17 marca 2013

Ellie Goulding - Bittersweet




Miniony tydzień na spokojnie możnaby nazwać tym najgorszym w całym roku, 
ale po dłuższym zastanowieniu stwierdzam, iż był najbardziej owocny! Dlaczego?
To proste, szybka selekcja ludzi pokazała na kogo można liczyć. 
Takiego zaplecza PRAWDZIWYCH PRZYJACIÓŁ nawet się nie spodziewałam! 
Nie marzyłam o takim nawet!
Święta prawda, iż przyjaciół poznaje się w biedzie! 
Jeśli miałabym teraz podziękować, każdemu z osobna już na wstępie zabrakłoby mi słów! 
JESTEM SZCZĘŚCIARĄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Mając takich przyjaciół nie potrzebuje niczego więcej! 
Podać przykład? Na krótką wiadomość tekstową jaką wysłałam dostałam odpowiedź:
"JESTEM JUŻ W DRODZE, ZA CHWILE BĘDĘ!DAMY RADE!" 

koniec sentymentów, teraz fotorelacja z minionego owocnego tygodnia :)
Nooooowa torebka! Jest cudna! www.StyloweButy.pl
Fantastyczna wiadomość na sam koniec 
MÓJ BLOG 20.03.2013R. BĘDZIE OBCHODZIŁ SWĄ ROCZNICE!!!!!!!!!!!!! 
Przygotuje coś specjalnego ;)

36 komentarzy:

  1. prawdziwi przyjaciele to prawdziwy skarb. lepiej mieć paru ludzi, którzy skoczą za Tobą w ogień niz wielu, którzy pozostawią Cię w potrzebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę ci takich przyjaciół :)

    OdpowiedzUsuń
  3. życzyliwi ludzie wokół nas to prawdziwy skarb w tych czasach, gdzie każdy widzi w innych zagrożenie i konkurencję

    OdpowiedzUsuń
  4. to masz naprawdę wspaniałych przyjaciół! (;
    jaaaki brzuszek *.* świetne masz te adidasy, naprawdę (;

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful pics!!
    Like the sneakers and your sportive look!
    Kiss
    Donkeycool.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zdania, że lepiej mieć jednego wiernego przyjaciela/przyjaciółkę niż wielu którzy zostawią mnie w razie problemów.
    Mniam, deser z pierwszego zdjęcia wygląda pysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic tylko gratulować takich przyjaciół :) ponieważ w tych czasach to rzadkość i już niewielu ludzi wie i rozumie co to znaczy słowo przyjaciel. Ja niestety nie miałam takiego szczęścia jak Ty. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale bym zjadła takie lody:D Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnego masz bloga!:) dodałam do obserwowanych mam nadzieję że zrobisz to samo :) będzie mi bardzo miło:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka ! <3 i ten deser, ale ochoty narobiłaś ! ;)
    Zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie świetne zdjęcia!
    Torebka ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny Blog ! : * Torebka MegaFajna ; )
    Zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Pozdrawiam Obserwuję i liczę na rewanż ; *

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna fotorelacja :)
    tak to prawda prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale jesteś ślicznaaaaa <3 Gratuluję takiego ciała. PS. Dzięki za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz super brzuch! Też bym bardzo taki chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia :) Dokładnie, prawdziwych przyjaciół poznajemy w biedzie. Sama się o tym przekonałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super fotorelacja , brzuch masz meeeega!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie ma to jak prawdziwi przyjaciele;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie ma to jak prawdziwiprzyjaciele, i najwazniejszę ze najgorszy okazal sie najbardziej owocny, zawsze to jakies pocieszenie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam mega ważne pytanko, mogła byś odezwać się na e-mail : bm567@interia.pl ?

    OdpowiedzUsuń
  21. prawda, przyjaciół poznaje się w biedzie... niestety ciężko takich znaleźć w obecnych czasach. :(

    zakochałam się w tej torebce a'la Celine. jest piękna!

    www.catwalklove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne zakupy :)
    masz śliczną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyznam szczerze, że jeszcze kilka lat temu myślałam, że wiele moich lepszych znajomych mogę spokojnie nazwać moimi przyjaciółmi. Po tych kilku latach "z górki i pod górkę" wiem, że mogę ich policzyć na palcach jednej ręki, ale zdaję też sobie sprawę, że za to są to Ci naprawdę niezastąpieni:)

    Figurkę masz koleżanko niezłą! ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. jakie pyszności na pierwszym zdjęciu! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Your purse is fabulous!

    www.kacieskloset.blogspot.com
    www.daisyraeboutique.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny blog!!

    http://dika-daily-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. też uważam, że dopiero w tych ciężkich chwilach można zobaczyć na kogo można liczyć ;)
    gratuluję już ponad roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. jakie fantastyczne deserki :D

    Masz ochotę na wzajemne obserwowanie się?
    Zapraszam do siebie,
    http://renewsway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny blog,dużo tu fajnych kolorowych zdjęć;)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  30. Smakowity deser:) Lubię takie fotorelacje:)

    OdpowiedzUsuń