16 września 2013

Backstage "Stories from the desert"


    
Dzisiaj backstage z sesji "Stories from the desert"! Jedna z lepszych sesji w jakiej miałam okazję uczestniczyć! 
Jestem bardzo, ale to bardzo, bardzo wdzięczna za to, że Kasia Kiedrowska zaproponowała mi udział w tym przedsięwzięciu! 
Po raz pierwszy miałam możliwość współpracy z ludźmi, którzy mają w sobie tyle PASJI! Jesteście GENIALNI :* 
Burza mózgów to chyba idealne określenie na to, co działo się zarówno w Studio 3 Gdańsk , 
jak i na plaży w Sobieszewie. 
To ZASZCZYT mieć na drodze właśnie TAKICH ludzi :)
W następnym poście pokaże Wam efekty naszej ciężkiej pracy :)
Kto śledzi
facebooka      i       instagram
jest na bieżąco i wie, że ta sesja odbyła się jakieś dwa tygodnie temu.
Wiem, że zdjęcia nie są super jakości, ale to tylko backstage, a same zdjęcia zostały zrobione telefonem, także nie wymagajcie od nich zbyt wiele :) 








         






















 Wizaż, Stylizacja, Asysta - Katarzyna Kiedrowska
Fryzura - Olga Kaczmarek

20 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia <3
    Mam ten sam telefon :-)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem efektu całkowitego:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. łal!!bardzo jestem ciekawa sesji:))

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolor sukienki, makijaż robi wrażenie, pozdr i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. makijaż i fryzura piękne sa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    Rewelacyjne zdjęcia!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    OdpowiedzUsuń
  7. alez świetne zdjęcia. Efekt na pewno też bedzie niesamowity ;)

    + obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, a tu jak zwykle cudnie :) Sesji pozazdrościć! Mam nadzieję, że kiedyś dojdę do takiej perfekcji :)Z niecierpliwością czekam na kolejny post z efektami pracy :D Na pewno będzie co oglądać :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie:) http://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz naprawdę ślicznego bloga ;)
    Bardzo mi się podoba ;)
    Co Ty na to abyśmy się nawzajem obserwowały?
    Pozdrawiam Aleksandra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Read the article very useful/ di baca dulu artikel nya gan siapa tau bermanfaat terimakasih

    Obat maag kronis yang sudah menahun dan parah

    OdpowiedzUsuń
  11. thanks gan this very useful information/ terimakasih gan informasi ini sangat bermanfaat

    Pengobatan maag kronis secara alami dan aman

    OdpowiedzUsuń