20 lutego 2013

OMBRE


Czekałam na te zdjęcia dość długo, ale patrząc na efekty wiem, że WARTO było czekać!
Pogoda dopisała i wyszło idealnie. Doskonale wiecie, że nie zawsze się tak zdarza. 
Właśnie dlatego, że zdjęcia bardzo, ale to bardzo mi się podobają 
postanowiłam, że dodam ich trochę więcej niż zazwyczaj. 







Jestem ciekawa czy ktoś zgadnie ile czasu minęło od momentu, 
kiedy kupiłam ten sweterek, a kiedy założyłam go po raz pierwszy :)
Otóż jeszcze trochę, a byłoby pół roku :)
Nie wiem dlaczego, ale na zdjęciach i kiedy wisi na wieszaku mi się podoba, 
ale kiedy go zakładam i patrze w lustro ściągam go z prędkością światła :)
No i wełna - gryzie....... nienawidzę tego.
A ta na prawdę gryzie jak szalona, mam całe czerwone ręce:P







Ale za to spódniczka jest jedną z moich ulubionych. 
Nie jestem typem kobiety, która może codziennie, albo chociażby od święta chodzić w spódniczkach.
Raczej ich unikam, czasami jednak nie wypada nie ubrać :P 
Ta jakoś od pierwszego wejrzenia zrobiła na mnie dobre wrażenie.
Dobry materiał, dosyć się układa, fakt że się gniecie, ale wtedy żelazko i po problemie, bo można ją swobodnie prasować. 
MA KIESZENIE! a do rzadkość wśród spódnic! 
Jest prze-wygodna, nie podchodzi do góry, jest na gumkę i na zamek, nie uciska brzucha:D 
No uwielbiam ją, mogę wymieniać zalety godzinami :)
I PASUJE DO WIĘKSZOŚCI BUTÓW.
Zazwyczaj mam problem z dobraniem butów do spódniczki, albo sukienki.
Tutaj większość butów pasuje idealnie :) 
a co do butów na zdjęciu, już pokazywałam Wam je nieraz!
Mega wygodne! Za każdym razem, gdy pokazuje Wam te buty pytacie o dwie rzeczy:
1. WYGODNE?
2. CENA?
Otóż są bardzo wygodne, podwyższane także z przodu dodają równowagi i wygody :)
Ceny już nie pamiętam, ale na 100% były tańsze niż 90 zł. 
Jak na lity hmmm.. śmiem twierdzić, że tańszych nie dostaniecie nigdzie ( nie mówię o "super" promocjach ).





Zabijcie mnie, ale nie pamiętam, gdzie kupiłam sweterek, a metkę urwałam bo mnie gryzła :P
spódnica/Zara, buty/APERTO fashion, okulary/H&M

(z tajnych źródeł wiem, że niebawem ma być nowa wiosenna kolekcja butów, 
także dobrze radzę śledźcie stronkę allegro).

134 komentarze:

  1. Love this skirt !!!!!!!!!!!! I’ll love if you come to see my new Post :-) I have a new haircut !!! Kiss from Italy !
    EIDESIGN GLAMOUR
    EIDESIGN GLAMOUR facebook fan page

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten sweterek idealnie zgrał Ci się do kolorów otoczenia :) Bardzo ładny jest. Sama miałabym obiekcje przed jego noszeniem ale stwierdzam, że taki chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście zdjęcia wyszly przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wygląda sweterek ! ale też nie lubię gryzących, więc wiem co czujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te zdjęcia :)
    a sweterek cudny, szkoda że gryzie :/

    OdpowiedzUsuń
  6. idealnie dobrany zestaw !:)
    spódniczka bardzo mi się podoba


    Buziaki
    Lille fashion

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz, wszystko mi się w tym zestawie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. sweterek jest cudowny:) genialnie wszystko połaczyłaś:D
    bynse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ten sweterek, zresztą od stóp do głów wyglądasz ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz świetnie :) super buty!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ty masz genialny ten sweterek, z chęcią bym Ci go podkradła :D Całość pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sweterek jest jest cudowny i powinnaś go jak najczęściej nosić:)

    OdpowiedzUsuń
  13. that is a lovely look...

    thank you so much for your comment darling..hope to see you on my blog soon again..new posts are comming up...already followed of course...

    xoxo

    comme il faut

    OdpowiedzUsuń
  14. Thank you for the comment :))

    Desislava
    http://truedreamcatcher.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie warto było zaczekać na efekty :) Sweter świetny, ale też nie lubię gryzących :)

    OdpowiedzUsuń
  16. amazing sweater!! <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. AMAZING!!
    Would you like to follow each other?!

    xoxo

    http://estilohedonico.blogspot.pt/
    http://www.facebook.com/estilohedonico

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcz4eeee a miałam się pytać skąd ten sweterek;p

    OdpowiedzUsuń
  19. oooo cool sweater!!


    www.frankvinyl.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz, sweterek piękny! oj, ukradłabym go :) pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygladasz pieknie, sweter podoba mi sie.

    OdpowiedzUsuń
  22. taaak, zdjecia bajeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. First off, I love your name.;) And the sweater is amazing, the skirt too, I want you boots and that scarf - gorgeous outfit allover, honey.;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny zestaw. Sweterek bardzo ładny, szkoda, że gryzie... Mam też jeden taki "gryzący" i założyłam go tylko dwa razy...

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz super :) spódniczka jest nieziemska :D
    Nie dziwię Ci się, że nie nosiłaś sweterka. Sama tak mam z niektórymi rzeczami ;p a w dodatku jak gryzie to jest wróg numer jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna ta spódniczka :). Faktycznie wełna gryzie... Szkoda bo jest taka cieplutka :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję :) W 1kl gimnazjum fryzjerka, a raczej praktykantka zepsuła mi włosy, chciałam podciąć końcówki a podcięła mi dobre 10cm! Miałam więc długość ledwo za ucho. Od tamtego czasu chodzę do fryzjera sporadycznie co 7-8 miesięcy na podcinanie końcówek. Teraz jestem w 3 liceum, więc można powiedzieć, że włosy zapuszczane przez 6 lat.

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda, że tak rzadko go zakładasz, bo wyglądasz w nim prześlicznie ;) Ale rozumiem, wełna daje popalić, a przecież nie tylko to, jak się wygląda ma znaczenie - trzeba jeszcze czuć się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nice sweater and super cute look!

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczny sweterek :))))

    ZAPRASZAM NA KONKURS U MNIE NA FACEBOOKU

    OdpowiedzUsuń
  31. What a refreshing post is this. Sweater is gorgeous and it's blending just too well with th backgrond in the later pictures. Very nice post dear. And thanks a lot for the comment.

    http://www.coralsandcrimsons.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześliczny sweterek *__* Ombre bardzo mi się podoba : ) Zapraszam na bloga mojej koleżanki i zachęcam do zaobserwowania ; http://yourtime-jess.blogspot.com // Mam nadzieję że wpadniesz .

    OdpowiedzUsuń
  33. ojacie,ale genialnie wyglądasz,nie mogę się napatrzeć!

    Buuty ;3

    OdpowiedzUsuń
  34. Hi, Lucy!
    Love your outfit
    You look great!

    xoxo
    http://muitasfeminices.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. czasem tez tak mam, że kupię i nie chodzę. Potem na nowo odkrywam taka rzecz :) śliczny ten sweterek, chcę wiosnę, spódnic czas :)

    OdpowiedzUsuń
  36. piekna Ty moja jak Ty slicznie wyglądasz :) sweterek jest cudny! sama bym taki chciała :)
    to cudeńko do ust nivea warto kupic! obłed po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Thank you so much for your comment!! :)
    I love your sweater :)

    OdpowiedzUsuń
  38. wow, przepiękna sceneria!! wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  39. a ja myślałam, że będzie ombre na włosach :P sweterek super, ale wiem że wełna gryzie niemiłosiernie, pamiętam z dzieciństwa jeszcze jak mama kazała zakładać mi taki sweterek, nienawidziłam go, aż w końcu został przeze mnie wrzucony do pieca ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. thank you!!
    i really like this outfit, the sweater is really nice :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Te buty są boskie :)
    u mnie nowy wpis:D

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialne zdjecia. Panorama jest cudowna. Świetny sweterek. Ja myśle nad bluza ombre;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Cute look! Loving your sweater and subtle print on your skirt!

    xx
    Giovanna
    www.HeyLoveBlog.com
    Blog, Inc. Giveaway!

    OdpowiedzUsuń
  44. You look amazing! :)
    Thank you for your comment! I am following you, hope you follow back! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. great sweater!

    Jessica
    www.jumpintopuddles.com

    OdpowiedzUsuń
  46. that top is perfect against the snow! looks great with your black litas too:)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  47. I love your top !!! Great color and it match with the rest of your outfit :)

    I invite you to join my WORLDWIDE GIVEAWAY !!

    www.coffeecreamandthecaffeine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. sweterek cudo:)) do twarzy Ci w nim:_)

    OdpowiedzUsuń
  49. Dziękuje bardzo za komentarz ! ;)
    Bardzo fajne zdjęcia, mam nadzieję, że odwiedzisz nas jeszcze kiedyś !
    Świetny sweterek i jak super komponuje się ze spódniczką.
    Pozdrawiam Daria ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. ślicznie wygladasz ! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Dlaczego aż pół roku czekałaś? ;) Nie było warto, bo jest śliczny :) no, ale przynajmniej nie znosiłaś go jeszcze, hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  52. wspaniałe zdjęcia! uwielbiam oglądać ładne fotki:)
    a sweterek- rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wyglądasz super,a sweterek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  54. świetny sweterek ;) również dodaję do obserwowanych;)

    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  55. piękny zestaw!!
    spódniczka jest rewelacyjna!!
    dzięki za odwiedziny pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetna bluza i spódniczka! Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!

    www.adelajdainsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. świetny outfit! zakochałam się w tej spódnicy :)
    dzięki za komentarz u mnie :)
    już dodałam okienko obserwujących :)

    www.catwalklove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. I love the tie dye tee!

    Marimar
    www.laruedelamode.com

    OdpowiedzUsuń
  59. amazing look1
    I love ombré clothes!
    xoxo!

    www.fashionfrisson.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne buty :)
    Spódniczka również wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  61. masz cudowną spódniczkę ( zazdroszczę! ) i cudowny sweter, świetne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. bardzo fajne zdjęcia, ładny sweterek, chociaż minus za to, że gryzie - ja już dawno nie miałam żadnego gryzącego swetra ;p
    a nie wiem, dlaczego nie chodzisz w spódnicach, gdybym miała takie nogi to chodziłabym w nich często!

    OdpowiedzUsuń
  63. Love your outfit,and sweater is amazing!!

    www.fashionmuffins945.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Love your outfit..You look so pretty :)
    I'm following you now,Hope you'll do the same?

    Mahnoor's haul

    OdpowiedzUsuń
  65. I love this outfit! the sweater, skirt and shoes are fabulous! :D
    thank you for your commenton my blog :D

    http://mitharachmayani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Przepiękne zdjęcia!:)
    Cały zestaw cudny,zazdroszczę że udało Ci się tak tanio dorwać lity :)

    OdpowiedzUsuń
  67. też mam bluzy ombre, tyle, że ręcznie robione :P

    OdpowiedzUsuń
  68. that's such a gorgeous sweater! You look beautiful!

    xx

    Erin @ http://www.truffles-ruffles.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Śliczny sweterek.
    Zapraszam do obserwowania http://ann-m-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. jakaś ty śliczna *.*
    cudowny sweterek !
    Ogólnie świetny styl.

    pozdrawiam ,
    www.agata-janicka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Thanks for your lovely comment. ;)
    I love this outfit. Your skirt is gorgeous
    and I really, really like your amazing shoes. ;)

    dearmisscoco.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  72. świetna stylizacja, bardzo mi się podoba : ) pozdrawiam i obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  73. dziękujemy za opinie :) bardzo ładne miejsce, zdjęcia jak i stylizacja. Pozdrawiamy cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  74. do niektórych rzeczy trzeba dojrzeć ;) jak widać ubrań to również dotyczy ;) ja w spódnicach głównie latem chodzę ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  75. wyglądasz super ;) oryginalność mega ! :)

    Zapraszam na konkurs na moim blogu ;) Atrakcyjna wygrana :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Awesome outfit! Your jumper is (L)
    XOXO

    synonym4fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. spódnica piękna! szał ciał!

    OdpowiedzUsuń
  78. Boski sweter:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  79. Spódniczka jest prześliczna, zakochałam się w niej ;o !!!
    Ogólnie zdjęcia wyszły świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. śliczne zdjęcia, ubóstwiam sweterek !

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja również :) W ogóle uwielbiam Lane <3

    Wyglądasz świetnie <3 Buciki i sweterek śliczne ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetna stylizacja sweterek i spodnica najbardziej mi sie podobaja :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    R.

    OdpowiedzUsuń
  83. Ja też nie lubię nosić wełnianych rzeczy, nienawidzę jak to gryzie :D

    OdpowiedzUsuń
  84. Nie ściągaj następnym razem tego sweterka! Świetnie Ci w nim:)

    OdpowiedzUsuń
  85. Śliczny ten sweterek ! No i jestem zauroczona tą spódniczką :) Świetne połączenie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. Pięknie wygladasz ;) sweterek ładny ale na mnie największe wrażenie zrobiła spódniczka i buty :)
    Obserwuje;) świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Śliczna stylizacja. Buty <3
    +Obserwuję ;)
    my-whole-world-is-crazy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Fantastyczny ten sweter!! I to słońce!!!

    OdpowiedzUsuń
  89. Piękne zdjęcia
    Genialna stylizacja
    sweterek, spódniczka, lity ♥

    ŚCISKAM ;-*

    OdpowiedzUsuń
  90. swietnie wygladasz!uwielbiam ombre!

    OdpowiedzUsuń
  91. You a have a very nice blog and style ! I invite you to participate in my GIVEAWAY
    http://www.madewithfashion.com/2013/02/ziba-collection-giveaway.html
    xx,A
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  92. great outfit!you look lovely!
    XOXO
    Adrielle
    http://dailyfashiondream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. super stylizacja :) Piękne fotki .

    OdpowiedzUsuń
  94. Śliczny masz ten sweterek ombre :)
    Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  95. bardzo ładna spódnica...bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  96. Wonderful outfit and I love the shot of your legs in those tights. Wow!

    OdpowiedzUsuń