06 lipca 2012














bluzka/MOHITO , legginsy/H&M, sandałki/pasaż w Auchan :D


Ciężki wybór :) zastanawiałam się czy wybrać niepasujące zupełnie do niczego ( w tej stylizacji )szpilki 
czy może idealnie dobrane kolorem sandałki... wygrał kolor! :) 
mój ukochany z resztą :D 

Ja chce na PÓŁWYSEEEEEEEEEEEP :(((((((

Widać, że ściełam włosy? och.. widać :( 
były długie, bardzo długie.. no cóż.
Wole mieć krótkie ale zdrowe włosy, niż długie i spalone :D
APEL: NIE ROZJAŚNIAJCIE  :) nigdy przenigdy! 







69 komentarzy:

  1. ścięłaś i efekt jest doskonały, długość bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolor :) ja mam końcówki rozjaśniane, ale wyglądają zdrowo :D nawet rozdwojone nie są, co kiedys było moim problemem :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że włosy są zdrowe :) Śliczna bluzeczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. te sandałki są świetne ;) w ogóle cały outfit wygląda świetnie ;) tak zwiewnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny look ;) zaoraszam na http://makesomecolour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna bluzeczka :) udana stylizacja i masz mega włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem, że to trochę nietypowe pytanie, ale można wiedzieć skąd pomysł na dodanie w nazwie bloga słowa "pussy"???:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz! cudowne połącznie kolorów, uwielbiam te legginsy a bluzeczka cudowna! sama załozyłabym coś w tym stylu :)
    a jesli bransoletki Ci się podobają, to śmiało! wez udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnie zdjęcie wymiata ;D
    Cudne legginsy *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz kwitnąco, oby tak dalej ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili - pojawił się nowy post ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia..;D Też uwielbiam niebieski.. A strój boski..;) Pozdrawiam..A

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz w tym stroju!
    Sandałki idealnie do wszystkiego pasują:D
    Ładnie Ci w takich krótkich włoskach:)

    OdpowiedzUsuń
  13. genialna bluzeczka :) zgadzam się co do rozjaśniania :) ja zaczęłam i teraz nie ma jak przestać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjęcia i świetnie na nich wyglądasz:)
    Bardzo ładna bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. też postawiłam na letnie cięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dalej są długie ;)
    piękny zestaw, uwielbiam takie "pod kolor" ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. jestes bardzo łądna :P
    ale wlosy masz sliczne ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. omg fajną masz bluzke , ogólnie fajne wszystko c:

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny zestaw, prosty ale fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się bluzeczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super legginsy a sandałki mają piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny, a mojej urody nie ma co zazdrościć, uwierz mi. :D
    Masz świetna koszulkę, bardzo podoba mi się kolor i krój! :)

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. ale świetne legginsy, o jaaaaaa *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. Oooo znam ten ból... Za małolata raz rozjaśniłam całe włosy i NIGDY więcej tego nie zrobię. Nie dość, że w jasnych wyglądałam strasznie to na dodatek moje włosy były w opłakanym stanie. W ogóle nie mogłam z nimi dojść do ładu. :-/

    Bardzo fajna koszulka. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Sandaki pasują! :) Świetna koszulka ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. kurcze od dawna szukam takich legginsów ale jakos w H&M ich nie wyhaczyłam, ile kosztowały? Dziękuję za odwiedziny u mnie i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja robiłam dekoloryzacje rok temu i chyba to był mój najlepszy wybór, nie żałuje w ogóle :D a miałam mega czarne, chociaż teraz ciężko to sobie wyobrazić ;))

    stylizacja fajna, zapraszam na moje rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. wow jakie śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobra książka nie jest zła. Zależy o jakie braki Ci chodzi, każda dziedzina cieszy się jakąś perełką :). Śliczna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna bluzka tak samo jak właścicielka;*
    http://carly-curly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale masz śliczną buźkę:)
    A ja miałam właśnie rozjaśnić swoje włosy...
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny zestaw :)) podobają mi się takie sandałki :))

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo fajny zestaw , siła tkwi w prostocie :) top ma Mistrzowski kolor ! a Ty wyglądasz świetnie <3

    pozdrawiam

    Daggi

    OdpowiedzUsuń
  34. Cool Outfit ,love the Pictures! You look gorgeous :)
    i´m a new Follower

    Lovely Greetings<3

    OdpowiedzUsuń
  35. no moje włosy są już mega zniszczone farbowaniem końcówek i codziennym prostowaniem :c

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowna bluzka, piękny kolor i fason :) Fajnie pasuje do tych sandałków :)
    zapraszam do siebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  37. No fajnie to wszystko wygląda i bardzo fajne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    http://gibky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten krem Joanna z całą pewnością polecam, szczególnie do spalonych końcówek :D Kosztował około 20 zł, a jestem z niego strrrasznie zadowolona... Poza tym wiem co przeżywasz- obcięłam włosy i nie mogę się doczekać aż mi odrosną :)
    Dzięki za miły komentarz u mnie. Obserwuję i mam nadzieję, że odwzajemnisz :*

    www.galaxyunicorn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. ale jesteś ładna, i masz śliczne te sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. strasznie podooba mi sie Twoja bluzka ! : )
    BYŁABYM SZCZESLIWA JESLI ZAJRZALABYS DO MNIE OD CZASU DO CZASU :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jesteś baardzo ładna . Jedwabista stylizacja . A co do włosów : Troszeczke widac , ale moim zdaniem tk wygladasz lepiej :) .

    http://we-are-not-losers.blogspot.com/ - zapraszam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialna bluzeczka i sandałki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne zdjęcia! I ogólnie genialna stylizacja! :D
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;) Może obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  44. Pięknie wyglądasz ;)
    Ostatnio mierzyłam taką brzoskwiniową bluzkę,ale strasznie przebijała ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem o czym mowisz! widzialam piekna bluzke miętowa w VERO MODZIE, byla cudna!!! ale tak przebijała;/ te bluzki takie sa niestety;/ a zadna podkoszulka pod nią tez nie wyglada dobrze :(

      Usuń
  45. Wygladasz fantastycznie w tej kolorystyce! A figury pozazdroscic!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Wyglądasz ślicznie :).
    P.S. Ależ mi się podoba Twój typ urody! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne zdjęcia !!
    I masz super tą bokserkę z zameczkiem.

    Nie nikt mi nie mówił że jestem podobna do Toli : )
    hehe , juz teraz jest nowa notka.
    Somentujesz?
    welovebaranowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. najwygodniejszy outfit z możliwych :D a włosy masz i tak śliczne, więc nie narzekaj! :P

    OdpowiedzUsuń
  49. bluzka jest cudowna po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Umiejętnie rozjaśnione włosy + pielęgnacja to nic strasznego :) Rozjaśniam już chyba 5 lat i tragedii nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Super top!!:) Jestem tu pierwszy raz, ale bardzo mi się podoba i dodaję Cię do obserwowanych:) Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń