05 października 2012

dylemat życia

Jak trwoga to do BOGA!
Przychodzę do Was :D 
Mam mega, wielki, okrutny dylemat życia!

Wszystkie kobiety mają tak samo, wiem to doskonale!
Wiem, że hitem -absolutnym hitem!- tej jesieni są, albo dopiero będą
sneakersy na koturnie!
Oczywiście, MUSZE JE MIEĆ! jedna z wielu moich miłości...
Wiele dziewczyn w nich chodzi, 
pasują do sukienek!
pasują do spodni!
pasują do legginsów!
pasują do WSZYSTKIEGO!
Są bajecznie wygodne!
Kilka przykładów na ich genialność ? proszę bardzo!




Po tych zdjęciach opadły mi ręce!
"JA JESZCZE ICH NIE MAM?" :O:O:O

Tylko to nie jest takie piękne, jakby się wydawało...
NIE WIEM, JAKI KOLOR WYBRAĆ!!!!
Pomoooooocy!
Zastanawiam się nad :
czarnymi
biało-czarnymi
niebieskimi
beż


(wiem, że nie można kopiować zdjęć - mam to gdzieś:*)

te czarne podobają mi się chyba najbardziej, bo.. są czarne:P 
i dokładnie ten model.
Muszę być wyższe za kostkę, oraz wysoka koturna, niskie koturny wyglądają nieciekawie..
Podejrzewam, że za ta cenę (ok. 100zł) one również troszeczkę "osiądą" więc będą niższe.. 
Idealne połączenie dla osób, które nie lubią czerni.. czyli DLA MNIE.
Po prostu nie lubię być ubrana cała na czarno i koniec.
Moje idealne, piękne, śliczne, urocze, cudne perełki ! NIEBIESKIE!
Kocham je!
Ale do pracy sobie już w nich nie pójdę..... 
Ewentualnie ecru.. ale jak widać na zdjęciu są niższe i w kostce i koturna.. :(
Niby ładne, ale już na zdjęciu możemy się DOSZUKIWAĆ dobrej jakości w wykonaniu...
Poza tym taki kolor na POLSKĄ jesień raczej nie zda egzaminu, 
no a przynajmniej nie mam zamiaru chodzić co drugi dzień w brudnych butach.

Help! Na prawdę liczę na pomoc!
Wasze opinie są cenniejsze od złota, no przecież chodzi tutaj o BUTY!:D
Poważnie, potrzebuje pomocy.. sama chyba nie podejmę takiej trudnej decyzji :P 
KTÓRY MODEL WYBRAĆ? JAKI KOLOR? 
:*


Zdjęcie z ostatniej chwili: 
chyba się zakochałam i wybieram te, co z tego, że są o połowe droższe skoro są takie piękne!
Nie są wcale takie wysokie, ale takie cudne!!!!!!
Czy rzeczywiście są NAJLEPSZE????? :D


48 komentarzy:

  1. ja bym wzięła czarne albo beżowe bo będa pasowały do najwiekszej ilosci rzeczy :)

    sama sie zastanawiam nad ich kupnem.... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wybrałabym czarne lub beżowe, albo zaszalej i bierz dwie pary:) A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bezowe sa super. Albo kup czarne i doczep cwieki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się,czarne i beżowe-zestawisz je ze wszystkim i będzie wyglądać super a z ćwiekami-obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm ja nie pałam do tych butków jakaś miłością - chociaż jest kilka modeli które w miarę mi się podobają. Między innymi jest to model z ćwiekami jaki pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gdybym miała kupić te buty wybrałabym zdecydowanie te z drugiego zdjęcia:) czarne bardzo ładnie wydłuża nogi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te pierwsze mogą być, tak samo jak te ecru i rzeczywiście najlepsze, z ćwiekami.

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie te buty nie pasują do niczego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem też , strasznie mi się nie podoba ta "moda" ;]

      Usuń
  9. JA TEŻ CHCE JE KUPIĆ I MAM PROBLEM, KTÓRY KOLOR. I JAK DZISIAJ ZOBACZYŁAM TE Z ĆWIEKAMI TO TEŻ BYM TAKIE CHCIAŁA https://www.facebook.com/media/set/?set=a.454194217952019.102724.129890457049065&type=1 I BĘDĄ RÓŻNE KOLORY!
    NIE DOŚĆ, ŻE W ZWYKŁYCH NIE WIEM JAKI KOLOR TO JESZCZE UTRUDNILI MI ŻYCIE I DAJĄ Z ĆWIEKAMI
    All About Fashion and Style

    OdpowiedzUsuń
  10. Te z ćwiekami najlepsze i czarne. Niebieskie to chyba najgorszy model jaki widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie podobały mi się te buty ale tak teraz patrze to chyba zakupie ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. wybralabym pierwsze badz ecru..
    www.tynkaa-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. czarne albo beżówe, beda najbardziej uniwersalne

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwiwlbiam sneakersy1 Ja bym postawila na vbialo czrne lub te z cwiekami
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Do wielbicielek tych butów nie należę, ogólnie nie cierpię sportowego obuwia, ale chyba najładniejsze są te beżowe. Te z ćwiekami też są ładne i nie banalne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. NIe wielbię tych butów i mieć ich nie będę, ale te ostatnie najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  17. zdecydowanie ostatnie najlepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te ostanie :)
    Wpadnij do mnie..

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem tradycjonalistką więc pewnie brałabym te klasyczne czarne ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Z ćwiekami. :) Ja osobiście za nimi nie przepadam, ale ostatnie zdjęcia widziałam w necie i bardzo mi się spodobały. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się te buty w ogóle nie podobają, takie zmienione trampki na obcasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się tak średnio podobają, ale trzeba przyznać że w niektórych stylizacjach wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Osobiście nie przepadam, jednak jeżeli już to klasyczne czarne ;)
    będą do wszystkiego pasować! :)
    http://nbyen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. mi sie zaczely podobac z czasem..:)
    najladniejsze czarne z napisem Parisstreet..:D
    _____________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. no legginsy swoje kosztują ale naskładałam na nie i nie żałuje , ze kupiłam ;p :)
    dodaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. sezon na te buty dopiero się zaczyna, a ja już mogę powiedzieć, że ich nie cierpię. gdybym miała wybierać wzięłabym te ostatnie na Twojej liście.

    OdpowiedzUsuń
  27. Do mnie jakoś nie przemawiają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. jak dla mnie to czarne z ćwiekami najlepsze ;)


    Pozdrawiam i zapraszam Cię do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wedge Sneakers are one of my favourit trends and your pictures are really inspiring!! I think about buying the studded one from jeffrey campbell but they are so expensive. So I have to save some money;)

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Nudziaki! Jak ja kupowałam to nie spotkałam dlatego mam czerwono/granatowe :-) zapraszam do mnie, wkrótce post ze snickersami :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie dawno miałam ten sam dylemat - i również radziłam się dziewczyn na blogu - choć kupiłam kompletnie inne niż te których kupno rozważałam i tak jestem mega zadowolona - a z tych które Ty proponujesz do wyboru ja wybrałam bym 1 -pierwsze - czarne !!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Tez własnie mam fazę na nie;p i też nie wiem które wybrac:p
    obserwuje i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. zapraszam serdecznie na mój blog znajdziesz tam codziennie ciekawe posty oraz masz szanse wygrać wspaniałą nagrodę http://www.kamson.pl/2012/10/prezent-od-kamsona-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Kurcze,ja mam mieszane uczucia co do tych butów. Bardzo mi się podobają,ale dla mnie są cholernie niewygodne i nie wiem ,czy to ja mam jakieś koślawe nogi,trafiłam na taki model,czy one rzeczywiście takie są. Nie mniej jednak jak już bym Ci miała doradzić,to najbardziej podobają mi się czarne na rzepy : )

    OdpowiedzUsuń
  35. Mnie rowniez przypadly do gustu te buciki. Mnie podobaja sie modele firmy Ash: http://www.ashitalia.it/sport-line/products


    Zapraszam do mnie www.shadowofstyle.com

    OdpowiedzUsuń