01 czerwca 2013

Macklemore - Make the money (ft. Ryan Lewis)

                                   


Myśleliście o tym, co chcecie robić w życiu? mam na myśli, co TAK NA PRAWDĘ  chcecie robić.
Gdybyście mogli wybierać, poukładać wszystko od początku? 
Co daje Wam radość i szczęście? 
Chcielibyście tańczyć i móc się z tego utrzymywać?
Albo śpiewać? malować? 
odwiedzać najpiękniejsze miejsca na świecie i żeby jeszcze Wam za to płacili ?! 
PYTANIE: O CZYM MARZYCIE?
Wiem, że łatwo jest mówić, ale IDŹCIE I RÓBCIE TO! Życie jest krótkie i jest tylko jedno.
Na początku, ludzie wytykają Was palcami, no jasne... 
Ale za jakiś czas zapewne podejdą i powiedzą: 
ej, jak Ty to robisz? ile się tego uczyłeś? ktoś Ci załatwił? 
Ktoś mi kiedyś powiedział, że
na TALENT składa się aż 90% CIĘŻKIEJ PRACY, a tylko 10% TALENTU.
Co znaczy, nie mniej nie więcej, jak tyle, że KAŻDY!! MOŻE OSIĄGNĄĆ TO CZEGO CHCE!
pod warunkiem, że rzeczywiście CHCE!
Tytuł piosenki jest nie bez przyczyny:
MAKE THE MONEY - DON'T LET THE MONEY MAKE YOU!










marynarka/MOHITO, t-shirt/H&M, kolia/HOUSE, okulary/NEW LOOK

81 komentarzy:

  1. Ciężko jest tak naprawdę powiedzieć co chcemy robić w życiu. Jedni od małego dziecka mają wszystko zaplanowane a drugim plany zmieniają się co kilka lat. Jeśli o mnie chodzi, mam mętlik w głowie, na razie szkoła a później będę poważnie myśleć co dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. naszyjnik jest mega :)
    całość super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nice ^^

    http://www.benedictemagen.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację ! Ja chciałabym być przewodnikiem, podróżować, robić zdjęcia itp.. Może się kiedyś uda ! :p
    Świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. hm, miałam wiele marzeń... chciałam zostać fotografem, ale zrezygnowałam... wiatr wiał w oczy za często i niestety to porzuciłam.
    łatwo jest powiedzieć 'rób, co chcesz', bo wiadomo, na drodze do samorealizacji pojawia się mnóstwo przeciwności i spora grupa ludzi opada z sił po tej konfrontacji...
    odnośnie outfitu - świetna marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czytasz w moich myślach, ostatnio zadałam sobie pytanie, co bym chciała robić, gdyby pieniądze nie miały tutaj istotnej kwestii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. i love this black and white outfit!



    www.style-chameleon.com

    TAMZIN LILLYWHITE GIVEAWAY ON MY BLOG!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. boska kolorystyka! Świetnie wyglądasz!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do notki.. odpowiedź jest trudna.
    Co do zdjęć-pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, you´re so beautiful <3

    And thank you for your nice comment on my blog - I checked immediately your blog with the result: I like it!

    I would like to follow you on gfc and/or bloglovin. It´ll be great if you come return to my blog to follow me – then I will follow you immediately back.

    xx from Bavaria, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  11. That blazer is phenomenal, I love the black details on it!! Great shots too, you're gorgeous, babe!

    OdpowiedzUsuń
  12. super outfit :)

    szczerze to nie wiem czy bym coś zmieniła w swoim życiu, poukładała i pozmieniała od nowa. Z jednej strony myślę, że byłoby warto ale ta druga podpowiada mi, że gdybym nie poszła daną ścieżką nie byłabym w danym punkcie i nie miała tego co teraz mam. I być może ( a raczej na pewno ) wyszłam na tym gorzej ale za to jestem szczęśliwa i chyba to jest najważniejsze :) . No a muszę przyznać, że dość często zdarza mi się o tym myśleć :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. perfekcyjne zdjecia <3

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote ;)
    masz swietnego fotografa i zapewne sprzet :)

    OdpowiedzUsuń
  14. czarno biały zestaw, ja jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz racje,aby coś osiągnąć trzeba tego BARDZO CHCIEĆ i sama dobrze o tym wiem.Początkowo trenowałam (chód sportowy) od tak. Dzisiaj nie wyobrażam sobie bez tego życia i uwierzyłam w swoje siły! Sukces zbliża się coraz to większymi krokami! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Love the black & white suited look for spring/summer! Just picked up one in a shorts suit :) Great photography!

    http://cstyledesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Naszyjnik cudny <3 Pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Thank you so much for your comment on my blog dear!
    This post is great and you are looking wonderful in this black/ white outfit!

    Happy start in the week!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Lovely photos, nice blog!
    What about following each other?


    xx Karolina
    CARAMODE

    OdpowiedzUsuń
  20. cool look!

    http://rueoh.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  21. cool! love it!
    xoxo
    Urszula
    www.fashfab.blogspot.com
    Shall we follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful pictures and outfit! I really love your blazer :-)

    xo Anouk
    www.keysofanouk.nl

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku jak pieknie :)

    Buziaki,
    Aleks

    OdpowiedzUsuń
  24. so chic, love the black and white.

    OdpowiedzUsuń
  25. The white-on-white is fierce!

    xo Carlina
    AllergicToVanilla.com

    OdpowiedzUsuń
  26. wow beautiful pics, you look so pretty

    www.lessismoreblog.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjęcia fenomenalne, obłędne po prostu cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Love this look and the jacket fits you so perfectly!
    http://lexiluthor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Very pretty ! I love your necklace :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdjęcia są cudowne, piękne i nie wiem jeszcze jakich słów określić, to aby wyrazić moje uczucie ;)
    Bardzo ładnie dobrałaś ciuchy, stylizacja jest poprostu przepiękna ;3

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne zdjęcia ♥

    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowna stylizacja i piękne brązowe oczy :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. you are so cute
    love your necklace
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne zdjęcia :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie!
    Pozdrawiam :)
    _______________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Tanczyc I byc taka jakby doradczynia w sprawach ubioru I dobierania dodatkow :)

    Pieknie wygladasz w takim "madrym" stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  36. zakochałam się w żakiecie!

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo ładny outfit :)
    pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  38. rewelacja :) świetne dodatki i żakiet :)

    OdpowiedzUsuń
  39. so pretty you are! ^^

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  40. uwielbiam biel, a Ty w niej wyglądasz rewelacyjnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne zdjęcia i piękne słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wspaniale wyglądasz, a zdjęcia są zachwycające! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jaka boooska stylizacja ;)
    Ta marynarka jest śliczna < 333

    OdpowiedzUsuń
  44. świetny na czasie look :) uwielbiam Twoją marynarkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. jest super! bardzo fajna stylizacja! marynarka megaaa <3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. W życiu chciałoby się wszystkiego spróbować, ale co z tego wyjdzie :)? P.S. Śliczną masz twarz, ma w sobie coś przyciągającego :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna marynarka! :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  48. masz przepiękne oczy

    dodajemy do obserwowanych :)?

    OdpowiedzUsuń
  49. Czern i biel , wielka klasa :) No i masz wspaniałe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  50. kochana!!! przeslicznie!!!<3 całusy:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  51. Rewelacyjnie wyglądasz! śliczne zdjęcia :)pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wyglądasz pięknie i fantastyczny tekst! Spełnianie marzeń jest takie cudowne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetna stylizacja ;)
    Okularki i ten naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetna stylizacja ^^ Piosenka fajna, kiedyś myślałam w ten sposób, ale im jestem starsza tym więcej problemów rodzinnych i doceniam to co mam;)

    OdpowiedzUsuń
  55. uwielbiam połączenie czerni z bielą,klasyka która zawsze się sprawdza!Nie zwykle elegancka,modna i kobieca.Marynarka bardzo mi się podoba,niestety ja nie trafiłam w mój rozmiar:/Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  56. Love your blazer, have been looking for a similar design for ages! and i love this song seeing Macklemore soon can't wait his songs are amazingg xx

    OdpowiedzUsuń
  57. Wowww....you look gorgeous in your outfit! Love the accessories!! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other? I promise I’ll follow you back <3

    x❤x❤

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń