19 września 2012

jeans


Dzieje się tak wiele, a zarazem nic konstruktywnego.
Po raz ENTY ("n") nie rozumiem ludzi... Tego co siedzi w ich głowach.
Czasem stajemy w obronie kogoś, kto na to nie zasługuje. 
Czasem odwracamy się od potrzebujących.
A gdy sami potrzebujemy pomocy, zamiast zwrócić się do kogoś -uciekamy.
Chcemy coś naprawić, a za chwile zdajemy sobie sprawę, że to "bez sensu".
Nie wiemy o wielu rzeczach, poprzez co podejmujemy złe decyzje.
Ale po dłuższym namyśle -wiedząc to wszystko - i tak zrobilibyśmy tak samo.
Dziwny cytat? ale za to jaki trafiony:
Mt 7, 3-5: „Czemu to widzisz drzazgę w oku swego brata, a nie dostrzegasz belki we własnym oku? Albo jak możesz mówić swemu bratu: Pozwól, że usunę drzazgę z twego oka, podczas gdy belka [tkwi] w twoim? Obłudniku, usuń najpierw belkę ze swego oka, a wtedy przejrzysz, ażeby usunąć drzazgę z oka twego brata.




Z góry przepraszam za taki "czarny" nastrój, ale moja aspołeczność roooooośnie. 
Naprawdę mam ochotę się "wyłączyć" z tego wszystkiego.
"Niech ktoś zatrzyma świat -JA WYSIADAM".





NA SIŁĘ się zmienić?
czy może
NA SIŁĘ pozostać sobą?



koszula/TEXTIL MARKET,   legginsy/H&M,   torba/RESERVED,   buty/ibuciki.pl









99 komentarzy:

  1. Przepiękny outfit :))
    Kochana, nie przejmuj się, ja już pogodziłam się z tym jacy są ludzie :)

    Buziaki, Magda
    PS.Zapraszam na nową notkę

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się zgodzę z poprzedniczkami - pomimo wszystkiego trzeba zostac soba! zawsze ;)

    że niby czarno? kochana ja ostatnio zakupiłam cały czarny zestaw z legginsami ze skóry ;) i cieszę się, że znalazlam własnie u Ciebie inspirujący zestawik tylko nie mam jeszcze jeansowej koszuli ;/ :) lecę na Twojego fb !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety ludzie są obłudni i zakłamani, i zdecydowanie podoba mi się ten cytat " Obłudniku, usuń najpierw belkę ze swego oka, a wtedy przejrzysz, ażeby usunąć drzazgę z oka twego brata.” Niech każdy najpierw zajmie się sobą, zanim zacznie interesować się innymi ludźmi. Niektórych ludzi po prostu nie da się zrozumieć:)
    stylizacja prosta i jak to mówisz "czarna", ale bardzo przypadła mi go gustu. pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! alez fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz! Dziękujemy za odwiedziny i również obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba wiem co czujesz...mnie też bardzo często dopadają takie humorki, czasem jest to do zniesienia, a czasem myślę sobie, że jakoś trzeba sobie z tym poradzić i nie ma wyboru... Każda z nas ma takie dni..a co siedzi w głowach innych to chyba nigdy się nie dowiemy...;) Będzie dobrze, zobaczysz!:)*

    Co do zestawu to jest świetny, masz super figurkę!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może po prostu być sobą i nie zwracać uwagi na innych? :)
    Świetnie wyglądasz! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie mi się podoba ta stylizacja! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  10. ludzie są jacy są - nie zmieni się ich.

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz świetnego bloga ! + super zdj.
    Dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjnie się prezentujesz

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne buty, super pasują do tych spodni.
    Mogłabyś bardziej sprecyzować pytanie, które pozostawiłaś u mnie w komentarzu? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. co raz bardziej przekonuje się do leginsów ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam takie zestaw, piękność! I koszuli baaardzo zazdroszczę! ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Ani jedno ani drugie. Najlepiej jest pozostać sobą, lecz zawsze jest coś co trzeba w sobie zmienić, bo każdy ma złe i dobre cechy. Nic na siłę.
    Świetny zestaw. Koszula jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowna torba, muszę sobie kupić podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny outfit ;) świetna torba, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz:) Najlepiej chyba pozostać sobą!:) Może masz ochotę się poobserwować?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podobają mi się Twoje butki :) Ciekawe połączenie legginsów z torebką, moim zdaniem wygląda to intrygująco ! Moim zdaniem ważne jest robić to co się lubi, nikogo nie oszukiwać i realizować swoje marzenia, pragnienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialna koszula i legginsy!!! super!!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*:*:* i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też nie rozumiem i nie wiem co siedzi w głowach ludzi.. a szkoda.
    Fajna stylizacja.;)

    OdpowiedzUsuń
  23. genialny outfit ♥
    100% mi się podoba :D
    śliczna z Ciebie dziewczyna!!! ;)
    dodaję do obserwowanych :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Najlepiej pozostać sobą :)
    śliczna koszula

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz świetnie. Wcale nie przeszkadza mi kolorystyka, bo wszystko jest ładnie ożywione za sprawą torby. :)

    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. idealny look:)
    dziękuję za odwiedziny, lajkuję na fejsie i dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  27. cytat bardzo trafny : )
    pięknie wyglądasz torba świetna

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Buciki są super!
    Pozdrawiam cieplutko ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. kocham polaczenie bieli i czerni! ladnie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Swietnie wygladasz, uwielbiam taka elegancje na luzie
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Z pazurem :) lubie takie zestawy . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna koszula i torebka *.*
    Sliczne zdjęcia ! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Koszula jest świetna! :) Ramoneskę kupiłam w jednym z Kieleckich butików :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie i efektownie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  35. jesteś śliczna:)fajna stylizacja:) lubię takie:) nie przejmuj się az tak bardzo negatywnymi, przeważnie anonimowymi komentarzami, zawsze się ktoś znajdzie, kto będzie Ci zdzrościł.

    OdpowiedzUsuń
  36. Torba i koszule najlepsze ale cały zestaw jest fenomenalny! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Czasami to nawet trzeba się odstresować :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuje :)

    Strasznie podobają mi się Twoje buciki , są wygodne ? Jak się spisują ? :)

    Pozdrawiam i będe zaglądać - dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo fajnie wyglądasz;) jedyne co bym zmieniła to może kolor torebki, czarna albo czerwona była by idealna ;?)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ludzie już n=tacy są i nic na to nie porazimy ...
    Świetne buty .
    Obserwuję : )

    OdpowiedzUsuń
  41. tak, tak zaraz zaczniesz to śpiewać i hmm...no w moich ustach to zabrzmiało dziwnie;P
    świetny outfit i te buty!

    OdpowiedzUsuń
  42. ale cudnie wyglądasz!
    koszula rewelacyjna!

    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. z tą drzazgą masz rację, często tak jest, ale taka ludzka natura, chociaż są wyjątki. a outfit bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny zestaw ! Niby taki zwyklak a jednak ma coś w sobie ;) Podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  45. świetna koszula :) reszta troche nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładny outfit!
    Z wielką przyjemnością dodaję do obserwowanych! ;))

    OdpowiedzUsuń
  47. Koszula i torebka świetne! Obserwuję i zapraszam do siebie http://blondesmentality.blogspot.com/ pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  48. świetny zestaw!! Obserwuję. :)
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  49. jakas Ty sliiiiiczna tu <3 uwielbiam jeansowe koszule i w sumie wszystko co jeansowe (no prawie:P)

    OdpowiedzUsuń
  50. Obłędnie wyglądasz ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  51. Dziękuję Ci pięknie♥
    Ja wychodzę z założenia, że nie ważne jakie zdanie o nas mają inni, warto być sobą, po prostu sobą. Jeśli ktoś udaje, że nie potrzebuje pomocy, to warto spróbować pomóc, jeśli jednak odepchnie tą pomocną dłoń, to trzeba to uszanować. Może wreszcie ta osoba sama zrozumie, że jednak potrzebuje pomocy, jeśli nie ma na tyle wygórowanej ambicji i honoru, co by mu na to nie pozwolił. Ja mam taki głupi charakter, że martwię się o wszystkich wa koło, a siebie olewam, mam też tak, że zaś nikt mnie nie obchodzi, bo i tak inni się mną nie przejmują, więc w sumie to różnie ze mną jest. Ale częściej to pierwsze. heh kobieta zmienną jest:) W każdym razie często słyszę, że jestem zbyt opiekuńcza, a mi i tak jest z tym dobrze nie dbam o to co kto sobie myśli, po prostu robię swoje, to co uważam za słuszne, bo tak mnie wychowano. ;]

    OdpowiedzUsuń
  52. Lubię takie proste zestawy jak u Ciebie <3
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  53. zawsze pozostaje allegro bądź inna dobra duszyczka, która prześle ze swojego ;) straaasznie ładna jesteś ;) i masz śliczne buty

    OdpowiedzUsuń
  54. jako wielki zboczuch i seksomaniak mówię Ci, że seks to z Ciebie aż kipi (taki skromny komplement ;)
    chociaż nie podoba mi się wsadzenie koszuli w leginy, ale za Twoją urodę Ci wybaczę :)
    obserwuję i zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetna koszula, świetna torebka. <3

    OdpowiedzUsuń
  56. świetne buty, strasznie podkreślają twoje zgrabne nogi :))

    OdpowiedzUsuń
  57. dziękuję :) koszula i torba świetne! ;)

    także dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Great photos. Love your style.
    Would u like to follow each other. Just let me know, and I+ll follow u back.

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  59. Oddaj koszulę - jest fantastyczna!
    www.pajpeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Fajny zestaw. Pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Dziękuję za miły komentarz :-) Twoja koszula też jest rewelacyjna, tylko ja bym jej chyba nie wpuszczała w leginsy. pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  62. Wow ! You have the most gorgeous high-heeled legs in the world of fashion-blogging.
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń