11 lipca 2013

M.I.A. - Bring The Noize

                                          


Nie trudno jest zauważyć, że nazwa bloga uległa zmianie. 
Przyznam, że zrobiłam to z ogromnym bólem serca!
Do LUCY PUSSY byłam po prostu przywiązana. Musiałam to zrobić z wielu względów.
Od zawsze powtarzam: "Jeśli zmiany to TYLKO na LEPSZE"
Już na facebooku LUCY DOES IT BETTER przyjęło się baaaaaardzo szybko. 
Cieszę się, gdy widzę, słyszę, czytam reakcje ludzi na tę zmianę. 
Mam nadzieję, że zmiana nazwy nie sprawiła nikomu trudności w wyszukiwaniu. 
Hmm.. miałam duży problem z tym, aby wymyślić nową nazwę.
Dlaczego LUCY DOES IT BETTER?
Ponieważ coś po LUCY PUSSY pozostać musiało, aby ułatwić "stałym bywalcom" dostęp i wyszukiwanie, 
pomyślałam, że najlepszym, a zarazem najprostszym sposobem na to będzie LUCY ROBI TO LEPIEJ:)
LUCY pozostało i zdecydowanie radzi sobie lepiej :) 

Nie jest to do końca "moja" stylizacja. Tzn. mocny makijaż i odważny strój nie leży "w moim stylu". 
Do zrobienia takich zdjęć zainspirował mnie wpis na blogu SongOfStyle. 
Być może znacie jej bloga, chodziło mi w dużej mierze o koszulkę. 
Kocham styl, który właśnie się rodzi. 
Tzn. sukienka+trampki, t-shit+szpilki, suknia+kurtka.
Czasami, gdy patrze na "koleżanki po fachu" mam wrażenie, 
że odkrywają nowy jeszcze nie znany kawałek sztuki. Odkrywają?! co ja piszę! 
TWORZĄ NOWY NURT! 
(koszulka NO NAME wyszukana z głębin mojej szafy, z czasów jak to się jeszcze grało w kosza) 

115 komentarzy:

  1. Oryginalna stylizacja.. właśnie widzę że takie koszykarskie bluzki wracają do łask :)) Bardzo ładnie :))

    Buziaki
    xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetna stylizacja. Wpadłam na Twojego bloga przez przypadek i muszę przyznać, że masz niezwykle oryginalną urodę. Jesteś naprawdę śliczna, ale jeszcze bardziej urzekły mnie zdjęcia. Rzadko zdarzają się tak dobre zdjęcia na blogach. WOW, gratuluję! :)

    Psst! Zastanawiałaś się kiedyś, jak to naprawdę jest być gwiazdą? Patrząc nie tylko na blaski, ale i cienie takiego życia? Zapraszam - http://aleeexsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nazwa dla mnie jak najbardziej na plus :D a Ty Lucy coraz piękniejsza!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, a sukienka bardzo ładne :)
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita stylizacja! Moimi faworytami są szpilki oraz torebka na wzór Celine ;-)) Zapraszam do wzajemnej obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna ta sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey,
    Nice post..
    Would you like to follow each other.!!
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super miejski look! bardzo mi się podoba taka stylóweczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem, bosko wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Love your heels!
    www.rsrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne zdjęcia! stylizacja też jest świetna :))

    jeśli masz ochotę to zapraszam na małe rozdanie na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny look i uważam że pozytywna zmiana nazwy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. matko*.* Cudownie wyglądasz! Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja nie w Twoim typie ale jest rewelacyjna, naprawdę pasuje do Ciebie i wyglądasz idealnie!
    Nowa nazwa bardzo fajna, zmiany zawsze są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna koszulka, uwielbiam takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. koszulka jest naprawdę bardzo fajna - podobasz mi się na tych zdjęciach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie łączysz różne style:) Podoba mi się to:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi what a cute nice blog honey you have.....My name si Marie I am a Blogger based in italy and I was wandering if we could follow each other GFC bloglovin
    Let me know I will ollow back as always! Love Marie.
    What do you think about my new post?
    oxoxoxo
    Marie

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialna stylizacja, jesteś niesamowita:)!

    OdpowiedzUsuń
  20. Work it girl!! These photos are amazing!

    OdpowiedzUsuń
  21. GENIALNIE, GENIALNIE, GENIALNIE! *_* Pomijam już jakość i klimat zdjęć, wyglądasz rewelacyjnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Amazing. I really like it! (:

    Greetings,
    HOLYKATTA

    OdpowiedzUsuń
  23. outfit rewelacyjny ! wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej, super outfit! Nie do końca w moim stylu, ale Tobie pasuje niesamowicie. Biżuteria świetna!

    Pozdrawiam z Paryża i zapraszam też do owiedzenia mojego bloga o francuskim stylu życia i modzie!

    inaparisianstyle.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  25. okulary są zjawiskowe;)
    dodaje i licze na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Grałaś w koszykówkę ? Też ją uwielbiałam ;) ^^
    Zapraszam do mnie i mam nadzieję , że zadasz mi te 5 pytań . Liczę na Ciebie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. piekne zdjecia, calosc miazdzy !!

    OdpowiedzUsuń
  28. Miejsce do zdjęć jest świetna, a stylizacja pasuje do Ciebie (mimo wszystko ;)) :)
    Nazwa bloga też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  29. BOSKO <3 genialnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  30. rewelacyjnie wyglądasz! nic więcej nie jestem w stanie napisać, niż jedno wielkie WOW! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialna stylizacja. Fantastyczna sukienka :))

    OdpowiedzUsuń
  32. chcę takie koszulki znajdywać na dnie szafy CODZIENNIE! WOW jedno wielkie, jestes niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne okulary :)
    zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga :)
    http://msbibi5.blogspot.com/
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  34. Stylizacja super, sukienka świetna a zdjecia boskie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Chouette ambiance et love shoes !
    Bonne soirée

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo oryginalne i odważnie połączenie !

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo oryginalne i odważnie połączenie !

    OdpowiedzUsuń
  38. ....i pięknie Ci w takim kolorze na ustach :***

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo dziękuję za miłe słowa pod moim ostatnim postem:)
    bardzo mi się u Ciebie spodobało, więc obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nawet nie wiesz, jak mi sie podoba ten wpis :) oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna stylizacja :) Bardzo mi sie podoba. Oryginalna!

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo dziękuję za tak pozytywny komentarz - to bardzo miłe na początku mojej przygody z blogowaniem :) Piękne zdjęcia, piękna osóbka - makijaż nie za mocny - brunetkom jak najbardziej pasuje. Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuję :) Zarombiście wyszła Ci ta stylizacja, może dlatego tak mi się podoba, że Song of style uwielbiam! a zmiana nazwy? naprawdę na lepszą!

    OdpowiedzUsuń
  44. strasznie lubie takie stylizacje!!! :)
    do twarzy Ci w białym ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Oby zmiana wyszła na dobre!
    Dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow! Your style is fantastic! Love it!

    OdpowiedzUsuń
  47. świetna stylizacja! w taką sukienkę sama z chęcią bym wskoczyła ;))

    OdpowiedzUsuń
  48. koszulka jest fenomenalna, sama na taką poluję, ale wszystkie są takie drogie ;c

    OdpowiedzUsuń
  49. genialnie i świetne, dobrej jakości zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękny makijaż. I cudowne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciesze się bardzo. :-) Zachęcam również do obserwacji jako początkowa blogowiczka. Również dodaję aby czerpać nowe doswiadczenia od lepszych! :-) Ps. Jesteś cholernie śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo oryginalne połączenie sportowej bluzki z sandałkami! :) Biżuteria idealnie pasuje do tego połączenia :)

    Co miałaś na myśli pisząc, że widzisz postęp?:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Podoba mi sie takie cos! A lucy pussy bylo fajne :D

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Cudowna stylizacja i te zdjęcia - magia <3
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  55. Rewelacja, zdjęcia profesjonalne i bardzo dobry strój. Pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  56. wow, stylowo i ostro. kocham tą czerwoną szminkę i okulary!

    OdpowiedzUsuń
  57. Love your shoes! They add such a great edgy to a sporty outfit!

    xoxo,
    Laura
    http://lauraisthriftingthroughlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Widac,ze zdjęcia sa dopracowane. Wygladasz zjawiskowo w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękne zdjęcia !

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowości ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. You rock! Such a cool outfit and photos!:) Kisses! xo

    OdpowiedzUsuń
  61. Wow stunning look. Cool shirt and heels.

    xx Mira

    www.glamdevils.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Very nice pictures hun. :)

    XX, IamJenniya
    New Post!>> Spend less...

    OdpowiedzUsuń
  63. Idealny miejski styl!!! pieknie!!▶ pozdrawiam:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  64. Wow your outfit is stunning! I love the really cool dress and your makeup and sunglasses, actually I love everything about your look! Love, Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Oh thank you dear for visiting my blog. Your style is amazing! Kisses from Madrid, Spain. =)

    OdpowiedzUsuń
  66. Lucy you are super cool, love the tee/dress <3
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. koszulka ma moc

    zapraszam do wspólnej obserwacji, jeżeli masz ochotę
    http://jestemtylkosnem.blogspot.com/

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. absolutnie g e n i a l n a stylizacja! świetny blog! obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  69. lOVE THIS TOP BABE!

    http://www.cultureandtrend.com/

    Join Our Giveaway: http://www.cultureandtrend.com/2013/07/navorio-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  70. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! jakie piękne zdjęcia <3 uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  71. przecudnie wyglądasz ;*
    śliczne zdjęcia :)
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Que look tan chulo, me gusta mucho
    Besos guapa

    OdpowiedzUsuń
  73. Thanks for your kind words on my last post!
    What a gorgeous outfit, I love the shirt so much and you are so pretty in these photos!

    Have a fantastic day,
    -Kati

    OdpowiedzUsuń
  74. Cool look and amazing pics!!!!!!
    Kisses hun!

    OdpowiedzUsuń
  75. These photos are so pretty and i love your outfit too. This style is great on you.
    xx

    OdpowiedzUsuń
  76. Very cute! Love the pops of red on your lips and nails. And the pretty bracelet. You have style!

    OdpowiedzUsuń
  77. Very cool pictures !!!:) love them !!:)
    Come and see me too on:

    www.olivains.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Jestem u Ciebie pierwszy raz i muszę Ci napisać: Wspaniały blog♥
    Ta koszulko-sukienka i szpilki razem wyglądają świetnie;-)
    No i super post, masz rację, blogerki odwalają kawał dobrej roboty;-)

    OdpowiedzUsuń
  79. Super stylizacja :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  80. niby tak niepozornie a jestnak elegancko!
    fantastycznie wyglądasz!
    a nazwa bloga bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  81. Gracias por tu visita!!! tienes un blog muy bonito y con mucho estilo.
    Un besazo guapa.

    OdpowiedzUsuń
  82. This website is very helpful at all so I can enlightenment after reading this article thanks for the information :)
    obat pembersih rahim setelah melahirkan

    OdpowiedzUsuń


  83. amazing once the article I was reading this thank you ^ _ ^
    Cara mengobati mata minus secara alami

    OdpowiedzUsuń
  84. thanks gan this very useful information/ terimakasih gan informasi ini sangat bermanfaat

    Pengobatan maag kronis secara alami dan aman

    OdpowiedzUsuń