-)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych. :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna czapeczka. :P Podoba mi się ta stylizacja. :-)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych. :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. koszula w kratę + ramoneska to jest to! i fajna czapa :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow, pięknie wyglądasz i zdjęcia też robione w znakomitym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale ślicznie się prezentujesz, piękne zdjęcia!! :):)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziękuję za miłe słowa i cieszę się, że dobrze tobie u mnie. Taką kyurtkę w sobotę sobie kupiłam, ale ciut inną. Świetna sprawa z nimi.

    OdpowiedzUsuń
  42. fajne i zdjęcia i styl <3

    OdpowiedzUsuń