04 grudnia 2012

Nneka - come with me


Po dość długiej nieobecności... Powracam. 
Świat powywracał się do góry nogami..
No, ale czy nie takie założenie miałam na początku września? 
Chyba nie zdawałam sobie sprawy z tego, jaką moc mają moje słowa :)))














Możecie mi wierzyć lub nie, ale to jedne z bardziej wygodnych butów jakie mam!
Są prze-wysokie owszem, ale są przy tym meeeeega komfortowe!
Nie muszę łapać równowagi, bo obcas jest szeroki.
Ku mojemu zdziwieniu ten obcas jest niezniszczalny, 
nie potrafię chodzić w takich butach, więc obcas z reguły wygląda jak 7 smutków :D 





marynarka/ newlook,  t-shirt/ bershka, legginsy/ h&m, buty

zdjęcia: Emilia Wronowska



135 komentarzy:

  1. marynarka ma swietny kolor i podszewka przy wywinietych rekawachwyglada super.
    zawsze myslalam ze takie buty sa tylko na pokaz, a tu prosze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeej.. zestaw jest świetny :) i ta marynarka *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam ładne opóźnienie w a'la "Litomani" i dopiero co wczoraj zamówiłam:P
    Marynarka jest świetna, podszewka znakomicie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna bluzka, wszystko razem dobrze sie prezentuje :)

    obserwuje i zapraszam do siebie!

    www.fashionbynutka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie :)

    ZAPRASZAM DO MNIE NA ROZDANIE MIKOŁAJKOWE :)
    All About Fashion and Style

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjnie wyglądasz:) świetna marynarka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sesja!!!super marynarka i bluzka!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie:)Super są te marynarki z ta podszewką na rękawkach i buty świetnie się prezentują;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne zdjęcia:)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do sklepu (H&M, C&A, New Yorker czy Reserved) Zgłoszenia do 13 grudnia ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. połączenie marynarki i kurtki jest genialne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Marynarkę masz niesamowitą! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. co z tą siła słow? ;) ślicznie wyglądasz, buty są mega ;) wiele osób mówi, że taki obcas jest komfortowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja! koszulka genialna!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo elegancko, dostojnie i pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję za miły komentarz :) ja Ciebie obserwuje już od jakiegoś czasu :)
    pozdrawiam:)

    ZAPRASZAM NA ROZDANIE MIKOŁAJKOWE :)
    All About Fashion and Style

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow cudowna stylizacja! I buty ! Też dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ty też masz świetne buty;)
    i jeszcze lepszy żakiet i bluzkę
    buziaki i dodaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne zdjęcia ! żakiet i buty mnie urzekły ! :D
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :) może obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  20. ach, te lity faktycznie muszą być wygodne, wszyscy to powtarzają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow! at first the shots are amazing!! love the whole look! love the collar of the shirt and of course your shoes! hyped on LB :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny outfit , podoba mi sie twój gust . Zapraszam do siebie

    http://convicted-on-fashion.blogspot.com/


    + Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  23. Ładnie wyglądasz, a buty są rzeczywiście genialne. Również obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. wspaniałe zdjęcia kochana! wygladasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny look bardzo podoba mi sie koszula :) pozdrawiam i zaprasm do mnie :)

    www.2fashiondaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo w moim stylu - marynara + rusrki i szpile - super ! Wygodnie i modnie !

    OdpowiedzUsuń
  27. A dziękuje Ci bardzo :) Kiedyś fryzjerka - a jak się potem okazało praktykantka - zniszczyła mi fryzurę i musiałam ściąć włosy na długość ledwo do ramion, od tego czasu unikam fryzjera chodzę ze dwa razy w roku podciąć końcówki. Polecam Ci Vitapil, nie dość, że włosy po nim przestały mi wypadać to jeszcze zaczęły szybciej rosnąć.
    A co do obserwowania, lepiej późno niż wcale :) Ja w Twoich obserwatorach jestem już od dawna. Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam lity <3 pasują do każdej stylizacji ;)) masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny look, bardzo mi się podoba :D.
    Ślicznie wyglądasz :>

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądasz, masz rewelacyjny żakiecik, również obserwuję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny t-shirt i do tego marynarka również ze zwierzęcym akcentem! super ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. wspaniale wyglądasz! ale masz śliczną bluzkę! zazdroszczę :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Marynarka i lity- boskie, boskie, boskie, zakochałam się. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ślicznie wyglądasz :) ładna koszulka ;**

    OdpowiedzUsuń
  35. Good look and blog. Lets follow each other?
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  36. zdjęcia genialne! kocham lity.<33

    jeśli masz chwilke czasu to wpadnij do mnie jestem nowa.:)

    OdpowiedzUsuń
  37. jeeeju ale śliczne zdjęcia !!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna stylizacja, wszystko fajnie ze sobą współgra!. Bardzo podoba mi się bluzka ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha, dziękuję bardzo za komentarz i obserwowanie bloga :)

      Usuń
  39. jakie piękne zdjęcia! super!

