03 sierpnia 2013

Lana Del Rey - Young and Beautiful







                                   

Bardzo, ale to bardzo długo szukałam tych okularów! 
Wypatrzyłam je u Casey's Collection na blogu ( ma w nich zdjęcia w każdym poście). 
Zakochałam sie w nich. Mimo, że Casey naprawdę ma je na sobie co post, 
 nie znudziły mi się. Pasują do każdego (jak widać) stroju :) 
Przyznam, że są dosyć wytrzymałe. Niestety już mi kilka razy upadły, a one wyglądają dalej jak nowe! 
Nie widać tego na zdjęciu, ale są bardzo ciemne (nadal brązowe) wydaje mi się, że to duży plus. 
Kocham je!! :D
















Śmieszne, choć sądzę, że chyba połowa z Was tak ma :P
Ale przed zakupem tej kamizelki DWA razy się zastanowiłam: 

"Czy na pewno jej potrzebuje?!" 
Odpowiedź była oczywista. 

Ale zazwyczaj kupuje ciuchy i po pierwszym założeniu rzucam je w kąt szafy i ślad po nich ginie.
Całe szczęście z tą kamizelką, tak się nie stało. 
Gdybym mogła nosiłabym ją codziennie! 
W pochmurne dni jest idealna. Bo nie dość, że świetnie wygląda to jeszcze grzeje :) 



Okulary/zeroUV , Sukienka/H&M, Kamizelka/ VERO MODA

56 komentarzy:

  1. Świetny strój, genialne zdjęcia. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamizelka wymiata :)
    Spódniczka, buty i okularki również super :)
    Bardzo dobrze wyglądasz w takiej stylizacji :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wrażenie, że buty są źle dopasowane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na pewno tak mam, zawsze zastanawiam się kilka razy czy dana rzecz jest mi naprawdę potrzebna. Kamizelka świetnie wygląda z tą sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za komentarz u mnie :)
    Wyglądasz rockowo i romantycznie bardzo to do Cb pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej.
    bardzo serdecznie dziękujemy za komentarz u nas.
    masz bardzo fajnego bloga, super zdjęcie, baadzo mi się podobają. no i stylizacja też super. :) połączenie ciężkiej kamizelki i lekkiej spódniczki okazało się strzałem w dziesiątkę. :D
    Pozdrawiam S.
    www.stilettosdresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe połączenie , cudna spódnica

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne połączenie a okulary rzeczywiście fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe zdjęcia i świetna całość?!

    Ps. Jakim aparatem robione były zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne połączenie, ta kamizelka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W sposobie prowadzenia bloga przypominasz mi Maffashion :)
    Obserwujemy? Daj znac u mnie ;D

    »Annffashion«
    http://annffashion.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dlaczego? Z jednej strony to komplement, a z drugiej....

      Usuń
  12. Ciekawe połączenie skórzanej kurtki z lekką spódnicą. Lubię takie kontrowersyjne zestawy.
    Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pretty! I especially love your hair!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kamizelka jest niesamowita <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) !

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna sukienka ! Bardzo ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz jak gwiazda :D sławna osoba :)
    naprawdę super :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnee te zdjęcia. Ładna stylizacja.
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajnie wyszło połączenie tej zwiewnej spódniczki z ciężką kamizelką, rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne połączenie, spódnica bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow jestes genialna, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna kamizelka, mam podobną ale w innym kolorze:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie dobrane ubrania! Kamizelka śliczna
    Zapraszam do mnie
    http://kinlala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zestaw, fajnie by tez wyglodaloby z trampkami :D

    Dzieki za odwiedziny + zapraszam/ dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wyglądasz:)
    ZAPRASZAM U MNIE ROZDANIE :)
    http://holdwind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawie :) fajna kamizelka

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna kamizelka.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie zachwyciła Twoja spódniczka, boska jest :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super kamizelka:)Extra całośc,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super zdj <3 i świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  30. fajna stylizacja i okulary świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaka z Ciebie cudna modelka :)
    Uwieelbiam Young&Beautiful! :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Idealne połączenie!:) Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. góra jest do dupy...zero kształtu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzięki za komentarz! ;)
    Super blog, masz świetne stylizacje !
    Obserwuje i liczę na to samo :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. ty również masz super fotki a że kocham dobre zdjęcia to dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. rewelacyjnie to połączyłaś! świetne zdjęcia
    ❤ U mnie wciąż konkurs z EVA MINGE MILANO

    OdpowiedzUsuń
  37. dziękuję za miły komentarz♥ :) pozdrawwiam

    OdpowiedzUsuń