07 lipca 2013

Ellie Goulding - Don't Say a Word

                                   

Wiem, że już kiedyś pokazywałam Wam ten sweterek w nieco zimowej stylizacji, 
ale pamiętam, kiedy go kupiłam wyobraziłam sobie WŁAŚNIE TAKĄ stylizację.
Jego OMBRE kolory idealnie łączą się z jasnym jeansem. 
Tak jak zimą narzekałam na to, że wełna w sweterku gryzie, tak teraz nic nie poczułam.
W tym połączeniu czułam się idealnie! Nawet gryząca wełna tego nie zepsuła :)
Przyznam, że w upalne dni (35 st.) nie ubrałabym swetra. 
Ale kiedy jest pochmurnie, zastanawiam się:
1. Kurcze, jest za zimno na krótkie spodenki.
2.Jest za ciepło na jeansy!
To IDEALNE rozwiązanie :)



SPODENKI/STRADIVARIUS , SWET
EREK/NO NAME, OKULARY/NEW LOOK, BRANSOLETKI/HOUSE

                                   

78 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia! Dawno okulary kupiłas?:P

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne zdjęcia :) w wersji letniej sweter mi się o wiele brdziej podoba:) prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia, fajny casual ; D

    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest ten sweterek ! :>

    OdpowiedzUsuń
  5. w tym poście podoba mi sie wszystko:) świetne zdjęcia!:) bardzo ładny sweterek ombre:)
    zapraszam do mnie na nowy post www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja uwielbiam oglądać Twoje stylizajce ;)
    Ta jest cudowna i w boskim miejscu *.*
    Ps. Zapraszam do siebie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. tęsknię za morzem :( ale możliwe, że już niedługo się wybiorę, chociaż na jeden dzień :)
    fajna stylizacja, najbardziej podobają mi się spodenki i Twoje nogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój sweter jest przepiękny! Podziwiam i podziwiam go! I zdjęcia piękne! Ach, zazdroszczę plaży ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. sweterek bardzo ładny, śliczne okulary i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę piaszczystej plaży;) super bransoletki!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne, pozytywne zdjęcia :) podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, na którym prezentujesz się fantastycznie :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, sweterek jest uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia! :) Super sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  15. tak ja mam często, że w tym za zimno,a w innym za gorąco...:( bluzka świetna!:d

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny sweterek ! :)



    Zapraszam na słodką biżuterię ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia i sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  18. adorable shots dear! love your sweater!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia , ten cieniowany sweterek cudowny !

    OdpowiedzUsuń
  20. ładne połączenie i zdjęcia :) też lubię wkładać sweterki i krótkie spodenki :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękna jesteś... :D Sweterek jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za komentarz u mnie, bardzo mi miło.
    Sweter jest rewelacyjny, może kupię sobie taki *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne zdjęcia ^^
    piękna ta bluza :)
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. tez tak z reguły wychodzę ;P
    ładnie :>

    OdpowiedzUsuń
  25. Boskie zdjęcia!:)
    http://littlesmiiile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. wooow looking fun playing in the beach ! btw i have one sweater like you color pink :)) nice outfit

    http://sabrinamaida.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. wspaniałe masz zdjęcia! za sweterek ombre dużo zapłaciłaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ogólnie to ten sweterek kojarzy mi się ze scenerią letnią. jest taki prawie marynarski ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny jest ten sweter ombre

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten sweter jest boski!! Ogólnie zdjęcia super :))

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowne zdjęcia!
    sweter mi sie bardzo spodobał<3

    OdpowiedzUsuń
  32. ciekawy blog, będę wpadać częściej :))
    mam konkurs więc zapraszam do wzięcia udziału :))
    +obserwuje; *

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny sweterek :) .
    Bardzo fajna stylizacja :) .
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Sweterek prezentuje się świetnie! Poza tym fajny set!

    Ciekawie tu u Cibie - zaczynam obserwować!

    U mnie z kolei dzisiaj trochę srebra - zapraszam w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuje za komentarz u mnie ;) !
    Podoba mi się twoja stylizacja . Sweterek jest bombowy <3
    Pozdrawiam , obserwuje i zapraszam do mnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądasz ślicznie, ciekawy sweter :) piękne zdjęcia :) pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny zestaw, piękna sceneria, modelka oczywiście również ;]]
    Pozdrawiam i obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo mi się podoba twoja stylizacja, a okularki bombowe!! takie lubię:P Cudne zdjęcia:) No i fajnie, że mnie odwiedziłaś..wpadaj częściej. ja na pewno będę:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny jest ten sweterek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczny sweterek :) Faktycznie idealnie współgra z jasnym jeansem :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Genialnie wyglądasz. Obserwuję. :)
    http://akuarelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. swietne zdjecia i sweter! ;>

    OdpowiedzUsuń
  43. Masz świetny typ urody. Bardzo mi się podoba.
    Muszę też przyznać, że prowadzenie blogspota idzie Ci profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. cudowne zdjęcia, ładny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  45. dziękuję pięknie!:)
    a zdjęcia są na prawdę niesamowite :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale masz piękny sweterek ! :))))

    OdpowiedzUsuń
  47. lubię ombre :D
    a twój sweterek jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie - chmury cudnie odbijają się w szkłach okularów ♥

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczne zdjęcia! Najbardziej podoba mi się ostatnie ;) wyglądasz przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo fajna stylizacja :) Sweterek ombre z shortami wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. WSPANIALE!bosko!!!:*:*:* pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękny sweterek i ty jesteś prześliczna <3.

    OdpowiedzUsuń
  53. amazing pics!!!
    love yout sweater!!!
    <3

    xoxo
    http://tastemycloset.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczne foty!!! Adres nowy również mi się podoba :))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  55. Beautiful photos, so fresh and romantic!
    You look amazing!
    xxx
    s
    http://s-fashion-avenue.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  56. ale jesteś piękna!
    zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga z zrobię to samo :)
    http://msbibi5.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie! ostatni post dotyczy dodatków!!

    OdpowiedzUsuń