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie wyglądasz:))) Drapieżnie i kobieco zarazem:))

    OdpowiedzUsuń
  41. wyglądasz super, bardzo elegancko :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow! Świetnie się prezentujesz w tym zestawieniu:) Naprawdę super to wygląda:)
    Pozdrawiam i jeśli znajdziesz wolną chwilkę to zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Love your blog! Maybe we could follow each other on bloglovin or GFC? Please leave me a comment or just follow me and I will follow you too =)

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajny zestaw, wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. swietny look i cudowne zdjeciaa..! :)
    co do twojego komentarza.
    lakier byl z essence nr 19..:D

    OdpowiedzUsuń
  46. woow. świetny 'outfit' <3 ale bluzka jest po prostu świetna *.* bardzo, bardzo mi się podoba.

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajna sesja ;d
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    booksloovers13xd.blogspot.com - o książkach
    moviesloovers.blogspot.com - o filmach

    OdpowiedzUsuń
  48. az milo sie patrzy na takie zdjecia gdzie nie ma ani grama sniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja również obserwuję, nie wiem czy u mnie jest błąd czy u ciebie ale nic mi się nie wyświetliło że obserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  50. boskie buty i zdjęcia ! *_*
    http://www.nivea.pl/Porady/ext/pl-PL/zimowe_pocalunki?galeria=13963 - zagłosujesz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Lity! <3
    Cudnie wyglądasz :).

    P.S. Jeśli masz ochotę, zapraszam Cię do mnie na konkurs
    - do zgarnięcia dowolnie wybrana para butów! :))

    OdpowiedzUsuń
  52. Jakie boskie lity <3

    ślicznie wyglądasz *,*

    OdpowiedzUsuń
  53. No świetnie,świetnie! a buty..moje ulubione!:))jestem "litomaniaczką"!haha:))

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ładnie wyglądasz! Świetne buty. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  55. mam takie same lity tyle że w kolorze brązowym :) faktycznie są wygodne :)

    kocham takie marynarki z wywiniętymi rękawami :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Podoba mi się ten styl :P Rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Zabiłabym się w takich butach.

    OdpowiedzUsuń
  58. też mam lity, stwierdzam, ze są wygodne, zaliczyłam już glebę :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Wyglądasz obłędnie, a legginsy i buty to już po prostu marzenie ;)
    Jestem tu pierwszy raz, a blog już zrobił na mnie wrażenie, dlatego dodaje do obserwowanych!
    Pozdrawiam//

    OdpowiedzUsuń
  60. Rewelacyjnie wyglądasz!
    Może zaobserwujemy się nawzajem! Daj mi znać! Ewelina ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. piękne buty tylko jestem wysoka i zastanawiam się tylko in wyłącznie z tego powodu nad nimi

    http://shopaholic-is-me.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  62. kto by pomyslal, ze takie wysokie buty i taka wygoda. :o :)
    śliczne zdjęcia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  63. jestem zachwycona stylizacja jak i całym blogiem! na pewno będę wracać ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. bardzo ladne zdjecia + swietny kolnierzyk !!*_*

    OdpowiedzUsuń
  65. te buty są genialne i sama miałam je sobie kupić, jednakże chyba bym się zabiła. xD

    OdpowiedzUsuń
  66. Podoba mi się Twój look, tak klasycznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  67. wszysto doskonale dopasowane ! świetnie się ubrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Właśnie też się przymierzać do kupna takich butów :) A jeszcze jak są wygodne to tylko kasę uzbieram i kupuję :) Świetnie wyglądasz... Podoba mi się ten t-shirt :)

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli chodzi o cene,to akurat te sa idealne! z reszta sama sprawdz, ja bylam w szoku:) cena jednym slowem mowiac - nieporownywalna :)

      Usuń
  69. ciekawie tu :)
    obserwujemy ?!
    http://saaamiii25.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Kochana wygladasz bosko :)!!!!!!!!!!! Z tymi bardotkami to masz racje z reguly sa niewygodne aczkolwiek ta jest wyjatkiem:P wygodna znalazlam tez w intimissimi i te 2 wystarczaja mi poki co do letnich stylizacji bezramiaczkowych;P

    OdpowiedzUsuń
  71. śliczne nogi :3 super wygląda taka jasna góra z ciemnym dołem!

    OdpowiedzUsuń
  72. świetne zdjęcia wyszły.;D

    ładnie Ci tak.;P

    OdpowiedzUsuń
  73. super zdjęcia i naprawdę fajna STYLIZACJA! Wiele osób mówi, że te buty są bardzo wygodne! niestety jak dal mnie troszkę za wysokie miałabym w nich jakieś 2m! obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  74. świetny blog ;) dodaję do obserwowanych ;*
    jeśli chcesz to zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  75. gorgeous outfit! Love these leather pants!

    http://thesmallnoble.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  76. Ślicznie ♥ i zdjęcia i stylizacja bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Bardzo fajny blog :)
    Zapraszam również obserwacji mojego.
    http://saaamiii25.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  78. ahhh czy ty musisz byc taka fotogenicznaa..?! :)
    sliczniee..:D

    OdpowiedzUsuń
  79. jesteś śliczna! obserwuję i mam nadzieję, że zrobisz to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  80. świetny zestaw! marynarka i lity są rewelacyjne<3

    :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Nneka, uwielbiam ja:-) jakos te buty nie przemawialy do mnie ale chyba zmieniam zdanie hoho.

    OdpowiedzUsuń
  82. słowa mają niesamowitą moc :)
    ganialna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  83. Napiszę na nie... Modelka/stylizacja i nawet wybór kadrów na tak, ale światło - leży ! mdło i zaniebieszczone... na amen Oświetlenie spłaszcza a nie modeluje.

    OdpowiedzUsuń
  84. cudownie wyglądasz :)) wszystko idealnie dopasowane !

    OdpowiedzUsuń
  85. CIAO CARA !
    Sono appena arrivata nel tuo BLOG, davvero bellissimo... MAGNIFIC scarpe e maglia !
    Outfit Perfect!
    Ne sarei davvero felice se ti andrebbe di seguirci a vicenda...Fammi Sapere <3
    TI ASPETTO !
    BACI E BUONA GIORNATA

    BLOG > http://mcaruso930.blogspot.it/

    FACEBOOK > http://www.facebook.com/ThisIsMyStyleByMartinaBlog?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  86. Przepięknie wyglądasz!
    Ten śliczny kołnierzyk.. I te buty.
    JAK DLA MNIE IDEALNIE! :))

    OdpowiedzUsuń
  87. Śliczna z Ciebie Dziewczyna i masz genialny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  88. hej :) miło tu :P
    widzę, że interesujesz się modą, serdecznie zapraszam na mój blog, co prawda ruszył niedawno, ale jest wart, aby na niego zerknąć. :) będzie mi miło, jeśli zdecydujesz się go śledzić :P

    pozdrawiam :*

    eMfashion-

    http://miladyem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Lity wyglądają świetnie, szkoda, że ja jestem taka wysoka i zakładając je skazuje się na prawie 2 metry wysokości, a co za tym idzie, bycie wyższą od prawie wszystkich otaczających mnie osób :(
    Wyglądasz super, bluzka jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  90. Wyglądasz zniewalająco :*
    Całosć idealnie ze sobą współgra :*

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  91. Bardzo fajna stylizacja :) podoba mi się, choć przeszkadza mi trochę kołnierzyk przy bluzce ;) Piękne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Wyglądasz rewelacyjnie, wszystko pięknie do siebie pasuje ;)
    Zapraszam do siebie, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  93. marynarka i bury są super :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Miło się na Ciebie patrzy! Będę wpadać do Ciebie częściej bo spodobało mi się tutaj. Obserwuję i pozdrawiam! ;]

    OdpowiedzUsuń
  95. Wow I LOOOOOVE your outfit!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  96. Super wyglądasz.:)
    śliczne buty!
    Obserwuje i zapraszam do mnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  97. Ślicznie wyglądasz!
    Zdradź proszę gdzie były robione te zdjęcia. Może na wiosnę namówię Męża na jakąś sesję :D

    OdpowiedzUsuń
  98. I love those boots!! <3!!

    :)

    http://theshoeplayground.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń