22 maja 2013

Alicia Keys - New Day


                           


















68 komentarzy:

  1. Wow, świetne zdjęcia. Brawa dla Pani fotograf :)

    OdpowiedzUsuń
  2. woww, ale świetne zdjęcia. Ubranie też oczywiście. To chyba Gdynia? :D
    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Bardzo fajnie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczne foty - zestaw prosty luźny z pazurem - genialna czapa <3 no i ty piekna i radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, bardzo mi się podobają, niestety nie przemawia do mnie podróbka Celine :(

    OdpowiedzUsuń
  6. super wygladasz, swietne zdjecia!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. BARDZO PODOBA MI SIĘ KOSZULKA :))

    NO I FAJNE ZDJĘCIA..

    CHCIAŻ NIE JESTEM PEWNA CZY MOŻNA WŁAZIĆ DO FONTANNY.. :))

    OBSERWUJEMY I ŚLEMY POZDROWIONKA Z GDAŃSKA :)))

    xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  8. Sportowy szyk, super. Boska torba! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne zdjęcia z tą fontanną wyszły ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Love you in the cap and high tops.

    OdpowiedzUsuń
  11. pochlapałabym się w takiej fontannie :) śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  12. ale świetnie buty:)mega połączenie

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem zaintrygowana Twoją twórczością w blogosferze. Dodaje do obserwowanych, bo zamierzam wpadać tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja i rewelacyjne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjecia!! To Gdynia?? :))

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie Ci w tej czapce! Boskie buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję bardzo!
    wyglądasz niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia i piękny zestaw ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny zestaw, w świetnym stylu ;) Podoba mi się! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oatatnie zdjecie jest genialne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję Ci bardzo za przemiły komentarz:*
    Świetnie wyglądasz :))
    Pozdrawiam ! :* i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialnie wyglądasz! Zdjęcia są cudowne!!

    OdpowiedzUsuń
  23. FAJNIE WYGLĄDASZ :)) FAJNIE WIDZIEĆ NA ZDJĘCIACH MIEJSCE , GDZIE SIĘ BYWA CZĘSTO. JA NIGDY NIE WCHODZIŁAM DO TEJ FONTANNY ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Twoje buty i czapkę! <3
    Torba świetna.;))

    OdpowiedzUsuń
  25. oh my this is such a cool sporty outfit! love the studded sneakers and cap a lot :)

    Check out my new outfit post featuring eskuche headphones :)
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna koszulka i czapka :)
    Kojarze skądś te fontanny ;>

    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)
    +zachęcam do udziału w mini rozdaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny zestaw! czapeczka super <33

    OdpowiedzUsuń
  28. 7 zdjęcie normalnie mistrzostwo !! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Cool outfit and really cool pics!

    http://lowbudget-lowcost.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia! Szczególnie te przy fontannie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądasz ! ;)


    Zapraszam do mnie na konkurs - do wygrania okulary przeciwsłoneczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz świetnie , a zdjęcia są niesamowite ♡♡♡♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  33. haha padłam jak zobaczyłam nazwę bloga :D
    zdjęcia są świetne. Wróce tu jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  34. Super look, super połączenie!!

    zapraszamy na naszego bloga
    http://perfectlyfashionable69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne zdjęcia!
    super czapka i koszulka ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie do końca pasuje mi tutaj sposób obróbki niektórych zdjęć... Ale wyglądasz rewelacyjnie! <3 Buty są genialne! Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  37. Gorgeous look! Great hat :)

    Please feel free to enter my latest giveaway (here) - you could win yourself an Hermes/Homies sweater!x

    Blog | Cocochic
    Bloglovin | http://www.bloglovin.com/blog/1823055/

    OdpowiedzUsuń
  38. pięknie wyglądasz! jak gwiazda:))

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne zdjęcia, te na tle fontanny są genialne :)
    Podobają mi się Twoje buty i koszulka, takie połączenia są najlepsze w letnie dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. wow! jakie świetne zdjęcia! :o
    najbardziej podobają mi się te z fontanną! :D

    OdpowiedzUsuń
  41. zajebiste zdjęcia! obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne zdjęcia:) mega stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zakochałam się w tych zdjęciach w fontannie ! <3
    Wyglądasz uroczo w tej czapeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  44. I really like how you kept a consistent color scheme--and those are awesome shoes!

    OdpowiedzUsuń
  45. Kocham taki look ! wyglądasz pięknie i stylowo
    zapraszam
    http://margarittasdiy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny set,coś zupełnie innego niż zwykle.Podoba mi się połączenie z torebką!
    Makijaż jest dopełnieniem:)

    OdpowiedzUsuń