01 lipca 2012


Najgorszy okres mam już chyba za sobą :P  mimo, że wszystko co tylko mogło NIE WYSZŁO. 
To nadal mam siły...
 Bardzo dużo energii poświęciłam na nauke ( dwa egzaminy w przód dwa w tył )
bilans mam raczej stratny... 
Konkurs MISS POLKA 2012 no cóż nie wyszło... 
Bardzo dziękuję za głosy - miałam możliwość dojrzeć źródło głosów 
( tzn. skąd ktoś się dowiedział o stronie POLKA 2012) wiele odnośników było właśnie z mojego bloga!
Co za tym idzie - BARDZO DZIĘKUJĘ!!!! 
mimo, iż nie przeszłam do kolejnego etapu bardzo cieszę się z tego, że w ogóle pierwsze dwa pokonałam :D 
Przyznam szczerze, że zakwalifikowały się na prawdę piękne dziewczyny :))))




Sesja, POLKA 2012, praca - w minionych 3 tygodniach - WYPOMPOWAŁY mnie z sił.
Przyznam szczerze jestem w rozsypce. Potrzebuje kilku dni na regeneracje .. i chyba mobilizację.
Wiele pomysłow, wiele nowych inspiracji... myślę, że za kilka dni, jutro, za tydzień, zacznę pracować
nad nowymi stylizacjami, ale tak jak mówie potrzebuję troche czasu na regeneracje... :) 

Trudny okres wiele kłótni, wiele afer, wiele stresu.
Wchodzę w miesiąc LIPIEC z TYLKO I WYŁĄCZNIE pozytywnym nastawieniem! 
Zmiana o 180 stopni!! Zawsze uważałam czerwiec za mój ulubiony miesiąc... 
- oficjalnie:  NIENAWIDZE CZERWCA! :))))
Lipiec musi i będzie o wiele lepszy.. no bo czy mogłoby pójść coś JESZCZE GORZEJ? 
- nie sądzę. 



W tych dwóch Paniach POKŁADAM CAŁĄ SWOJĄ NADZIEJĘ!!!!!!! 
Dajecie mi siłę :* nawet jak Was nie ma blisko :*:))))

Wiem, że ten wpis jest z całkiem innej beczki.. ale.. o to chyba chodziło.. 
Uwieńczenie marnego czerwca. 






26 komentarzy:

  1. Szkoda że tak się męczyłaś w tym czerwcu...
    Trzymam mocno kciuki żeby w Lipcu było bardzo fajnie!
    Dobrze że masz takie przyjaciółki:D

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że nie przeszłaś dalej :) ten deserek wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lipiec kojarzy nam się z wakacjami, odpoczynkiem i mnóstwem pozytywnej energii i tego Ci życzę:) A.

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa mimo wszystko gatulacje tego co osiągnęląś :)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że ci się nie udało, ale zawsze jakieś nowe doświadczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, moim mottem życiowym są słowa "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni", pomyśl o tym:) Czytając Twojego bloga, wiem, że należysz do osób o silnej psychice, wiem, że to co Cię do tej pory spotkało Cię wzmocni, trzymam kciuki i powodzenia ;)
    pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie zapraszam do siebie, pojawił się nowy post :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybieram się na socjologię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że lipiec będzie dla Ciebie dużo lepszy!
    Śliczna jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie przeszłaś..
    Jakoś się pozbierasz - lipiec będzie lepszy ;)
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lipiec na pewno będzie lepszy ! ;*
    pierwsze zdjęcie sprawiło ,że musiałam specalnie wstać z łóżka w poszukiwaniu czegoś słodkiego xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że następny miesiąc będzie dla Ciebie lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś śliczna i w sumie dziwię się,że Ci się nie udało. Podziwiam za to ile masz siły.

    Zapraszam również na skromne rozdanie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Będzie lepiej, zobaczysz. ♥
    Super są te zdjęcia,
    jak z lustrzanki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia świetne. Przykro mi, że nie przeszłaś dalej :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Czerwiec nie był zbyt fajny. ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda, że nie przeszłaś :D ładne zdjęcia. ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda . ;/ Jestem Tu pierwszy raz,fajnie tu ^^. Może wpadniesz do nas ? Może akurat Ci się coś spodoba ;d Zachęcam do obserwowania a na pewno się odwdzięczę . ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło:) Pozdrawiam serdecznie
    Zapraszam, zostaw namiary wg regulaminu w moim rozdaniu
    http://planetakayah.blogspot.com/2012/07/moje-pierwsze-rozdanie-zapraszam.html

    Zapraszam także innych do rozdania:))

    OdpowiedzUsuń
  19. No następnym razem Ci się uda.;D

    OdpowiedzUsuń
  20. następnym razem dasz rade ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. może weź sobie dzień wolnego i zrób coś dla siebie. jakieś zakupy, małe spa w domu i będzie lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  22. może i czerwiec nie okazał się szczęśliwym miesiącem, ale po przejrzeniu zdjęć wyglądałaś prześlicznie, świetne stylizacje:) więc na pewno pod tym względem zapisał się na plus:)
    Pozdrawiam i uszy do góry,
    musi być źle, żeby potem było dobrze!:)

    OdpowiedzUsuń