25 lipca 2012

Lady&Nail affair


Ostatnie dni wypompowują ze mnie resztki energii :P 
Dlaczego? Codziennie!! z dziewczynami urządzamy sobie mały "ladies night"!
Od zeszłego (!) wtorku dzień w dzień :D
Kładę się spać około 3 nad ranem i wstaje o 6 do pracy - ale DAJE RADE!
Jestem zmęczona, ale to inny rodzaj zmęczenia:)
bo cieszę się, że COŚ się dzieję :)




Wkręciłam się strasznie w OMBRE nails, 
poniżej prezentuje kilka moich ostatnich DZIEŁ SZTUKI:D 
Chciałyśmy się nauczyć malować paznokcie na wodzie, 
ale nieeeeeeeeeeee wyszło :(((

Mam manie kolorów!
Paznokcie muszą pasować kolorystycznie do czegokolwiek co macie na sobie:P
koszulka, buty, TOREBKA, albo... 



Malowanie OMBRE wcale NIE jest czasochłonne!! 
Mi to zajmuje... 30 min?! nakładasz pierwsza warstwę, a potem gąbeczką jak wyschnie i tyle!
Gdy siedze na blogu po kilka godzin dziennie, akurat schną paznokcie... :)))))


A bluzeczka która widzicie na zdjęciu toooooooo.... :D 
zobaczycie za kilka dni ! piękny komplet spodnica i bluzka z baskinką <3!
moje ukochane kolory na lato! :))))
Jakie są Wasze ulubione kolory na lato? (POZA PASTELAMI! )









42 komentarze:

  1. fenomenalne pazury! już nie mogę sie doczekać zdjęć tej bluzki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też kłade się koło 2-3 ale na szczęście mogę sobie pospać :D
    Świetne pazurki :)
    Hmm.. Ja chyba najbardziej na lato to zielony, niebieski (jasny) i biały ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne masz te pazurki <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. na zdjeciach nie widze najmniejszych oznak zmeczenia

    OdpowiedzUsuń
  5. genialnie wyglądają Twoje paznokietki:))

    Obserwuję i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne ombre i paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pyszny redds i piekne paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. też dzisiaj spróbuje zrobic ombre nails :)

    masz piękne paznokcie :) zapraszam do siebie, obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  9. pomarańczowe ombre wygląda świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuje za odpowiedziny i zapraszam częściej! :) Szalone z was dziewczyny :D i cudowne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne takie babskie spotkanie, zdjęcia wyszły super, kubek z hello kitty jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. redds zurawinowy - mniam;)
    a paznokcie wspaniale!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie to wygląda jednak mi coś nie idzie ombre na paznokciach ;P Wolę włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. też pokochałam ombre ;) rzeczywiście jest dość łatwe i szybkie.
    mam taki sam kubek z Hello Kitty ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna zdjecia;) zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne pazurki i fajna nieustająca impreza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pazurki świetne :) na lato lubię biel, kobaltowy, i mocny zielony ;)

    Zapraszam do mnie na nowość - pościk z zakupionymi skarbami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie wyszły ci te pazurki , ja też próbowałam z ombre , ale mnie poszło trochę gorzej .;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Babskie wieczory <3 Tyle razy próbowałam zrobić ombre nails i za każdym kończyło się fiaskiem. Twoje paznokcie są śliczne. :) Obserwuję, warto tutaj zaglądać. :>

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://diolaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. oj napiłabym się teraz reddsa żurawinowego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsze zdj! <3

    Świetny babski klimat.

    :**

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę 'ladies night' - moja przyjaciółka mieszka daleko i rzadko się widujemy :( Pomarańczowe ombre świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne ombre paznokcie ;))) !
    Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne paznokcie :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Paznokcie wyglądają świetnie! <33

    OdpowiedzUsuń
  27. boskie paznokcie ! <3 zakochałam się w zielono-czarnych *.*
    moim zdaniem też paznokcie powinny do czegos pasować.
    Choć bluzeczki w całosci nie widac, wydaje sie super :)
    obserwujemy ? fountain-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ze wspólnych spotkań czerpiesz energię, której nie daje sen :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Pieknie te ombre wyszly, ja probowalam, ale mi sie nie udaly:(

    OdpowiedzUsuń
  30. mam identyczny telefon tylko w kolorze rose pale ^^
    a paznokietki sa przecudowne,zwlaszcza te zielono czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. I like the handling of different concepts in this blog.

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam czerń i karmel . świetnie wygladzasz
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  33. Ostatnio też często spędzam w ten sposób czas z koleżankami :)

    OdpowiedzUsuń
  34. paznokcie robisz super! Bardzo efektownie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń