26 maja 2013

Robin Thicke - Blurred Lines ft. T.I., Pharrell

                           



Skargi i zażalenia na to, że nic nie pisze! Dobrze, dobrze już nadrabiam :) 
Myślę, że nie chcecie czytać tego, jak bardzo jestem zdemotywowana moją uczelnią oraz nauką. 
Niestety, nastał najpiękniejszy, a zarazem najgorszy okres w roku! 
Wiosna/Lato - cudo... SESJA?! the f*ck... ?! :( 
Staram się łączyć przyjemne z pożytecznym, dni zlewają mi się z nocą. 
Praca, szkoła, sesje zdjęciowe (aby nadgonić braki na blogu), przeróbka zdjęć, czytanie 
WASZYCH wpisów - to bardzo czasochłonne. Ale szczerze mówiąc, dopiero teraz czuje ŻE ŻYJE!
Cieszę się niesamowicie, jak tylko wiem, że "JUTRO ZDJĘCIA". Wiem, że właśnie TO kocham robić. 
Jak spotykam się z ludźmi którzy robią mi zdjęcia, lub (szerokie pojęcie) współpracują nie mogą się nadziwić ile mam w sobie energii, mocy, chęci i życia :D a to właśnie dlatego, że jaram się tym co robie:D 
Każdy powtarza, że można robić wszystko - ale jeśli tylko robi się to z pasją! święte słowa! 
Nie ma co zawracać sobie głowy bzdurami, niepotrzebnie zaśmiecać umysł czymś, co tak na prawdę, jest ZUPEŁNIE NIEISTOTNE! Mam tu na myśli zmartwienia... Spójrzcie w niebo i cieszcie się życiem! :)





Ostatnio rozmawiałam z koleżanką o książce, którą ostatnio czytałam
ona nie wiedziała o czym mówię, ponieważ nie czytała tej książki, ani nie słyszała nawet o filmie. 
-ej, czytałam wczoraj PORADNIK POZYTYWNEGO MYŚLENIA!
-buahahaha po co czytasz takie rzeczy, 
PRZECIEŻ SAME MOGŁYBYŚMY COŚ TAKIEGO NAPISAĆ :D 
Tym oto stwierdzeniem rozwaliła mnie na łopatki, ale także zdałam sobie sprawę z tego, 
że nie jest z nami aż tak źle i rzeczywiście czerpiemy radość z 
NAJGŁUPSZYCH i NAJDZIWNIEJSZYCH 
momentów jakie nam się przytrafiają w życiu :D 
OFICJALNIE: z mojego słownika wykreślam słowa: nie lubie, nie umiem, nienawidzę, nie chce mi się! 
i Wam też radzę to zrobić :D 

SUKIENKA/H&M, KURTKA/RESERVED, BUTY/NO NAME.

82 komentarze:

  1. SLICZNA SUKIENKA,STRASZNIE ZALUJE,ZE NIE DLA MNIE

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie wygladasz ;)
    sukienka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna sukienka :) a te buty są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz rewelacyjne stylizacje tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. SUKIENKA JEST PETARDA :))

    ŚLICZNIE W NIEJ WYGLĄDASZ :))

    POZDROWIENIA OD KOLEŻANEK Z 3CITY :))

    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you for your comment,
    I love your user name :)

    xx Inès

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownaaa *,*

    Zapraszam do sb KONKURS!!
    Do wygrania hematytowe własnoręcznie robione bransoletki !!
    Na prawdę cudeńka !!

    OdpowiedzUsuń
  8. genialna kurtka ! :)

    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Komplecik - super. Świetnie wychodzisz na zdjęciach :) A co do treści posta... Sesja jak widzę zmora studentów xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Bogu kończę ją 9.06.2013 a potem high life :D

      Usuń
  10. Amazing dress, looks fabulous styled with the jacket.

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochałam się w tym zestawieniu! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. o matko nie mogę na Ciebie patrzeć za długo bo mnie zazdrość zwija ;p;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Really like how you've styled this jacket with the dress!

    X
    www.fashion-attacks.com

    OdpowiedzUsuń
  14. :) super sukienusia :) kolor genialny :) świetnie, ze dobrałas do niej taką kurteczkę :) co dodału drapieżności :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znakomita sukienka, wprost na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie masz piękne, zgrabne nogi!
    śliczne te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna sukienka i nogi mistrz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie połączenie, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna sukienka :) i wiesz co Ci powiem....MASZ RACJĘ :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna sukienka, zakochałam się w niej <3.

    OdpowiedzUsuń
  21. fab look! the edgy exposed zipper and bold colors work well!
    Chic on the Cheap

    OdpowiedzUsuń
  22. What a stunning dress!

    Have a great day,
    -Kati

    OdpowiedzUsuń
  23. no i o to chodzi !! :D
    poza tym to pięknie :*

    Marta :) (ta co narzekała :P )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Jesteś moją motywacją" :) :*

      Usuń
    2. oj taam ^^
      :) :*

      Usuń
  24. Love this look of bright yellow and black.
    Thanks for commenting on my blog!
    Ty

    Please check out some of my looks on BestTrendsForever.com!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Perfect outfit and you look great. Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajny komplet, ale to kurteczka skradła moje serce ! ;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo dobre podejście moja Kochana, jak nie będzie mi sie chcialo to będę czytała Twojego posta :)
    daj mi tu tych fotografów do zdjęc, ja potrzbuje choc jednego heheh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana po pierwsze, PO TO WŁAŚNIE PISZE, ABYŚ WRACAŁA :D
      po drugie, być może na dniach sama zajmę się fotografią, a wtedy masz jak w banku, że wpadne tam do tego Twojego Gdańska!:)

      Usuń
  28. Wyglądasz niesamowicie :)
    Piękna sukienka <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Great dress!
    xx
    www.clothesandcamera.com

    OdpowiedzUsuń
  30. jak ślicznie, genialan kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądasz i masz fantastyczna figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. w sumie twoj wpis mozna podsumowac jednym zdaniem: jezeli bardzo czegos chcesz, dostaniesz to. :) nie warto sobie wmawiac, ze cos sie nie uda, czemus nie podolamy. pozywytne myslenie to klucz ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DOKŁADNIE TAK! i tego się trzymajmy :)

      Usuń
  33. i znowu te świetne buty!
    pięknie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo lubię taki styl. Wyglądasz pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. masz prześliczną sukienkę! ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. This outfit is so perfectly sexy but edgy too!

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne zdjęcia i stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczna dziewczyna , cudowne zdjęcia - obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne włosy masz! :)
    Jak mi się marza czarne..

    OdpowiedzUsuń
  40. Cool jacket!



    www.style-chameleon.com

    TAMZIN LILLYWHITE GIVEAWAY ON MY BLOG!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudownie wyglądasz!m Sukienka mega! ;0
    W wolnej chwili, zapraszam do mnie:

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajny zestaw :) pozdrawiam

    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  43. This dress looks amazing on you!

    Corinne x

    OdpowiedzUsuń
  44. clearly a chic outfit !
    Thanks so much for ur comment on my blog ! If you want we can follow each other on GFC ,Bloglovin/Facebook..Let me know !
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    OdpowiedzUsuń
  45. Great jacket! I love the little details on it, it fits you really well.

    Teja

    http://www.soulfishingblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. ee tam :) normalni ludzie, ale dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Amazing look darling and very cool pics!!!!!
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  48. oh my, stunning dress! You look pretty, girl! Great pictures as well!
    Have a fabulous time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Nice pics :)
    i am following you :) please follow me!

    ___________________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Hey, thanks for commenting on my blog! :)
    Cool outfit! Love the yellow dress :)

    Jewelry coupon on my blog!
    heyniki.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  51. WOW, stunning outfit dear, you look absolutely gorgeous! Thank you so much for your comment earlier today, hope you'll be coming back! ^^ Very happy to be your 600th follower, congrats!!

    Liana x
    dresscodechic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Wow!! piękna sukienka !! idealnie pasuje do kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Beautiful dress! Looks hot on you. Xo

    OdpowiedzUsuń
  54. Great dress!
    xx
    www.clothesandcamera.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Nice outfit doll! I really love your jacket <3
    Thanks a lot for visiting my blog !

    Have a great week end :)

    fashionfixeshearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Perfect style ! Your jacket is fabulous :)

    OdpowiedzUsuń
  57. piękne zdjęcia:)sukienka jest z nowej kolekcji??

    OdpowiedzUsuń
  58. Dziękuję za przemiły komentarz :) Nawet nie wiesz jak poprawiłaś mi humor! Ja za to lubię Twoje stylizacje i jakoś zdjęć! P.S. Jesteś niesamowicie ładna!

    OdpowiedzUsuń
  59. genialna stylizacja, a sukienka bije wszystkie inne na głowę! hm i ten suwak - mój chłopak byłby zadowolony ^^

    OdpowiedzUsuń
  60. You look nice here!

    xx
    Christina Klein
    http://bychristina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Those eyes are so gorgeous, the dress lovely, your legs amazing and your curves so sexy. Wonderful shots!

    OdpowiedzUsuń