12 kwietnia 2013

INSP.































































             Nie mam niestety nowych zdjęć, ale za to mam ogromną potrzebę podzielenia się z Wami nowymi inspiracjami.
Dlaczego miałam taką długą przerwę? Sama nie wiem. Wiele czynników się do tego przyczyniło. W tej chwili wszystkie "życiowe" sprawy są już poukładane, wszelkie niepozamykane rozdziały są już oficjalnie zamknięte, myśli ogarnięte i gotowe do działania.
Przez cały ten czas kiedy nic nie pisałam, byłam tu i przeglądałam, co tylko się da. Bardzo się ciesze, że pomimo braku nowych postów zainteresowanie możnaby powiedzieć, że w ogóle nie zmalało! Wielka piątka dla Was!
Nie wiem, czy macie tak samo ze swoimi blogami, ale mój daje mi moc, motywacje i chęci do działania!
Tak jak już powiedziałam, nawet jeśli nic nie publikuje to nie znaczy, że myślami mnie tu nie ma...
BO JESTEM! Obiecuje ogarnięcie, mimo że już pewnie obiecywałam niejednokrotnie...  :)
Nie będę wylewać swoich żali, obaw czy myśli... mam nadzieję, że te zdjęcia zrobią to  za mnie!





















Większość z tych zdjęć pewnie już widzieliście na moim facebooku :)
"taka tam" zbieraninka z weheartit.com.


32 komentarze:

  1. achhh wszystkie są takie romantyczne, beztroskie.... cudeńka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. aż chce się założyć szorty! :)) dobrze, że na dworze już cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku , świetne zdjęcia ♥ . Twój blog ocieka zajebistością ; 0 Kocham go * . *

    http://vizualny-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. I like your blog. I follow you now...maybe you can visit my blog and follow me back ;)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne zdjecia, niektore sama chcialabym zeby byly moje hah :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam oglądać inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. te zdjęcia wprowadziły mnie w dobry nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne spodenki z ćwiekami i nie wiem czemu ale pierwsze zdjęcie mi się podoba- pierw myślałam, że to Ty ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. love this inspirations and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  10. lovely photos!! very inspired xoxo

    www.mavitrapos.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo piękne inspiracje. Zachwycają kolorem .

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne inspiracje ! Uwielbiam ten styl dziewczyn z tych zdjęć :D


    PS Zapraszam do mnie na wiosenny konkurs ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Siwetne inspiracje! Uwielbiam te z paniami wpaskach ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. jejciu jaki świetny blog ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Inspiracje świetne :)
    Poprawiają humor :))
    Jak najbardziej obserwuję ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne inspiracje! naprawdę inspirują. :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega inspiracje <3
    Podoba mi się tu, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeju jakie fajne inspirację.


    Zapraszam do mnie na magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. oj kochamy weheartit <3
    inspiracje doskonałe, w mój gust! :)

    /u mnie mały comeback i buty na sprzedaż :) xoxo, hejven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń