12 września 2013

Avicii - Wake Me Up

    
Och, to jeden zaległy post! Zdjęcia wykonane już dobry czas temu.
Uwaga! idzie jesień będzie psychicznie trudniej :) 
Nigdy nie myślałam, że jestem meteopatą, ale jednak... 
Może nawet padać, byleby nie było szaro, buro i ponuro. 
Twarde postanowienie: wymienić jesienną garderobę na nową KOLOROWĄ.
Może uda mi się nie oszaleć i ominąć depresję szerokim łukiem (może...).

Przeraża mnie fakt, że wszędzie gdzie nie pójdę są ludzie naładowani złą energią, 
każdy marudzi, narzeka i jest wredny - w imię zasady "bo tak". 
Czytałam ostatnio, że jeśli spotykamy 100 ludzi, w tym 90 osób pozytywnych, a "tylko" 10 negatywnie nastawionych do otoczenia to mimo wszystko udzielą nam się negatywne emocje!
Więc, jeśli ktoś z Was ma zły humor, to zapewne przez to, że czytał mój poprzedni post:D PRZEPRASZAM! :D

61 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia,bardzo fajny i ciekawy post!
    zazdroszczę kamizelki !!!!
    pozdr i zapraszam do mnie na nowy post !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję,że mnie nie dopadnie jesienna ponura aura;)
    Świetnie wyglądasz!!!!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. swietnie wygladasz :) bardzo fajna kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny outfit, szkoda że tak mało zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. What cute outfit and your vest is so pretty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentujesz się rewelacyjnie !! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. "Uwaga! idzie jesień będzie psychicznie trudniej :)
    Nigdy nie myślałam, że jestem meteopatą, ale jednak...
    Może nawet padać, byleby nie było szaro, buro i ponuro.
    Twarde postanowienie: wymienić jesienną garderobę na nową KOLOROWĄ.
    Może uda mi się nie oszaleć i ominąć depresję szerokim łukiem (może...)." - hehehe. dobrze napisane !!!

    Ja odwiedzam Cię pierwszy raz, więc nie czytałam poprzedniego postu ;))

    Może się zaobserwujemy ?
    -P.S peeling z kawy, polecam - naprawde prościzna, raz dwa i dobre nacieranie,
    to samo dotyczy się peelingu z soli i grejpfruta ;)
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny look, lubię taki styl :)
    Może wspólna obserwacja na instagramie? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kamizelka z ćwiekami- rewelacja! :) Dodaje drapieżności całej stylizacji :) Absolutnie moje klimaty! :) Pozdrowionka i zapraszam do mnie :)http://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. z tą wymianą garderoby na kolorową to polecam - naprawdę poprawia humor :-) masz śliczne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny look, ja się w takiej kamizelce nie czuję dobrze, ale ty wyglądasz obłędnie :)
    zapraszam do obserwowania na www.mytippitoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta kamizelka jest super! Bardzo fajnie wyglądasz i zdjęcia są przecudne:-)
    Ps . też staram się omijać ponure kolory na jesień;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kamizelka. A kolory jesienią to bardzo dobry pomysł, sama staram się nimi rozjaśniać pochmurne dni

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniałe klasyczne kolory, kamizelka jest genialna
    ♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  15. swietnie wygladasz! super kamizelka!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. genialna stylizacja! moje ulubiona wszystko idealnie dobrane, bomba!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz!!!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oh my, this top is just adorable! The sheer fabric is too pretty and I also love your vest!

    Have a great day,
    -Kati

    P.S.: Thanks for your sweet comment on my last post!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz,extra kamizelka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna biała bluzeczka. Pasuje do kamizelki. Całość bardzo w moim guście! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow dear this is just amazing adore this outfit please follow me back :* http://fashion-is-a-style-of-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Te ramoneskowe kamizelki wyglądają świetnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna kamizelka!;) Super stylizacja!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/applause.html

    OdpowiedzUsuń
  24. ta stylizacja to strzał w 10. idealnie trafiłaś w mój gust :) nosiłabym wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudna kamizelka.
    Pozdrawiam i zapraszam częściej do mnir na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sliczne zdjecia!
    Zestawik bardzo elegancki :)

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna ramoneska, zdecydowanie w moim guście, chętnie bym ją przygarnęła !;)
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjnie wyglądasz Kochana! cudna kamizelka! pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja swoje teraz ciągle maluje ;]] .

    OdpowiedzUsuń
  30. jak wcześniej nie byłem do Cary przekonany tak teraz ją uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zabrakło mi zdjęcia bluzki, a wydaje się piękna : )
    Stylizacja bardzo udana : )

    OdpowiedzUsuń
  32. Great vest <3


    Lovely greetz from germany.

    xoxo
    Ina :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Le gilet en cuir est parfait !
    Bisous
    Yu'

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny zestaw!
    uwielbiam takie kamizelki!
    włosy <3
    dziekuje za komenta u mnie na blogu, obserwuje, kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny kolor włosów:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądasz bardzo ładnie, piękna kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń
  37. przepiękna bluzeczka, taka delikatna

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow, super kamizelka.
    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. thanks gan this very useful information/ terimakasih gan informasi ini sangat bermanfaat

    Pengobatan maag kronis secara alami dan aman

    OdpowiedzUsuń