10 lipca 2012







Burzliwy okres mam już chyba za sobą..
W trzy dni chciałam wywrócić życie do góry nogami 
- UDAŁO SIĘ!

ale czy dobrze czy źle.. to się okaże. 
Zdjęcia powyżej to nic innego, jak zapowiedź zbliżającego się posta.
Pracowałam nad nim ciężko, począwszy od ciuchów!! aż po pogodę !:P
Ostatnio jestem bardzo wybredna i nic mi się nie podoba.. 
więc szukałam tak długo, aż znalazłam!

Widzicie, co się dzieje za oknem..nie można robić zdjęć bo cały czas leje, 
a jak akurat nie pada to wypadnie coś innego.. 

 




Myślę, że post zamieszczę za jakiś tydzień muszę czekać na zdjęcia;)






Muszę naładować baterie... jakies propozycje? 
Jak można zregenerować siły i poprawić - co wazniejsze - samopoczucie?













66 komentarzy:

  1. yhm, ciekawa nazwa bloga. ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie! uniwersalna;) ładnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  3. boze ile lakierow do paznokci?!
    ja tyle przez cale zycie nie mialam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. łooo ale fajny blog. bardzo mi się tu podoba.
    masz bardzo fajny styl no i odważna nazwa! :)
    pozdrawiam
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie mixy zdjęciowe:)dla mnie najlepszym sposobem żeby naładować siły jest sport,polecam:)A.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia! i cudowne szpilki :) poświęć trochę czasu sobie, gorąca kąpiel i jakiś dobry film :) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna wężowa koszulka! Cudo! Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz cudowne ciało:)



    Zapraszam na candy: www.mniucha.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia, świetna koszulka, świetne buty <3.
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie - pojawił się nowy post ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie zaraz będzi buurza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale jesteś ładna ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne zdjecia ; ) masz śliczny uśmiech ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie wyglądasz :)
    przewracanie życia do góry nogami to czasem pilna lecz ryzykowna potrzeba :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz, bardzo fajne zdjęcia :) Ale masz dużo tych lakierów!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. no to czekam na post! zapowiada się ciekawie ;)
    obserwuję i zapraszam do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. jesteś prześliczna, cudowne zdjęcia ! ;)


    http://vessoga.blogspot.com
    Zapraszam i obserwujemy ? ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Dlaczego nic nie widzisz ? :D Masz na myśli to, że takie jasne kolorki napisów zrobiłam ? :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne buty i super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne są te czarne buciki na obcasie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cute! I like your blouse <3


    *Enter my Romwe Giveaway here: http://madridforniagirl.blogspot.com.es/2012/07/romwe-giveaway-special-leggings.html*

    *Enter my Sheinside Giveaway here: http://madridforniagirl.blogspot.com.es/2012/07/sheinside-giveaway.html*

    OdpowiedzUsuń
  21. greys anatomy to serial o chirurgach:) jest najlepszy na świecie!:)) polecam:)

    btw. aleś Ty śliczna!:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna jesteś ;) Obserwuje. P.S Bardzo ładna ta biała marynarka :>

    rainbow-shade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne zdjęcia :)

    Pozdrawiam, i zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu. Do wygrania bransoletka z własnym imieniem :) http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/2012/07/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  24. hm, no z instagramem chodzi po prostu o to, że jest to pewna forma przerabiania zdjęć, za pomocą aplikacji w telefonach z systemem Androidem lub iPhonach ;)
    a po co? hm, bo ciekawe efekty ;)

    ps. fajne fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. super zakiet ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ile lakierów do paznokci :O
    piekna ta bluzka w centki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hehe, dzięki za komentarz :)).

    To co, może obserwujemy? Bo ja już kliknęłam :D :*

    www.k-a-m-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. boże...miseczka C, jakie to dla mnie odległe xd cieszę się, że podobają Ci się moje zdjęcia. w przeciągu kolejnych dwóch dni pojawi się post, gdzie będzie ich masa (fotorelacja z mediolanu) więc zapraszam znów! i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczna z Cb dziewczyna;) a Twoja koleżanka ma piękne ombre;) przekaż jej;P
    co na poprawę samopoczucia? ja kocham pływać :) zawsze pomaga;) J.

    OdpowiedzUsuń
  30. lovely post! I follow u now, follow back if u like:)
    xx chris

    http://chris-ed.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesteś bardzo chuda :)
    Ja mam tak z Glamour! Jest dla mnie jak wyrocznia!

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne fotki :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  33. odpowiedz do pytania :D : moje spodnie wybielałam ACE, zamoczyłam je w misce tak około 2godzinki :)
    przesympatyczne fotki
    obserwuję, albo już to zrobiłam :p

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  34. swietna bluzka w pierwszym zestawiee..! :)
    cudowny artystyczny haos w fotkach..;D
    _________________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. looks like you had a wonderful time! love those sandals!

    do you want to follow each other (on bloglovin' and gfc)? let me know!
    see you around!

    www.apossiblefantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny blog :) Poobserwujemy się? :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne te czarne szpilki. ;o :)

    OdpowiedzUsuń
  38. super ;)
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. sliczne zdjecia i bardzo ładne buty ;p

    OdpowiedzUsuń
  40. kolejna ciekawa notka :) bardzo ladne nogi :) u mnie ankieta na blogu, wpadniesz? bardzo zalezy mi na głosie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. u mnie to samo, lepiej prawie non stop, a ładnie robi sie wtedy gdy ja nie moge wyjść i zdrobić zdjęć - lipa totalna :] coś mi się wydaje, że zimą będzie lepsza od tego lata (chociaz u mnie to akurat bez róznica, ciągle tak samo)
    czeka na zapowiadany post, zaglądaj częściej
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Love your blog! Would you like to follow each other on gfc?

    Stephilà Creations-Myfashionblog

    OdpowiedzUsuń
  43. świetnie wyglądasz !! :) bluzka czaderska ;)

    http://shinybox.pl/?ref=937b1da zapraszam do rejestracji :) możesz otrzymać pudełko kosmetyków zupełnie za darmo ! bd mi miło:)

    OdpowiedzUsuń
  44. pięknie wyglądasz!
    masz naprawdę śliczne i zgrabne nóżki ;)
    Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. 30 Second To Mars - Beautiful Lie - ja też za 30 Sekundami do Marsa nie przepadam, ale ich piosenka jest fajna. Ja znam zespoły ich nazwy i piosenki ale nie mam bladego pojęcia kto w nich gra czy śpiewa, a jak tak to b.rzadko :P
    Hehe śliczne zdjęcia - u mnie była burza 3 dni w popołudnia *.*
    A teraz trochę szaro z ciepłem *.*

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. Beautiful pictures!

    xoxo Sootjeelina

    OdpowiedzUsuń
  48. aj, szukałam takich sandałko-klapek, że niby sandałki bo mają paski, ale mają ich tak mało, że jak japonki <3

    OdpowiedzUsuń
  49. dużo lakierów :D / mam lustrzankę - nikona ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. marynarka z mohito jest obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  51. Hey Lucy,

    such a great post :) You had lots of fun, girls :)

    Gladly follow you and I would be happy if you could follow me too.

    Kisses,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  52. Mieszkam w Rumi, ale do Gdyni bardzo często wpadam i chodzę tam do liceum ;))
    To kup tą książkę , bo myślę ze warto. Taka lekka lektura , idealna na lato ;))
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo ładna ta koszulka:) fajnie wyglada w polaczeniu z czarna kurteczka;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Więc czekamy na tego posta ;)
    Tak przeglądam te twoje zdjęcia na LB (szczerze mówiąc pierwszy raz o tym słyszę ;P) i wyglądasz jak modelka! Powinnaś pracować w tej branży!

    OdpowiedzUsuń