02 marca 2013

RED ARMY


































Na pierwszym zdjęciu mój nowy piękny nabytek, ponieważ mam manie "koszyczkowania" :D 
Uwielbiam koszyki ozdobne i najchętniej obstawiłabym cały dom:) ale nie o tym...... 
RED ARMY! 
Jaki kolor lakieru do paznokci jest najbardziej sexy? CZERWONY! to oczywiste :) 
Czasami czarny nadrabia, ale czerwony to czerwony! Pasuje do wszystkiego, nawet do najbardziej pstrokatych stylizacji :) 































Nie wiem czy któraś z Was zauważyła:P ale osobiście tak mam, że kolor paznokci ( i ogólny ich stan:D )
 jest wyznacznikiem mojego HUMORU ! Jeśli mam jakiś mdły brązowy, ecru, fioletowy itp itd
to o wiele szybciej mogę SAMA SOBIE zepsuć nastrój! Czerwony jest dość ciepłym kolorem i bardzo pozytywnym, 
jak tylko patrze na piękne czerwone paznokcie nie ma takiej możliwości, aby zepsuć sobie tym nastrój. 
Po prostu pozytywnie nastraja :) 
Jeśli o to chodzi, to jestem bardzo dobrze przygotowana! cały arsenał - oto moja armia :D 
































Jeśli miałabym jakiś polecić to hmm... mi najlepiej służy jakiś kwadratowy lakier z rossmanna za 5 zł :D 
przysięgam, lepszego w życiu  nie używałam :P
Golden Rose strasznie długo schnie, Rimmel noooo..... jestem w stanie powiedzieć, że jest całkiem spoko, sama nawet nie wiem dlaczego nie mam jeszcze w swym posiadaniu krwistej czerwieni :P
INGLOT bardzo szybko się ściera i powstają odpryski, jeśli ktoś chciałby malować paznokcie, co 3 dni to się nadaje :) 
































Jeśli Wasza stylizacja jest CAŁA czerwona (np. suknia ) to zrezygnujcie z czerwonych paznokci :P
czarne, lub ecru będą ok :) co za dużo to niezdrowo :)

Nie wyobrażam sobie życia bez czerownego lakieru do paznokci :D

41 komentarzy:

  1. Hehe niezła kolekcja czerwonych lakierów ;). Osobiście nie lubię swoich paznokci pomalowanych na ten kolor, ale przyznam Ci rację, jest ładny :).

    OdpowiedzUsuń
  2. czerwone lakiery uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również jestem wielką mianiaczką czerwieni na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. matko ile czerwonych lakierów :D
    też uwielbiam trzymac wszystko w koszyczkach i pudełkach !

    Zapraszam :*
    http://nikusia1702.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam czerwien na paznokciach...chociaz masz racje...jesli czerwona sukienka lub wiekszosc ubrania to rezygnujemy z czerwonych paznokci...ja do czerwonej kiecki wybieram tradycyjny french:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też lubię czerwień na pazurkach i też jestem zdania, że lakier wpływa na nastrój :) Fioletów nie cierpię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej ile czerwieni! Uwielbiam ten kolor na paznokciach! <33

    OdpowiedzUsuń
  8. czerwony to bardzo kobiecy kolor, jak mam na sobie czerwień czuję się bardziej kobieco. Nawet tą na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czerwone paznokcie - to jest to:D

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG ile czerwonych lakierów. Mi osobiście lakiery Rimmela jakoś nie podchodzą, za to te z Rossmana są okey:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie spora ta Twoja armia :) zimą bardzo często nosiłam czerwień na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile odcieni czerwieni! ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Łał, ile czerwieni! Ja kupiłam jakiś czas temu tusz do rzęs i był do tego czerwony lakier (nie pamiętam nazwy). Kolor mi bardzo odpowiada, tylko strasznie ciężko się zmywa... Ale Twoja armia jest całkiem zacna :D

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham czerwień! to taki namiętny kolor. jednak mam jedynie dwa takie lakiery... :( chyba będę musiała to zmienić. :D

    www.catwalklove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. czerwony.. ohh kocham czerwony! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam czerwone paznokcie! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdroszczę takiej kolekcji :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  18. czerwony lakier dodaje charakteru i pazura ;) też mam ich kilka na swojej półce, a co do koszyczków to sama muszę w tym tygodniu jakiś nabyć bo kosmetyki się nie mieszczą ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna kolekcja, u mnie właśnie brakuje czarnego, więc będę musiała to zmienić. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tez uwielbiam czerwien w kazdym odcieniue, czarny mam na kazda okazje, nude pasuje do wszystkiego i zawsze, szczegolnie na oficjalne wyjscia a dzis mam pudrowy roz, tez kocham, ale nie tak jak czerwony:)

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie też czerwień króluje :) czasem ją zdradzam ale jednak zawsze do niej wracam :) moja ulubiona to 336 golden rose

    OdpowiedzUsuń
  22. Czerwony to klasyka :) Ja też lubie koszyczki :D

    OdpowiedzUsuń
  23. spora kolekcja czerwieni :))

    OdpowiedzUsuń
  24. niezła kolekcja :D świetny koszyczek :))

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam takie koszyczki :D
    świetna kolekcja :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Z tych wszystkich miałam tylko ten z Rimmela ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. no proszę, co za kolekcja!! zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  28. nie lubię koloru czerwonego, ale zazdroszczę takiej armii ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Matko święta ile czerwieni :) ja z czerwonych mam chyba 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześliczny koszyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna jakość zdjęć!
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  32. Wau this is amazing so much red stuff :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Posiadam czerwony z sensique ;). Bardzo go lubię!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. ale kolekcja czerwonych lakierów ^^

    OdpowiedzUsuń
  35. Nice photos!


    tomviolenceview.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. czerwień czerwień czerwień! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. haha duzo masz tych lakierow, no ale czerwien zdecydowanie! obserwujemy_

    OdpowiedzUsuń
  38. czerwony lakier? jestem jak najbardziej na tak! ;))

    OdpowiedzUsuń
  39. Też mam pełno czerwoności w lakierach i żaden nie jest dobry ;/



    www.confassion.pl - mój butik internetowy z odzieżą dla blogerek i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń