27 września 2012

u mnie już jesień


U mnie już jesień i to na dobre! 



Jaka była moja największa bolączka poprzedniego jesienno-zimowego sezonu?
NIGDZIE! Ale to nigdzie nie mogłam znależć LAKIEROWANYCH oficerek!
I nagle przeglądam strony, patrze i  swym oczom nie wierze!
Piękne lakierowane oficerki :D 
Podzielam Wasze obawy!
Jak to tak zamówić buty przez internet? 
A jak będzie inny rozmiar?
A jeśli przyślą co innego?
A jak będą zniszczone?
 NIC BARDZIEJ MYLNEGO!
przyjechały IDEALNE ! w DWA dni !



Trochę krócej niż na buty chorowałam na beżowy trench.
Przypadkowo i oczywiście w SECOND HANDZIE !! dorwałam piękny trench!
Nie dość, że nowiutki to do tego z C&A :))) 

Po raz pierwszy chyba zrezygnowałam całkowicie z przeróbki zdjęć :) 
Podobają mi się kolory i nawet jakość!
Jakie Wam sie podobają bardziej zdjęcia?
Przerobione czy nie ?


Zakochałam się w tych butach! 
Dacie wiarę, że opowiadałam mojej mamie o tych butach 3 h przez telefon? 
Rozprawka na temat lakierowanych oficerek! :)
Ale na prawdę cieszę się, że je mam!
Nawet nie wiecie jakie są wygodne!
A właśnie! zapomniałam dodać, że bałam się co do zamawiania przez internet!
Zaryzykowałam bo BARDZO CHCIAŁAM JE MIEĆ! 
Przyjechały idealnie w moim rozmiarze,
są przewygodne:)
a jakie pięęęęęęęękne! 



Jeśli chodzi o cenę moich pięknych oficerek, 
to powaliła mnie całkowicie na łopatki....... 
59 zł. 
59 zł za idealne zimowe buty ?????
Jestem w raju :D !




Dla dziewczyn, które podzielają moją MIŁOŚĆ
do lakierowanych oficerek podaje link, gdzie je dostałam:
Przysięgam najlepsza inwestycja ever! :)




136 komentarzy:

  1. jestem tu przypadkiem ale właśnie zamówiłam te oficerki - mam nadzieję,że rozmiar będzie dobry :)są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nawet są niezłe :)
    Też waham się co do kupowania ubrań w internecie, butów jeszcze tak nie kupowałam i chyba na razie nie zaryzykuję
    Zdjęcia baz przeróbki śliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że jesteś zadowolona z zakupów, bo to jest zawsze najważniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. i się nie dziwię, że tak się w nich zakochałaś wyglądają świetnie i fajnie się prezentują z płaszczykiem:)A.

    OdpowiedzUsuń
  5. ha! juz ide na ta strone :) cena mnie powaliła a buty są genialne!!!!! ge nial ne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oficerki w nie moim stylu, nie lubię lakierowanych butów.
    aczkolwiek zaglądnę na tę stronę, bo może znajdę coś dla siebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. to nie kalosze :( i nawet nie są podobne do kaloszy :(

      Usuń
  8. nooo kochana ale oficerki wyczesaałaś, aż pozadrościć :)
    jak zawsze pięknie wygladasz :)
    u mnie naszczęście jesień jeszcze nie atakuje zimnem, choć liście już lecą z drzew
    to w powietrzu czuć jeszcze lato :)
    co do zdjęć są przepiękne :) dobrze, że nic z nimi nie robiłaś :)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasują Ci ;) Ale mnie samej nie zachwyciły, to nie mój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę świetnego zakupu! Sama oficerek poszukuję już od conajmniej dwóch sezonów :<

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny jesienny zestaw:):) to faktycznie za tą cenę opłacało się:) Chociaż akurat taki fason nie w moim guście...:):)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takich butów i innych bez obcasów nie boję się zamawiać, ale szpilek, ani innych butów tego typu bym nie zamówiła. Twoje są świetne, no i zazdroszczę perełki z SH :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty genialne a Ty jesteś taaaka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. aa to już na zimę buty? Aha...
    Mi się skojarzyły z tymi kaloszami, które są w połowie materiałowe i których dużo widziałam ostatnio. Chciałam podobne ale się boję że na mojej nodze nie będą wyglądać jak u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty masz naprawde fantastyczne!
    Z ta obrobka roznie bywa! Czasem nie 3ba obrabiac albo wystarczy jedynie doswietlic.
    Twoje wyszly bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trenczyk ekstra, gratuluję upolowania ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Great boots! Love the mixed textures.
    xxo
    Ola
    www.stylesbyola.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty genialne - a ich cena powalająca!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. ale masz piękne buty i płaszcz! Ich zestawienie tutaj najbardziej mi się podoba ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. No niby jesień, ale jak się ciepło rano ubierzesz to potem trzeba
    kurteczkę w ręku nosić xd
    Fajne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja wole nie ryzykować kupowaniem butów przez internet. xD
    Ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne oficerki :) tez chcę takie tylko skórzane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. 59zł za taaaakie oficerki?? Łooo matko no to teraz to już napewno je muszę mieć :3
    Podzielam Twoją miłość do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładnie :) u mnie to raz lato, raz jesień nie wiadomo jak się ubrać :/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądają pięknie ! No co najważniejsze właścicielka zadowolona, więc czegóż możemy chcieć więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne buty, smakowicie wyglądają:))Pozdrawiam i obserwuję:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne te buty! I cena !! Masz wyczucie. Zapraszam do siebie http://jadorelamodeetlestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. sliczne butyyy..! :)
    ______________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne oficerki - bardzo mi się podobają. A jeśli chodzi o ten podkład z Pharmacerisu, to kosztuje ok 40 zł.

    OdpowiedzUsuń
  30. Dokładnie takiego modelu butów szukam !:)

    OdpowiedzUsuń
  31. To miałaś szczęście co do butów ;) Fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. One są świetne! Sama mam identyczne z zeszłego sezonu, niestety prawie nienoszone, ponieważ nie mogą się polubić z moją nogą - po godzinie noszenia mogę tylko płakać :P
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaka Ty jesteś śliczna! Stylizacja super :)

    OdpowiedzUsuń
  34. dziękujee bardzo, też dodaję do obserwowanych ; )
    a oficerki- cudooowne ; )

    OdpowiedzUsuń
  35. dodaję się do obserwowanych! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. cudowne buty i śliczny płaszczyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. piękne buciki. piękna ! : ))

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawe buty! Lakierowane są bardzo trendy!

    Dziękujemy za odwiedziny u nas - my też będziemy wpadać:)

    OdpowiedzUsuń
  39. ja choruję na lity, ale też się boje, jedyne byty, które kupiłam przez internet to kalosze:) rzeczywiście są piękne:) płaszczyk też fajny:) z tymi metkami z SH jest różnie kiedyś oglądałam program, że doszywają metki:)

    OdpowiedzUsuń
  40. b. dobra stylizacja klasyczna ale stylowa i z gustem podoba mi się;) rewelacyjne buty.

    OdpowiedzUsuń
  41. Całkiem fajne te oficerki, chętnie zerknę co tam mają ciekawego w tym sklepie
    pozdrawiam
    ps. również obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne są te oficerki!
    dzięki za odwiedziny pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Following you back dear! Love your look! So beautiful!
    Lots of kisses*
    http://freefallfeather.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  44. buty są cudowne <3
    zestaw świetny !

    OdpowiedzUsuń
  45. Rzeczywiście piękne oficerki :DD
    a płaszczyk wcale nie gorszy!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajne butki, błyszczą się cudwnie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne buciki!!! szukam takich :)))) i płaszczyk super :)))
    Obserwuje i pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  48. Pięknie wyglądasz :)
    A buty są genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Buty na prawdę są cudowne! nie dziwie sie, ze jestes taka zachwycona :D też mam kota na punkcie butów :D
    ja już obserwuję a ty :)?
    dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie :)
    www.tynkaa-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. buty są znakomite!całość super

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne są ! Bardzo mi się podobają , też muszę sobie takie kupić xD
    A co do zdjęć to i przerabiane i nie przerabiane są fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  52. ja jeszcze mam na nogach baleriny :)

    OdpowiedzUsuń
  53. dziękuję za komentarz na Filmowej Blogerce, nie wiem jak Ciebie przeoczyłam i dopiero teraz zaglądam.
    świetny blog i fajne stylizacje :)
    zdecydowanie lubię i obserwuję :)
    pozdrawiam
    All About Fashion and Style

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie dziwię się ,że opowiadałaś o bucikach 3 godziny,bo naprawdę są warte uwagi :)
    Jestem zaskoczona,że taki piękny płaszczyk znalazłaś :)

    Zapraszam do mnie do wzięcia udziału w konkursie w którym możecie wygrać zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Rzeczywiście tanio jak za takie ładne butki!
    Obserwujemy?
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Fantastyczne te oficerki...:)
    M.<3

    OdpowiedzUsuń
  57. wow! niesamowicie wyglądasz... niwspominając już o butach1 <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny strój :) Boskie buty *.*

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetne te buty , bardzo mi się podobają jak cały strój :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  60. dziękuję bardzo, świetny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  61. u mnie na szczęście jesieni jeszcze nie ma
    cudne masz buty

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo fajny zestaw :)

    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  63. ślicznie wyglądasz! Bardzo ładne oficerki :)

    OdpowiedzUsuń
  64. bardzo ładne, chociaż nie przepadam za lakierowanymi butami :))

    OdpowiedzUsuń
  65. Love your style Lucy and your outfits are so fantastic!
    You have to try yourself on Lookly:
    http://www.huliganjetta.com/lookly.html

    OdpowiedzUsuń
  66. bardzo fane buciki, odwiedzę stronkę z pewnościa ;D ogólnie ladny look ;D
    pozdrawiam, wpadnij do mnie ;)
    justallme-amy.blogspot.com
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Są ładne, aczkolwiek nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  68. Ojacie piękne są!!! <3 Ha ha o butach to można gadać i gadać, te 3h to nie jest źle :-D Także z przyjemnością dodaję. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do udziału w konkursie, został jeden dzień!!! :-*

    OdpowiedzUsuń
  69. Super płaszczyk wyrwałaś! Ja wczoraj odwiedziłam sh i też znalazłam płaszczyk na jesień i od razu dodałam nowe foto. Pozdrawiam i wpadnij do mnie jeśli masz ochotę :) http://blyssess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetna stylizacja! (;

    Love, Jackffy
    jackffy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Wow, wyglądasz świetnie!
    A buty są super i do tego za taką cenę! Ekstra!

    Również obserwuję, spodobał mi się Twój blog.

    OdpowiedzUsuń
  72. Ale okazje złapałaś! Jedno i drugie świetne, przejrzę stronkę z tymi butami:D

    OdpowiedzUsuń
  73. Ale dziewczyno potrafisz zachęcić, po prostu każdego przekonasz:)) Super cecha,przydaje się w życiu:)) Buty zarąbiste, w wolnym czasie luknę na tą stronkę i popatrzę jakie mają butki na zimę, ja ostatnio pogubiłam mnóstwo zimowych butów i muszę się powoli zacząć rozgladać za nowymi, bo jeszcze nie wiadomo kiedy a nas śnieg zastanie, teraz pogoda, klimat wariuje więc się nie zdziwię jak np. już w październiku nas zaskoczy i sypnie:))rosycheeked0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. buty są faktycznie świetne! Uwielbiam polaczenie bieli i czerni, a czerwień w Towim zestawie idealnie wszystko ożywia. Twój zestaw to mój dzisiejszy faworyt z blogów jakie widziałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Śliczne buty! I w dodatku za taką cenę ♥

    OdpowiedzUsuń
  76. podoba mi się trencz ale do butów mam mieszane uczucia ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. ladne wlosy :) a ogólnie, to świetny blog :) wpadnij do mnie i obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :) :*

    OdpowiedzUsuń
  78. Bez obrazy , ale mi sie tam te buty nie podobają :)
    Pozdrawiam i zapraszam :*
    Dzisiaj nowa notka .

    OdpowiedzUsuń
  79. Uwielbiam kozaki i zamierzam sprawic sobie kaloszki na zimowe deszcze.. Tak deszcze bo u mnie na Sycylii w okresie stycznia pada dosyc czesto i intensywnie. Twoje sa super a cena rzeczywiscie powalajaca ;) Dodala Cie do obserwowanych i zapraszam do siebie. Buziak

    OdpowiedzUsuń
  80. Świetne są i ta cena! ;) Jestem ciekawa ich w innych zestawach, więc czekam na outfity ...i bardzo zazdroszczę Ci tego trencza! :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Zazdroszczę ci tych butów! Dokładnie podobnych szukalam bez skutku w poprzednim sezonie! dzięki za link. Ale i płaszczyk piekny!

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetne buty!!!

    Zapraszamy na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2012/09/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  83. podnietka butami na maxa widze :)ale rzeczywiscie sa ladne :)
    oby się sprawdzały w różnych warunkach :) dobry but to podstawa:)
    zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  84. śliczne buciki :d
    ja również się dodałam :D

    OdpowiedzUsuń
  85. przepiękny płasz ;)

    Zapraszam do mnie - zielony Potter ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. hej, obserwujemy? :)
    http://www.mojaczerwonakokarda.pl/

    OdpowiedzUsuń
  87. świetne kozaczki i super trenczyk
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  88. Extra,jeszcze takich nie widziałam ale są na prawdę śliczne;)Dzięki za zwrócenie uwagi na ikonę obserwowanych,że się nie pojawia oczywiście głuptas ze mnie i nie dodałam tego gadżetu,ale już jest Ok;)

    OdpowiedzUsuń
  89. wspaniałe oficerki.
    mega
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrowienia:*:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  90. powtorze sie, ze pieknie wygladasz! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  91. buty rzeczywiście są boskie. Świetny blog. Będę tu często zaglądać :)
    Zapraszam Cię do mojego konkursu na http://niulanka.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Bardzo ładne buty a cena powalająca :D
    Dziękuję za odwiedziny i komentarz!. Obserwuję i zapraszam ponownie do siebie ;).
    Pozdrawiam,
    Marcelina

    OdpowiedzUsuń
  93. też choruję na taki trench, tylko jakoś nie miałam szczęśćia w sh :) świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  94. Świetne buty, za niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Buciki bardzo mi się podobają ;)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  96. Normalne zdjęcia są najlepsze : ) A te oficerki są świetne! Fajnie, że udało Ci się je trafić : )

    OdpowiedzUsuń
  97. naprawdę świetne są te oficerki! ;)
    zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  98. naprawdę fajne butki no i cała stylizacja:) też muszę zacząć się rozglądać za jakimiś kozaczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  99. oficerki wygladaja niesamowicie, a cena to juz w ogole powala!

    OdpowiedzUsuń
  100. You look so pretty, love your boots!

    I really like your blog and your style, I´m following you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapital-blog.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Szczęściara! Buty są boskie,a cena powala wprost na kolana! : )

    OdpowiedzUsuń