01 lutego 2013

KONKURS MERG.PL



Tak, jak obiecałam na facebook'u mam dla Was nieziemski konkurs! 
Razem z Firmą Merg.pl mamy dla Was prezenty!! :)
To mój drugi konkurs na blogu, dlatego postarałam się o wysoką stawkę
tak aby każdy/a z Was pomyślał "MUSZĘ" wziąć udział ! 

Odkryłam tę firmę jakiś czas temu i muszę przyznać, że mają PIĘKNE buty! 
Przejrzałam każdą jedną zakładkę (nawet męskie:P)
 i w każdej podobały mi się minimum trzy pary:P
Przyznam, że specjalnie wybrzydzałam, a one i tak mi się podobały :)
aaaaa... z resztą, co ja będę tłumaczyć, 
KAŻDA KOBIETA MNIE ZROZUMIE BEZ SŁÓW!

Pokażę Wam kilka modeli, które mi najbardziej wpadły w oko, 
ale tak jak mówie firma Merg.pl na swojej stronie ma ogromny wybór, 
więc aby Wam nic nie umknęło polecam zajrzeć.







Tak, jak powiedziałam wcześniej stawka jest wysoka, 
a co najlepsze   WY   JĄ   USTALACIE!!

Nagroda w zależności od liczby osób, która weźmie udział w konkursie!

do wygrania:

Liczba osób w konkursie do 50, wartość kuponu 20 zł
do 100 osób - 1 bon 40 zł.
do 200 osób - 1 bon 80 zł.
do 300 osób - 2 bony 80 zł
do 400 osób - 2 bony 100 zł
do 500 osób - 2 bony 120 zł.


Uzbieramy 500 osób?


Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w konkursie? 



1. Polubić fanpejdź Firmy Merg.pl 

2. Polubić mój fanpejdź Lucy Pussy 



3. Obserwuj mojego bloga


4. W komentarzu wpisać imię, oraz adres e-mail !


Im więcej WAS będzie tym cenniejsza będzie NAGRODA!
Mam nadzieję, że to zmobilizuje Was do polecenia mojego konkursu swoim znajomym :)
Trzymam kciuki :)

97 komentarzy:

  1. Paulina
    paulynnes@op.pl
    obserwuję i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sabina, sasskias@wp.pl
    Wszystkie buty przedstawione tutaj przez Cb są niesamowite..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przemek :D
    trianglecloud@o2.pl

    zapraszam również do mnie na konkurs z merg.pl :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Aw wow, these heels are awesome!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewelina
    ewelinajamrozik11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Martyna
    martyneczka933@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. is international ? Love that shoes ! Let come to see my new Post !!! I wait you :-D Kiss from Italy !
    EIDESIGN GLAMOUR

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasia
    katedabandit@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. MOze tym razem mi się uda;-)
    livewithstyle.ewa@gmail.com
    dziekuję za bardzo miły i motywujący komentarz

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziekuje za mily komentarz, motywuje do dzialania:)
    Paulina mamawmalymmiescie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful selection of shoes ! I love them :)

    OdpowiedzUsuń
  12. niesamowite buty:) szkoda tylko, że nie mam szczęścia w konkursach:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. kochana milo mi bardzo to czytac :***** cieszę się, że coraz częściej do mnie wpadasz poczytac te moje wypociny :) :* ja Twojego bloga uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, those shoes are amazing! So cool! Great giveaway!

    OdpowiedzUsuń
  15. Love the shoes!! esp the one with studs :)


    mind to visit and follow my blog? Click Here
    xoxo, Mich

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, a lot of great shoes. Thanks for visiting my blog. Greetings. Joke

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice shoes. I follow you, follow you back? XX

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję za miły komentarz :)

    obserwujemy?
    awesome-shadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gorgeous shoes! Esp. I love the spiked, studded ones!
    Thanks for stopping by and following dear.
    I'm following you too now. Do visit often! :)
    FASHION PANACHE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam o tej stronie, więc ja już wygrałam świadomość tego faktu ;-D
    Agata
    dolcidellavita@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Amazing shoes! Love the one with the laces.

    LUXESSED

    OdpowiedzUsuń
  22. takie buty to moje marzenie za kilka lat :)
    obserwuję i liczę na rewanż
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. To na zdjęciach to nie moje ; D
    Zawsze warto spróbować, może i nie wyjdzie identyczne, ale wyjdzie magicznee.. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow !!!
    GFC Eidesign Glamour
    eidesigngenova@eidesign.it

    OdpowiedzUsuń
  25. sorry; i can´t understand your conditions of participation^^
    can you write them in english or german?
    thanks<3
    greatigns from germany;)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  26. Imię: Natalia
    E-mail: nataliee10@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Gabriela
    gabi105@poczta.onet.pl

    Ps.
    Pozdrawiam Zakręcona Gabi :)
    http://zakrecona-gabi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Magdalena
    madzia3991@interia.eu
    fb- Magdalena Jezierska

    OdpowiedzUsuń
  29. Karolina
    lolapop10@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawy konkurs, ja jednak nie posiadam fb :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Karolina
    potteroholiczka@wp.pl

    Najładniejsze różowe lity *__*

    OdpowiedzUsuń
  32. Karolina K.
    karola.kolano1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Emilia C.
    kofinkowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ania R
    beautifulx33xd@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Buty ładne, ale nie w moim stylu. Nie jestem zwolennikiem obcasów ;)
    Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie. (;

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny bllooog ♥
    +Obserwuję liczę na rewanż.
    Wici-Wiici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ewelina
    kita1986@interia.pl
    fb- Ewelina Judyta
    gfc- Ewelina Jezierska

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapraszam do mnie na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dagmara
    dagmara.g@onet.eu


    Fb- Dagmara G

    OdpowiedzUsuń
  40. Emilia, poozytywka@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wiktoria , wiktoria.bagien@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja na razie nie biorę udziału w tego typu konkursach :)

    OdpowiedzUsuń
  43. martuss1720@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. sylwia

    sylucha22@gmail.com

    no i od dzis obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  45. spełniam wszystkie wymagania :D

    Oliwia

    oliwkaaa.2404@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Buty buty buty :D

    Ola

    aleksandra.langowska3006@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Joanna D.
    asiek1323@wp.pl

    Buty są boskie, w ogóle Twój blog jest świetny, nie wiem dlaczego wcześniej na niego nie wpadłam :) Pozdrawiam Asiek :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. Sorry tam źle napisałam.

    Gosia
    malga.w@gazeta.pl

    Wspomnę o konkursie na blogu. ( po tym pście co będzie o tym napiszę )

    OdpowiedzUsuń
  50. Dziękuje kochana za informacje o konkursie, buciki są cudowne niestety nie ma mojego rozmiaru mam dość dużą stopkę :(

    OdpowiedzUsuń
  51. bardzo fajny konkurs, życzę szczęścia wszystkim. Niestety ja nie biorę udziału w takim czymś ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Monika
    email: monika2190@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Gorgeous shoes, I love them all!

    -Vogue&Heels
    vogueandheels.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie oprę się;)
    Kasia
    kasiulek1992@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. obserwuję i Będę wpadać, bo zapowiada się ciekawie. Zapraszam też do mnie i zachęcam do polubienia strony na fb, niedługo będą tam konkursy i rozdania ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. wow, so many cool shoes!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajny poscik ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA http://anetaa010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajne niektóre ;)

    Zapraszam do sb ♥

    OdpowiedzUsuń
  59. WOW! Your blog is amazing and you have wonderful pictures!
    Would you like to follow eachother? just let me know :)

    xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
  60. Ola
    saszku@gmail.com

    btw. do kiedy w ogóle jest to rozdanie? :>

    OdpowiedzUsuń
  61. Balerinki są śliczne. :>
    Powodzenia życzę wszystkim. :>
    Zapraszam do Sb.:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Great shoes!

    http://www.thegaragestarlets.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. nie biorę udziału bo mam pecha ! ;/

    OdpowiedzUsuń
  64. Weronika
    weronika.pawlak23@gmail.com

    Biorę udział, bo warto. :3 Mam już nawet kilka wymarzonych par na oku. Tym razem musi mi się udać *trzyma kciuki*.
    Życzę powodzenia innym. Grunt to zabawa! : )

    OdpowiedzUsuń
  65. zapraszam do siebie na ten sam konkurs ! jak nie tu to może u mnie ! :P
    swoją drogą sama wezmę udział !
    ola , chloechloe.em@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  66. hej,

    mam na imię Asia, a mój email to laurkaaa (at) hotmail.com

    xo

    OdpowiedzUsuń