03 sierpnia 2012

neon baby



















72 komentarze:

  1. pięknie wyglądasz w tym neonie! bardzo kobieco ,zgrabnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka:)Ostatnio oglądałam podobną ale jeszcze się nie zdecydowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka z H&M? jest piękna, a na tobie podoba mi się jeszcze bardziej :(

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle cudownie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam połączenie żółci z czernią *_____* sukienka jest świetna <33333

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka piekna! zazdroszcze tej sukieneczki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojoj......... neonowe baby ......... piękne!!! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. ta sukienka jest mega sexi <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna neonowa sukienka, wg jaka Ty jesteś ładna *.*
    Zazdroszczę urody totalnie, Dodaje się do obserwatorów i liczę na rewanż
    a-szafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka z H&M ?
    Jak dla mnie jest torchę za krótka bo źle się czuje w takich długościach ale kolorek piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienka ma świetny kolor i fajnie podkreśla figurkę:) A.

    OdpowiedzUsuń
  12. sukienka!!! ach jaki ma kolor cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mi sie podoba kopertowka...sama szukam czegos takiego:)))
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz fantastycznie, neony to zdecydowanie Twoje kolory ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnym czasie, pojawił się nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. gdzie dostałaś tę sukienkę? Podoba mi się szczególnie ze względu na suwak ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna sukienka :D
    zapraszam:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna sukienka ma świetny kolor, prześlicznie wyglądasz. !:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna sukienka;) z Przyjemnością dodaję do obserwowanych;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna ta neonowa kiecka :)

    pozdrawiam,
    x Gigaaa x

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne zdjęcia <3
    A sukienka rzeczywiście śliczna ..! :> :3
    Boskie włosski *_*
    Będzie mi miło gdybyś obserwowała i pomogła dojść do 100 obserwatorów, strasznie mi zależy ♥
    Wpadnij : www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądasz bardzo sexi w tej sukience:) śliczny ma kolor

    OdpowiedzUsuń
  22. ładna sukienka,figura i cała Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz rewelacyjnie;-)

    xoxo
    Failien

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietnei Ci w tym kolorze ! :};)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor sukienki świetnie do Ciebie pasuje. Stylizacja super.Wyglądasz przepięknie!
    Dodaję bloga do obserwowanych i zapraszam do mnie: http://nolimitsmoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacja, chociaż jak dla mnie sukienka ciut przykrótka ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna stylizacja, taka prosta, ale ma coś w sobie.
    Ubóstwiam Twój lakier do paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. kwiatki na schodach tez niemal neonowe :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nice pictures.^^
    Would you like to follow each other???
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądasz w tej sukience!Ogólnie uwielbiam ten kolor, jeśli chodzi o ubrania i te paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna stylizacja ! masz idealną figurę ;)

    pozdrawiam, Karina
    www.my-obsession-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. fajna ta minisukienka, tylko ten suwak, ciekawi mnie czy nie wybrzusza ci sie na brzuchu??
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialny zestaw! Nie wiem co bardziej mi się podoba - sukienka czy sandałki? <3

    OdpowiedzUsuń
  34. długi zamek na przedzie dodaje sukience pazura :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ależ kolor..., bardzo seksownie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jesteś bardzo szczupła. Piękny ten ogródek, jednak.. zastanawiam się jakie tło byłoby najlepsze dla takiej sukienki. Bo to... nie do końca tworzy całość.

    OdpowiedzUsuń
  37. Fantastyczna jest ta sukienka! Niesamowicie mi się podoba :) No i Ty w niej to w ogóle zgrany duet:)

    OdpowiedzUsuń
  38. piękny kolor sukienki <3
    dzięki, ja tez obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  39. love the color of this dress. you look fab


    You have such a lovely blog! What do you think of following each other?

    WhiteCloset
    Twitter
    Facebook

    OdpowiedzUsuń
  40. Beautiful post. Love neon and zippers together :) Please check out my blog and follow if you like it, it would mean the world to me!

    Bianca G. Russo
    www.lamodabianca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  42. uwielbiam kolorowe sukienki ;) zawsze są takie uniwersalne ;) pasują do wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ślicznie wygladasz, zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  44. śliczna sukienka. <3 u mnie nowy post. zapraszam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczna sukienka <3

    Zapraszam
    -natalia135.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. uwielbiam neonowe ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  47. piekna sukienka i w moim ulubionym kolorze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. jeeej! zakochałam sie w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękna kobieta. :)
    Sandałki prześliczne.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  50. świetnie się prezentujesz w tej sukience. genialnie ten neonowy kolor współgra z Twoją cerą i włosami.

    pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    www.vinciaxs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo dużo zdjęć, ale czasem nagle trafia się na cenne ujęcia, tak jak w tej serii.

    OdpowiedzUsuń