11 września 2012

Guess who's back!!


Po bardzo, ale to bardzo długiej nieobecności  - nie do końca nieusprawiedliwionej :D 
WRACAM!:D 
Sesja poprawkowa już za mną, z mniejszymi i większymi sukcesami :) 
Miałam masę nauki, dlatego zaniedbałam bloga!
Ale to, że nie było żadnych wpisów nie oznacza, że nic nie robiłam!
Mnóstwo nowych inspiracji w mej głowie!!!! :D Cieszę się  niesamowicie:))))))))




Idzie moja ukochana pora roku :) 
Chyba nawet lata tak bardzo nie lubię jak jesień!:D
Pełno kolorów! Tutaj na prawdę można poszaleć z ciuchami!!! :) 
Uwielbiam dłuuuuuuuuuuuuuuugie spacery jesienią!KOCHAM!




Uwielbiam buty za kostkę! Moja ogromna miłość :)
Dodają charakteru, sprawiają że każde spodnie (długie) wyglądają i leżą świetnie.
Zawsze mam problem z dobraniem spodni do obuwia, dlaczego?
Zazwyczaj nogawki, albo są zbyt obcisłe i brzydko to wygląda, albo zbyt szerokie.. jeszcze gorzej!
Buty za kostkę idealnie rozwiązują ten problem:) 
Te które mam na sobie są niebywałym okazem, ponieważ są... WYGODNE! 
Rzadko kiedy buty na obcasie są wygodne!
Wiadomo w szpilkach się nie chodzi,   W SZPILKACH SIĘ WYGLĄDA! :)))



Nawet nie wiecie, jak bardzo podoba mi się moda na kolorowe kołnierzyki.
Idealny pomysł, aby koszula nie była zwyczajna, aby była nietuzinkowa!:)
Zamówiłam tę koszulę i na prawdę nie żałuje! 
Po pierwsze świetny materiał, w gorące dni wcale nie jest mi w niej za ciepło.
W zimne zaś (nie wiem, jak to jest możliwe) sprawia wrażenie cieplutkiej, ponieważ jest blisko skóry.
Pasuje zarówno do spódnicy, spodni jak i spodenek :) 
Musicie przyznać, że rzadko kiedy możecie trafić na taki ciuch, który pasuje do wszystkiego?!

















77 komentarzy:

  1. swietny outfit..!!! :)
    ______________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, koszula jest świetna! Sama chętnie bym w takiej pośmigała :)
    Super stylizacja!

    Buziaki, Magda
    PS.Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej podoba mi sie zdanie 'w szpilkach sie nie chodzi, w szpilkach sie wyglada' swieta prawda ;) fajny look xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna koszula, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wyglądasz!
    Świetna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw! Ogólnie śliczna jesteś ;)
    w wolnej chwili zapraszam na http://shinybox.pl/?ref=2af7391 można tu otrzymać darmowe kosmetyki, wystarczy się tylko zalogować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty już po sesji poprawkowej a mnie to dopiero czeka.
    Jeżeli wszytsko zdane to nieważne jak ważne że zdane :)
    Świetna koszula. Jest w niej coś niebanalnego.

    OdpowiedzUsuń
  8. botki bardzo mi się podobają, nawet mam podobne w swojej szafie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomarańczowy lakier do paznokci o który pytałaś już jakiś czas temu (ja to mam refleks z odpowiadaniem na komentarze :D) to lakier z Drogerii Natura kupiony już sama nie wiem jak dawno temu. Firma my secret. Nie wiem czy jeszcze je sprzedają. Ten mój pachnie podczas wysychania (taki napis znajduje się na pudełku i faktycznie czuć co prawda nieco chemiczny ale zapach pomarańczy).

    OdpowiedzUsuń
  10. bombowa koszula..bardzo mi sie podoba:)
    pozdrawiam kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietna koszula, i ta kombinacja bialo czarna fantastyczna!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  12. witaj z powrotem kochana :)
    świetny set :) bardzo do Ciebie pasuje :)
    czekam na noew posty :)
    Buziaczki
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestaw jest świetny i cudnie upięłaś włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Te spodnie i buty spokojnie wynosisz w zależności od tego, jakie spodnie założysz :) Mega :))

    OdpowiedzUsuń
  15. You look great!
    thanks for your comment:)
    kisses
    www.hekepekepao.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ciesze się, że wróciłaś:)ja jakoś nie bardzo lubię jesień, jest mokro i zimno :P co do stylizacji, koszula zdecydowanie podbiła moje serce, jest świetna:) pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna koszula
    ja tez lubie jesien

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszula i buty robią wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi sie! ;)) ciekawa jestem jak koszula wyglądałby w spodenkach1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. koszula jest idealna ! zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę? Tak lubisz jesień? Ja wręcz przeciwnie. Dla mnie lato mogłoby być cały rok.
    Koszula, ciuch uniwersalny. Też lubię takie rzeczy :-)
    I miło, że wróciłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow cudowna koszula. I te buty. Też lubię takie za kostkę. Niższe często skracają optycznie :/

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna koszula i cały strój bardzo ładny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Wielki come back ;D gratuluję uporania się z sesją. Zalej nas tymi pomysłami :) jednak takie odizolowanie od bloga wyszło Ci na dobre, świetnie wyglądasz :>

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale masz piękną koszulę, taka do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz świetnie :)) Koszula bardzo mi się podoba :) Ile takie cudeńko kosztuje?
    A co do szkoły, to niestety październik coraz bliżej :(

    http://linde-lo.blogspot.com/ -Moda w moim stylu :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  27. Co do pory roku to się w 100procentach zgadzam! Bezkonkurencyjna. ;3
    Również obserwuję. ;>

    OdpowiedzUsuń
  28. Też uwielbiam buty za kostkę! Świetna koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super wyglądasz.
    Piękny outfit :)

    Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga oraz na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. swietne spodenki..! :)
    ______________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. my również cieszymy się z Twojego powrotu:) szkoła jednak jest najważniejsza;)

    też lubię buciki za kostkę;) podoba mi się stylizacja;D J.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta koszule chetnie bym przytulila:-)

    OdpowiedzUsuń
  33. ale boska stylizacja:) koszula mega!

    OdpowiedzUsuń
  34. genialna koszula :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialna koszula!! super!
    ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
    pozdrawiam:):*:* i jak zawsze zapraszam!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna koszula..Ładnie ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowny zestaw! Nie lubię ubierać się zbyt elegancko, ale te ciuchy bym Ci skradła ;) I w ogóle świetne są te buty!

    OdpowiedzUsuń
  38. dziękuję za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zestaw jest super ;)
    $wietnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo fajny zestaw;p
    koszula super;p
    i świetne botki;p

    OdpowiedzUsuń
  41. idealny zestaw, bardzo podoba mi się koszula! :)
    dzięki za komentarz, obserwuję : *

    OdpowiedzUsuń
  42. spodenki śliczne.. i ten obcas mmm.. ;))

    OdpowiedzUsuń
  43. fajnie tutaj, a które zdjęcia bo już się jeden złapał, że te architektury to moje :D Obserwuję
    abrzuchacz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. tak, pamiętam, że Doda miała taką sukienkę niedawno:)

    bardzo fajny twój zestaw:)

    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Hello beautiful, your blog is really nice and inspiring, would you like to follow each other, i just followed you...keep in touch !!

    OdpowiedzUsuń
  46. śliczna koszula! i shorty <3 połączenie bardzo mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Stylowo, elegancko, a to tego sexy :) świetna stylizacja Kochana! :) pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
  48. piękna fryzura! zapraszam do mnie na nowy wpis i kolejną dawkę zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Podobają mi się te botki! Szukam czegoś podobnego :)

    Pozdrawiam
    http://whoneedschanel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. świetne szorty i koszula! super to wszystko dobrałaś :)
    a jaka zgrabna jesteś ;)) również obserwuję i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  51. wow świetny zestaw:0 koszula genialna;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  53. szorty i butki - bardzo seksownie! :)
    pozdrawiamy i zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  54. ślicznie wyglądasz:) też lubię jesienne długie spacery) fajnie tu i Ciebie, więc obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń