05 sierpnia 2013

Labrinth - Earthquake ft. Tinie Tempah


                                                                              
                       
Jak tylko po raz pierwszy zobaczyłam teledysk Labrinth'a zakochałam się w (Nim) jego okularach! 
Nie trzeba było długo czekać - już je mam :D 
Chyba, każdy z Was już zauważył, że okulary przeciw słoneczne to  moja największa miłość!
Zawsze mam jakąś parę (zazwyczaj dwie, jedna awaryjna) w torebce.
Przecież po to mam dużą torbę, aby w niej wszystko nosić nieprawdaż? :D

Tak bardzo zakochałam się w tych okularach, że musiałam je mieć natychmiast. 
Niestety to nie takie proste. Chciałam dokładnie niebieskie, nie zielone, żółte czy wielokolorowe 
- NIEBIESKIE.
Trudno było takie znaleźć, a co dopiero dobrej jakości. 
Gdy wszystkie sklepy w moim mieście zawiodły zaczęłam szukać w internecie,

 no i jak zawsze moja ukochana i niezawodna firma zeroUV dała radę! 
Raz, że okulary są piękne dokładnie takie, jakie sobie "wymyśliłam" 
to jeszcze są świetnej jakości.

W ostatnim poście (jeśli ktoś z Was czytał) pisałam o tym, że
jestem mistrzem jeśli chodzi o nieumyślne wypuszczanie okularów z rąk :P 
Sytuacja z dzisiaj: piękne niebieskie okulary upadają na BETON!!!!;/;/;/

Podchodzę (już ze łzami w oczach), aby sprawdzić stan... 
ANI JEDNEJ RYSY!!!! ani jednej!!!! 
Są boskie, polecam każdemu!

KOSZULA/TEKSTIL MARKET, SZORTY/STRADIVARIUS, TRAMPKI/NO NAME, OKULARY/zeroUV

60 komentarzy:

  1. no fajna stylizacja;) masz bardzo ładne włoski ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna koszula :) Zgrabniocha z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Okulary to także moja miłość:))
    Noszę je prawie zawsze,mam bardzo wrażliwe oczy a poza tym strasznie je lubię:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz ;)
    No okulary są niesamowite , że żadnej rysy i wgl ;]
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Może nie na temat ubrań, ale masz piekne włosyy! Też chciałabym mieć taki kolor ale moje włosy są strasznie słabe i nie wytrzymują farbowania :(

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz rewelacyjnie :)
    może obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne masz te okulary. Najważniejsze, że poszukiwania tych idealnych zakończyły się sukcesem :-)
    Pozdrawiam
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula super i okularki rewelacja!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna koszula :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Great outfit! Love it and your blog too! <3 Did you want to follow each other btw? If so, just let us know :D xx
    www.junkjournal100.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia, świetna koszula i rewelacyjne okulary! pozdrawiam:)
    http://stylishsideoflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastycznie wyglądasz, piękne zdjęcia, koszul jest boska:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam twój blog no! :) Zdjęcia boskie ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę przejrzeć ofertę tej firmy, bo mnie również okulary wszędzie spadają i muszę zbierać szkła i wkładać je ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog!!! :*
    Śliczne zdjęcia!! <3
    Dodaję do obserwowanych.;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny strój ! Piękne zdjęcia <#

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznotka. *.*
    Piękne okulary.
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. nasza najpiękniejsza czarnula!

    zapraszam serdecznie na moje rozdanie:
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/06/lato-przyjdz-rozdanie-bluzeczkowe.html
    przywołujemy lato

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie ;* zazdroszczę ładnym ludziom xd Strasznie podoba mi się twój strój

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale fajne okulary . Świetnaaa stylizacjaaa i zdjęciaa :)
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny blog :)
    http://tinyraspberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz, nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale ty jesteś śliczna :) i masz cudowne włosy :) i świetny styl <3
    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne są te okulary. Niestety ja na razie żadnych nie ma bo mi się połamały. Fajną masz tą brasoletke! ;)

    carolina--victoria.blogspot.ocm

    OdpowiedzUsuń
  26. Ty zakochana w okularach a ja w Twoich zdjeciach ;D szczegolnie 4 od dolu ;3

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. O fak. jaka śliczna. * ___ *



    Zapraszam. ^^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. kto ci robi te zdjęcia ? sa boskie :) Telefon prześliczny, ta obudowa... gdzie kupiłas ?: )
    A co do okularów, sa piękne, podobaja mi się takie i z chęcią bym je kupiła. Zdjecia sa naprawde przepiekne *.*

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawe zdjęcia ;) Koszula mega! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Pieknie wygladasz :)swietne te okulary :)

    pozdrawiam :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz świetnie! Okularki są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne okulary! jestem zauroczona! :) całość bardzo mi się podoba:) pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzięki za komentarz;)
    Super koszula i buty ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna stylizacja :) szorty są super :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zdjęcia, kolejna rewelacyjna dawka
    ♥ ♥ pozdrawiam, Ola ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładne zdjęcia.
    Zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Lucyyyyyyy moja piękna <3
    oksy są genialne! ja też szukałam na mieście niebieskich ale bezskutecznie ;/

    OdpowiedzUsuń
  39. great look! love the way you styled jeans with jeans!

    OdpowiedzUsuń
  40. Genialnie! Klasyk, ale za to jeden z moich ulubionych. Co do okularków zawsze mam problem aby je dobrze dopasować:( Potrafisz wziąć je w ciemno? Jesteś zawsze pewna, że będą pasować? Pozdrawiam, będę śledzić Twoje losy oraz ZAPRASZAM DO SIEBIE POLA <3

    OdpowiedzUsuń
  41. o matko! Bransoletka, okulary *.*
    ostatnie zdjęcie świetne!

    Zdecydowanie jeden z moich ulubionych outfitów! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. simple and perfect>!!!! kisses

    OdpowiedzUsuń