15 lutego 2013

Goldroom feat chela - fifteen (oxford remix)



Po raz pierwszy od kilku miesięcy w wolną sobotę ujrzałam słońce! CUD! :D
Do takiej pogody mogłabym się przyzwyczaić baaaardzo szybko!
Podczas robienia zdjęć było mi tak ciepło, że biegałam bez kurtki i grzałam się w słoneczku:D 
Nie ściągałam okularów przeciwsłonecznych, nie dlatego, że "muszą być na zdjęciu" 
tylko dlatego, że słońce naprawdę oślepiało :) -kocham ten stan :) CHCE  WIOSNĘ!:)
Tak na marginesie na powyższym zdjęciu wyglądam jak + 15 kg :D 



Wiele osób na facebooku myślało, że to Abraham, no niestety muszę Was rozczarować:P 
Swoją drogą mogłam jakiś konkurs zrobić, bo niezła zagadka z tego wyszła :)
Otóż mój przyjaciel Antoni Suchanek :)
















Nie byłabym sobą gdybym się nie pochwaliła, chociaż Ci, którzy są na facebooku, już wiedzą, 
(Ci którzy nie to:
że od kilku dni jestem FIT! :)
 Zapisałam się na siłownie i mam zamiar tam RE-GU-LAR-NIE uczęszczać :)
a może kiedyś zrobimy jakieś zdjęcie :P 
Trzymajcie za mnie kciuki, żebym się nie poddała po kilku dniach:)
Co mnie motywuje najbardziej? To, że mogę wcinać czekoladę BEZ WYRZUTÓW SUMIENIA :D:D:D:D 




89 komentarzy:

  1. cute pics dear !!!! Let see my second outfit Post about Mangano!!! I wait you :-D Kiss from Italy !
    EIDESIGN GLAMOUR
    EIDESIGN GLAMOUR facebook fun page

    OdpowiedzUsuń
  2. no masz racje, cwicząc możesz sobie na więcej pozwolić ;) A czekolada jest dobra na wszytsko, pozdrawiam i zapraszam do m nie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fotki, od razu robi się promiennie jak słońce świeci :)
    fajnego towarzysza do zdjęć dorwałaś ;) trochę sztywno wyszedł ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. +15 kg heheh bo masz wszystko za duże!:P
    co tak podrywasz Kochana Pana Antoniego???? daj mu spokój bo dziadek zawalu dostanie ::P
    ach znane mi i lubiane miejsce :) dawno tam nie byłam :) wiosno przybywaj bo czas na wycieczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygladasz super, ale bardzo masz bladziutka twarz:)) wiosno przybywaj:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem gdzie jest to + 15 ;>? ślicznie wyglądasz! Bardzo dobrze CI w tym kolorze :) Ja też mam w planach siłownie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia i zazdroszczę takiej pogody u mnie cały czas zimno :( Śliczne okulary !
    Pozdrawiam Zakręcona Gabi.
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili, na nowego posta :)
    http://zakrecona-gabi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz :)
    piękne zdjęcia :) w bardzo fajnej scenerii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello just met your blog and have loved since I follow you and if you want you can go to see mine and follow me thank you very much a kiss.
    fashionismylifeestefania.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne buty! ; ) Ogólnie ciekawa stylizacja ; ) I ja również z utęsknieniem czekam na wiosnę - i to SŁOOOŃCE!!!
    Pozdrawiam i zapraszam na http://you-would-be-better.blogspot.com.
    Juliet.

    OdpowiedzUsuń
  11. Love the blazer and boots! Chic outfit!

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny strój ^^
    jesteś z Trójmiasta?

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz :) masz super przyjaciela :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnego masz kolege;) Bardzo lubię okulary pilotki;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super look :)


    Pozdrawiam,
    KAMSON.pl
    KAMILPIECIUL.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się :)
    Bardzo ładne buty :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz :)
    zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz bardzo ciekawy blog jeśli tylko chcesz to możemy dodać swoje blogi do obserwowanych i informować się o nowych notkach. Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://jusinks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna luzna stylizacja :) pzdr Marta

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia!
    bardzo podoba mi się tunika!
    pozdrawiam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne buty! Czy to skórzane legginsy? :)
    Pozdrawiam, Michalina - Fashionably by M

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny blog , podoba mi się :))))))
    zapraszam do mnie! :** http://terybluft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo łądnie, seksownie, ponętnie;):)
    Dziękujemy za odwiedziny, może się poobserwujemy??:);):)

    OdpowiedzUsuń
  24. odrobina słońca i od razu humor lepszy :)
    pięknie wyglądasz! świetne masz buty :)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz , szczególnie podobają mi się buty;) Ja też już nie mogę sie doczekać wiosny i ciesze się z każdych przebłysków słońca;);)Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga pozdrawiam i zapraszam częściej;):*

    OdpowiedzUsuń
  26. KOCHANA ŚWIETNIE WYGLĄDASZ :) I MASZ BOSKIE BUTY ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. aaaaaaaaaaa w reniferyyy???? :D:D:D juz sie nie moge doczekac zdjęc.. ;) bo mam nadzieję, że będą ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie bluzki niestety pogrubiają, więc muszę takich unikać.
    Bardzo fajny outfit, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. niestety u mnie takiej pogody brak :C
    ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Serdecznie zachęcam do obejrzenia :) !!
    super koszulka *.*;o ! i jejuu jejuk buty jakiie !! obserwuje :p
    http://wanilioweperfumy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawa stylówa , mam nadzieję że wpadniesz do mojej koleżanki ; http://yourtime-jess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. No to zapraszam do tego wyzwania :) !

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny stajl:)

    na pewno bedzie fajna przygoda;)

    OdpowiedzUsuń
  34. pięknie układają ci się włosy :)!

    co do odpowiedzi na temat moich brwi, to tak sama je reguluje :) po prostu doszłam do wniosku, że nie opłaca mi się chodzenie do kosmetyczki, bo musiałabym chodzić co 2tygodnie( jak nie częściej)

    pozdrawiam i zapraszam częściej!

    OdpowiedzUsuń
  35. wytrwałości w chodzeniu na siłownię! ja niestety poległam po 3 miesiącach, a wakacje już prawie praaaawie :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny look!

    Ps. U mnie na fanpage'u odbywa się właśnie konkurs! Do wygrania bony pieniężne na dowolną parę butów!
    Zapraszam

    xx

    OdpowiedzUsuń
  37. ojoj pierwsze wejście na tw bloga i punkt.........bo bardoz mi sie podoba :*
    ~~obserwuję i licze na to samo? :DD~~

    DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. cudowne zdjęcia :)
    śliczne wyglądasz : )))

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny look! ♥ obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Poinformuj mnie o nowości :)

    Pozdro!
    KAMILPIECIUL.COM
    KAMSON.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. fajnego masz ziomka ! ;)
    życzę wytrwałości na siłowni ! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajnie czyta mi się Twoje notki :) Możliwe, że będę wpadać tu częściej. Obserwuję i liczę na rewanż http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Jejku świetnie wyglądasz, buty czadowe świetnie się prezentują :]

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  44. też bym taki wolny chciała mieć co tydzień:P

    OdpowiedzUsuń
  45. Antoni troche się zaczerwienił po tym buziaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. u mnie ciągle tylko śnieg i śnieg i śnieg, rzygam już nim, też chcę słoneczko! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Również tęsknię za słońcem:)
    Fajne butki:)

    P.S- Biedronka to skaarbnica:D

    OdpowiedzUsuń
  48. Wyglądasz super !
    Top jest genialny :)
    Dzięki ,że wpadłaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo ciekawe klimaty zdjęć :) a ja mam pytanie odnosnie tej siłowni? Czy to są jakieś karnety czy po prostu miesięcznie się płaci jakąś kwote? Też bym sie chetnie zapisala :)
    Zapraszam na wpis gdzie umieściłam video ze mną:)

    OdpowiedzUsuń
  50. A chętnie zrobię :D

    tylko czekaj na następnego posta ;)
    Może jutro sie ukarze jak znajdę chwilę czasu :D


    pozdrawiam i obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Nice boots!
    xoxo
    www.donkeycool.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Great blog hun! Thanks for your lovely comment, hope to see you again soon xx

    www.hausofsarahrachel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Rewelacja - wielkomiejski luz.

    OdpowiedzUsuń
  54. Me encantan las botas!!

    Look genial!!!

    Saludos!!

    New post: TRENCH
    http://victimofmycloset.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  55. Me encanta el look y tu estilo, quieres que nos sigamos?????
    BESOS :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Dziękuję za odpowiedź:) Słyszałam od kogoś znajomego, że w siłowni u mnie w mieście kupuje się karnety miesięcznie i można przychodzić na siłownie ile się chce i kiedy się chce, nie ma limitu jeśli chodzi o czas, jednak nie wiem czy te informacje są prawdziwe, bo nawet nie pamiętam kto mi to mówił, ale pójdę na siłownie sie zapytać jak to jest, bo wiadomo w każdym mieście moze być inaczej:)
    A jak Ci się podoba na siłowni, co Ci sie tam najbardziej podoba?:)

    OdpowiedzUsuń
  57. fajne fotki ;D
    i ładny outfit ;D
    tak , to tusz do rzęs, użyłam go dopiero kilka razy ale myślę że mogę go polecić ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Masz świetne wyczucie mody i bardzo mi się podobają Twoje buty. ;) Wszędzie szukałam butów tego typu jednak nigdzie nie mogłam znaleźć takich, które przypadłyby mi do gustu. Mogę wiedzieć w którym sklepie je kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  59. Lovely pictures and great look!!You are so stylish. Thanks for your comment on my blog, kisses:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Nice outfit:) if you want go to my blog:)
    http://asunshineoffashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  61. Really loving this chic look! we can follow each other!:)

    keep in touch!

    xx pauline
    classycroissant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Śliczna koszulka! uwielbiam takie bluzki ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. świetne zdjęcia! :) wyglądasz genialnie, marynarki to jest to, co kocham <3 ta na Tobie leży świetnie :)
    pozdrawiam serdecznie. :)

    Na moim blogu konkurs zorganizowany wraz ze sklepem Merg, może chcesz sprawić sobie prezent i weźmiesz udział? :)

    OdpowiedzUsuń
  64. thanks for commenting on my blog! i'm now following you on gfc - hope you do the same xx
    www.vicariousLA.com

    OdpowiedzUsuń
  65. świetny sweter i okulary! Powodzenia w byciu fit ♥

    OdpowiedzUsuń
  66. uwielbiam aviatory, nadaja taki swobodny look :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Okulary świetne, ogólnie fajny look, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  68. Genialnie ♥ ... aż sama mam ochotę się tak ubrać ;-*

    OdpowiedzUsuń
  69. Jestem prawnukiem tego Pana, chętnie zamienię się z nim miejscem, kiedy znów zbliżysz się do ławeczki..:)

    OdpowiedzUsuń