19 marca 2013

Neo Retros - Sun Shines On


































Pogoda pokrzyżowała moje plany! Chciałam od razu po pracy biegiem dosłownie udać się na siłownie,
ale jak widzę, co tam się dzieje za oknem, postanowiłam się zaszyć i wychill'ować ;)
Mam bardzo dużo nauki, dlatego nie będę dzisiaj gnić na facebooku tylko działam!
A tak poza tym, kilka dni temu (chyba w sobotę) po raz pierwszy w życiu,
 weszłam do księgarni i w ciągu 5 min kupiłam GENIALNA książkę!:P Nie wiem dlaczego, ale zawsze kupno nowej książki, to co najmniej 40 min zastanawiania się:
 "Czy na pewno taką chcę?" a tutaj, strzał w 10! po 5 min ;)
































Skoro z dzisiejszej siłowni nici.... będę musiała się zmusić, aby poćwiczyć w domu :D
Macie jakieś swoje ulubione domowe ćwiczenia? Piszcie koniecznie, bo mi często brakuje weny twórczej :)

50 komentarzy:

  1. Ja albo cwicze z Tamulee Webb, albo z Ewa Chodakowska albo stepper, a mialam ambitny plan biegac od poniedzilku:) przesuwam to na "po sniegu":)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam stepper i fajnie się ćwiczy (;
    Lampkę masz świetną, nadaje taki przytulny klimat ^^
    hahaha u mnie tak samo jest z książkami, raz przez tydzień codziennie przychodziłam do ksiągarni i rozmyślałam czy kupić czy nie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak spędzać czas to ja lubię:)
    Ja ćwiczę z Ewką:D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. A mogą być męskie, czym dysponujesz :) ?

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dziś również wyszperałam książkę :) powiem Ci, że jak sobie od czasu do czasu jaką sprawie to o wiele lepiej się mam sama ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. CIekawie brzmi recenzja, lubię takie książki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja najczęściej ćwiczę właśnie w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja planowałam biegać od poniedziałku no ale pogoda pokrzyżowała mi plany :(

    OdpowiedzUsuń
  9. oj ta zima moglaby już się skończyć... u mnie zasypane całe miasto :/
    ale narobiłaś mi ochoty na coś słodkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zima jest okropna :/
    Och, a ja nie znoszę ćwiczeń
    jestem za leniwa :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne zdjecia! Jejuu narobiłaś mi ochoty....xd
    Obserwuje i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmm pyszności :) Fajny blog, obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo, widzę, że nie tylko ja mam ostatnio potrzebę na kupowanie książek:)

    OdpowiedzUsuń
  14. A mi czesto brakuje motywacji. :D migdalki!! Omnomnomnomnomnomnom

    OdpowiedzUsuń
  15. widzę, że wieczór z laptopem, książką i talerzem słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm ćwiczenia... Codziennie jeżdżę pół godziny na rowerku stacjonarnym a do tego brzuszki itp. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. zima chce nas dobić..tez wolę wtedy siedzieć w cieplutkim domu..
    klimatyczne, ciepłe zdjęcia :) aż chce się sięgnąć po ferrero :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Oooh I adore Ferrero Rocher!
    Would love you to check out my latest outfit post :)
    Have a great weekend Hun xoxo
    http://www.intotheblonde.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. polecam ćwiczenia - z Ewa Chodakowską

    Ciekawy tytuł tej książki

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam czytać książki :) Wydaje mi się, że ta Twoja spodobałaby mi się:) Ostatnio byłam w biedronce i zobaczyłam, że są fajne książki za bodajże 11zł także cena zachęcająca a było dużo znanych autorów (m.in Stephen King). Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale fajny klimatyczny blog ! Już go lubię . Zapraszam także do obserwacji mojego . Za kilka dni dodam sesję z ciekawą biżuterią zaprojektowana przez projektantkę Kakani

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawe zdjęcia. obserwuję i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz cudownego bloga ♥
    Bardzo mi się spodobał:)
    Uwielbiam twój sposób opowiadania:)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili! :) i może zaczniemy się obserwować? :3 ----> http://crystaloddity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ochotę na słodkie mi zrobiłaś :) !
    Co do ćwiczeń to ja niedawno zaczęłam ćwiczyć tzw. ''Skalpel'' :)

    OdpowiedzUsuń
  25. miłe chwile ksiazka cisza spokój i słodkosci <3

    OdpowiedzUsuń
  26. to co jest na tych zdjęciach (czyli te słodycze) to jak dla mnie niebo!:D

    OdpowiedzUsuń
  27. zapraszam ponownie do siebie. pojawił się nowy wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  28. LOVE these images. So beautiful x
    Blog: www.cocochicblog.co.uk
    Bloglovin': http://www.bloglovin.com/en/blog/1823055

    OdpowiedzUsuń
  29. oj tak rozumiem Cie świetnie, zawsze jak idę do Empiku po książkę to analizuje prawie każdą po kolei, mam słabość do tych psychologicznych :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hi dear :) thank you so much for your lovely comment!! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ładne zdjęcia ;)
    zapraszam ;) www.childwithstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne zdjęcia,bardzo fajna notka! ;3

    Zapraszam do mnie na nowy post! :*

    OdpowiedzUsuń
  33. ja jeszcze nie kupiłam żadnej książki ;P

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też nigdy nie wiem jakie ćwiczenia wykonań i ogólnie jestem strasznym leniuchem :P

    Zapraszam do nas. Dopiero zaczynamy ale może Cię coś zainteresuje :)
    http://nkm-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam Cię za to, że lubisz czytać ;p



    www.confassion.pl - mój butik internetowy z odzieżą dla blogerek i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nice pictures!!! I love chocolat!!!!
    xoxo
    www.donkeycool.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. To w gruncie rzeczy całkiem miły wieczór miałaś - z książką ; )) co do ćwiczeń niestety nie mogę Ci żadnych polecić, ponieważ ja robię codziennie 6 weidera a takie okazjonalne to myślę, że niezłe są z Ewą Chodakowską.
    Pozdrawiam serdecznie!
    www.veilchenn.blogspot.com
    Veilchenn.

    OdpowiedzUsuń
  38. jak ja uwielbiam Ferrero ! niebo w gębie ,ze tak powiem ;)
    wesołych ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Na facebooku Ewa Chodakowska albo na yt napisz skalpel ewa Chodakowska

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny blog, obserwujemy ? <3


    POLINEFASHION

    OdpowiedzUsuń
  41. A ja już nie mogę doczekać sie współpracy :*
    http://magia-tkwi-w-ruchu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń