29 lipca 2013

Insta Goodies

             
Miniony okres był dla mnie bardzo ciężki. Wiele się wydarzyło. Wiele złego.
Nie miałam głowy do tego, aby przygotowywać nowe zdjęcia itd 
Dlatego, aby nie zaniedbywać publikuje zdjęcia z instagrama, mam nadzieję, że śledzicie na bieżąco! 

Na kilku ostatnich zdjęciach oglądacie przygotowania i making of do sesji zdjęciowej, 
która jest jedną z naszych bardziej kreatywnych i produktywnych akcji! Pozdro zeroUV
Zdjęcia z sesji już w tym tygodniu, postaram się zrobić post jak najszybciej! 


36 komentarzy:

  1. Powodzenia, aby wszystko wróciło na właściwy tor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne zdjęcia! Super:-)
    Życzę aby gorszy czas dobiegł końca i wszystko było ok!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny mix już nie mogę się doczekać tej tajemniczej sesji :)

    Mam nadzieję, że CI się wszystko wyprostuje bo martwisz mnie tym co piszesz..

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  4. love all the pics! :D
    looks like a lot of fun! :D

    xoxo

    http://tastemycloset.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam !
    Chciałabym nominować twojego bloga do Liebster Blogger Award.
    Tu masz więcej o tym:
    Nominacja Liebster Blogger Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonywaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz
    im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tu znajdziesz 11 pytań ode mnie, dla ciebie :) w związku z Nominacją do Liebster Blogger Awards http://damn-fashion.blogspot.com/2013/07/liebster-blogger-award-nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcia :)
    też chcę pojechać nad morze! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia :) zawsze chciałam polatać sobie na takiej lotni jak ten pan na drugim zdjęciu ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie się to ogląda,takie pozytywne te twoje zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś przeurocza! aż miło przeglądać zdjecia :))

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne fotki :) Życzę aby wszystko się poukładało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super się ogląda tak cudowne zdjęcia :3

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam mixy! swietne zdjecia,a ile pysznosci na nich :D zapraszam do mnie na konkurs! :)) http://exality.blogspot.com/2013/07/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  14. ALe bym sobie zjadła takiego loda:)Widzę że na zdjeciach dużo dobrego jedzenia:) Mam taką samą bluzke z faglą jak Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne fotki, oby w Twoim życiu zawitało dużo szczęścia!Pozdrawiam kochana

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam insta zdjęcia !!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. kombinezon w paski jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie mam androida przez co nie mam instagrama i nie mam jak śledzić innych użytkowników :( Ale lubię takie zdjęcia :) I spotykam już kolejną blogerkę ,która ma cudowne nogi. Ale Twoje są najlepsze ,aż jutro poćwiczę :D :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale pięknie wyglądałaś, ślicznie. Wyjazd ci służy :D.

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne zdjęcia, oh jak mi by się przydał taki wyjazd .

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny mix zdjęć. I like it!

    U mnie z kolei dzisiaj królują frędzle - zapraszam w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  22. super mix ;) bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. wspaniały wakacyjny mix kochana!
    pozdrawiam kochana:*

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zdjęcia

    życzę Ci by już nic złego cie nie spotykało i ułożyło się :)

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam takie miksy! zawsze miło się na nie patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  27. hah dzieki wielkie ;d bardzo fajne zdjecia! ;))) gdzie bylas jesli mozna wiedziec?

    OdpowiedzUsuń
  28. powodzenia oby było lepiej,musi być!!!!:)

    OdpowiedzUsuń