21 lipca 2013

Lana Del Rey - Summertime Sadness

                                   
Zdjęcia odbiegają tematyką od modowych, choć zawsze pewien element pozostaje. 
Bardzo, ale to bardzo podobają mi się zdjęcia z tej sesji, właśnie dlatego postanowiłam je tutaj zamieścić.
To nie jest kolejny typowy blog modowy, tylko moje miejsce w sieci, mój azyl. 
Tak samo, jak pisanie bloga sprawia mi wiele radości, tak samo tworzenie czy pozostanie do zdjęć. 
Mam nadzieje, że zobaczycie na tych zdjęciach "tło" - piękne miejsce, koi nerwy, jest cudowne!
Razem z moją ukochaną kreatywną duszą - Adrianną pojechałyśmy do Rewy (woj. Pomorskie)
Od zawsze jestem zakochana w tym miejscu,
ale po tych zdjęciach mam do niego jeszcze większy sentyment.
Mam nadzieję, że podobają się Wam tak samo jak i mi. Cudny klimat panuje w tym miejscu.
Na facebooku i instagramie zdjęcia oglądać mogliście już jakiś czas temu,
 teraz po prostu mogłam je opublikować tutaj :)





78 komentarzy:

  1. Klimatyczne miejsce, cudowne zdjęcia, piękna modelka! Co tu dużo mówić, jest nienagannie, jest uroczo, oryginalnie i co najważniejsze po twojemu :) I o to tak naprawdę chodzi! Jestem pelna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde ale zajebiste zdjecia :D megaaaa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie zdjęcia:-) i zainspirowałaś mnie mocno:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne zdjęcia!!! Pozdrawiam ciepło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne klimaty! pierwsze trzy zdjęcia są cudowne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urzekły mnie te zdjęcia :O !

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia i jaki płaski brzuch:)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wooow!!! Przepiekne sa te zdjecia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. beautiful... i like your summer look :*

    http://bayuradith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniała sesja!!!! a ty masz kochana boską figurę
    ♥ pozdrawiam:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetne zdjęcia! I fajnie wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnie zdjęcie wymiata!! *_*
    bardzo mi się podobają :))
    zapraszam do mnie Kochana na nową notkę :*
    może zaobserwujemy? ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, szkoda tylko że na niektórych uciekła jakość :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia, fajnie dobrane ubrania do klimatu sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. rzeczywiście, bardzo dobre zdjęcia, tylko szkoda, że kiepska jakość na bloggerze ;c

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie Kochana!!!!:)))
    Gdzie byla robiona sesja??;)
    Marzy mi sie taka;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Fotki jak ze zdjęć jakieś reklamy albo coś :) pięknie

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam nadmorskie klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Your beautiful flowy skirt reminds me of the towel dress that Ariel wears when she gets legs and Prince Eric finds her! I love The Little Mermaid, and I love this sultry summer look at thr beach!

    -Nathy
    http://earnestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. O rany! Dawno nie widziałam tak pięknych zdjęć! Nie dość, że stylówka świetna, tło zdjęć wspaniałe, to jeszcze Ty taka zgrabniutka. Mogłabym tak patrzeć bez końca na te zdjęcia<3
    Obserwuję o_O
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie zdjęcia są nieziemskie! Czasami też mam ochotę nie patrzeć aż tak na strój, tylko po prostu zapozować do fajnej, klimatycznej sesji ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. fantastyczne zdjęcia i fantastyczny set
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. wow! ale tam cudownie, a zdjęcia są nieziemskie! :)


    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepięknie wyglądasz i cudowne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia i stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia, szczególnie te w wodzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękna figura, przepiękne zdjęcia <3 to, jak leżysz na pniu jest boskie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla mnie bomba ;3 Miejsce urocze a i ten wiatr który pomógł zrobić piękną kompozycje ahh...;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna sesja.
    A piosenkę bardzo lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgadzam się sesja wspaniała . Masz cudowną figurę więc nic dziwnego , pozdrawiam cieplutko :*
    http://laura-lauurka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Klimatycznie, bardzo mi sie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  32. dziękuję za komentarz ;) piękne zdjęcia i ta stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jejku jakie piekne zdjecia *,* pozazdroscic urody

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękna sesja. Zachwycam się dosłownie każdym zdjęciem!

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękna sesja !!! :)
    http://klaaudik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. wow jakie świetne zdjęcia! *.*

    OdpowiedzUsuń
  37. ojej ! świetne zdjęcia, wyglądają niczym z katalogu. Zazdroszczę.

    + obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. co tam Rewa, wbijaj na Pomorze Zachodnie!:) Mielno, Sarbinowo, Chłopy, Łazy,Ustronie...mozna tak godzinami wymieniac:) ale zdjęcia...Boskie. POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękne te zdjęcia! *.*

    OdpowiedzUsuń
  40. Boskie zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  41. te zdjęcia są przepiękne! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zdjęcia powalają!
    Jesteś piękna!:)

    Z przyjemnością Cię obserwuję:*
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  43. wooow!
    amazing pics!!
    you look stunning!!!

    xoxo
    http://tastemycloset.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Wspaniałe zdjęcia :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ahh such a cute look! I love ure style so Im gonna follow u right now via GFC =D

    what about following each other? Im on facebook as well CRAZY CLOSET BLOG

    A million of kisses! Mariola

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczna stylizacja i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  47. pięknie wyglądasz :) promieniejesz !

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepiękne zdjęcie, przepiękna Ty :)
    Ideealna sceneria :)
    na plus!

    OdpowiedzUsuń
  49. Jakie cudowne zdjęcia!!! O w mordę jakie cudowne!!!! <3 Normalnie jak z magazynu o modzie i podróżach, mmmm <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  50. Ojej! Fantastyczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  51. zdjęcia CUD MIÓD I ORZESZKI świetną figurkę masz :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Jakie cudowne zdjęcia ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. magiczne zdjęcia,czuć klimat tego miejsca- przepięknie wyglądasz:)świetny total white, spódnica cudowna i ta figura-wow:):):) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. stylizacja super dopasowana do miejsca :)
    Świetne picsy !

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetna stylizacja i piękne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń