09 września 2013

Clean your mind.

    

Czasami mam ochotę uciec na koniec świata. Myślę, że też czasem tak macie.
Kiedy mam naprawdę zły nastrój, wychodzę i podziwiam. Wszystko. Czasami są przedmioty,  miejsca i budynki, które zachwycą wszystkich, a czasami są takie, na które zwrócą uwagę tylko nieliczni. Pomimo tego, że nie mam dobrego sprzętu uwielbiam robić zdjęcia, wszystkiemu co się w moim pobliżu znajduje. Zdarza się, że to śmiesznie wygląda, ale skupiam się bardziej na radości jaką mam później, kiedy po raz setny oglądam zdjęcie i cieszę się, że uchwyciłam to CO chciałam i JAK chciałam.
Ostatnimi czasy (nie wiedząc czemu) większą radość czerpię z robienia lub podziwiania zdjęć, niż ze słuchania muzyki.. 
Myśleliście o tym, co jest Waszą ostoją? Oazą spokoju, do jakich miejsc lub czynności uciekacie, kiedy się wszystko sypie i wali?!
Poniżej kilka zdjęć z Władysławowa i Pucka, szybkie spontaniczne wypady idealnie ładują akumulatorki :)
Nie byłabym sobą, gdyby nie było żadnego "mojego" zdjęcia i choć nie jest powalające to "jest" :)
Wszystkie zdjęcia były już dawno temu wrzucane na facebooka i insta, kto widział ten wie! 
OKULARY/zeroUV, TOREBKA/LEJDI SKLEP


38 komentarzy:

  1. Super zdjęcia, a co najważniejsze ich robienie sprawia Ci przyjemność:-)
    Ja kiedy mam gorszy dzień muszę schować się pod koc z herbatą, albo kakaem i książką; -) muszę odsiedzieć swoje i jakoś mija; -)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, śliczna Ty jak zawsze :)

    Kiedy mam gorszy dzień lubię pobyć sama ze sobą na tyle na ile mam taką możliwość, oglądam ulubione filmy albo po prostu spotykam się z przyjaciółmi to zawsze poprawia humor :)

    Również czerpię wielką radochę z robienia zdjęć i mam ogromny zaciesz, kiedy zdjęcia udają się jak zamierzałam :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, trochę melancholijne, czuć koniec lata...

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing! Great Outfit ,love the Pants!

    kisses :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjecia bardzo fajne a Ty wygladasz super jak zawsze! lubie Cie w tych okularach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz, fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniała zabawa!!!♥ ♥ ♥pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. przecudne zdjęcia a Ty wyglądasz kwitnąco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nice post http://differentcands.blogspot.kr/

    OdpowiedzUsuń
  10. to prawda każdy czasem ma ochotę uciec na koniec świata

    świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszcze zabawy na pewno mialas duzo frajd
    y ;d

    zapraszam www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Great outfit, love the blue pants and bag! x

    Nerve Wires

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia :) Mnie natomiast uspokaja rozwiązywanie krzyżówek na łożku z kubkiem kakaa i czekoladą :)
    Chętna na wspólną obserwację? ;)

    Ściskam!
    http://blond-yasmin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Akurat w robieniu zdjęć, które mają uchwycić piękne czy ważne chwile nie sprzęt jest najważniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się:)zapraszam do mnie.iza-onmyway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. wypoczywałabym :D
    piękne zdjęcia są na Twoim blogu, jestem pod wrażeniem!
    www.mrsvain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne zdjęcia! Faktycznie czasami warto trochę zwolnić i popatrzeć.
    Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęciom zostaję na dłużej I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  18. Przydałaby mi się taka chwila relaksu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oko fotografa uchwyci wszystko co piękne! :) Powalające widoki:) Dziękuję za odwiedzinki :) Stylówka z bucikami z Centro za 9.99 dodana, także zapraszam jakby co :) Cieplutko pozdrawiam /style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super! Byłam niedawno we Władysławowie i nie mogłam ominąć zwariowanego wesołego miasteczka:) Wrażenia niesamowite niestety na "ławeczkę" nie odważyłam się wejść :P pozdrawiam !
    Zapraszamy na naszego bloga Patrycja&Daria

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie.
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Coup de coeur pour tes lunettes de soleil ♥
    Bisous
    Yu'

    OdpowiedzUsuń
  23. Wybrałabym się do jakiegoś wesołego miasteczka! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ;d widzę że swietna zabawa

    dodajemy do obserwowanych ? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja chyba wtedy uciekam do ciszy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. pięknie tam! uwielbiam nasze polskie morze! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia, a z Ciebie piękna dziewczyna:) ja się wyłączem przy robieniu wzorków na paznokciach..:D o muzyce często zapominam.. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie! :) Ja też tak mam czasem trzeba uciec i to jak najdalej od całego zgiełku i ja najczęściej uciekam nad morze jeśli muszę cos przemyslec, morze działa kojąco i nakłania do przemyśleń, przynajmniej mnie ;) pozdrawiam i dzieki za odwiedziny u mnie zapraszam częściej!

    OdpowiedzUsuń
  29. moi sąsiedzi często dziwnie się na mnie patrzą kiedy robię wszystkiemu zdjęcia :p twoje zdjęcia są cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń