03 lipca 2012













T-shirt /reserved , Narzuta/C&A , Legginsy/H&M , Buty/ Graceland





51 komentarzy:

  1. też chcę jeansową kurtkę! ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna kurtka :D
    zdjecia ładne ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ładnie.
    Prosto i zarazem wygodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ladne zdjecia:) zapraszam do mnie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzeczka jest super ma fajny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw taki na luzie, ale ma coś w sobie zadziornego :)
    buziaczki
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz:)
    pierwsze zdjęcie podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ściełaś włosy? wyglądasz wspaniale;)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna ta kurteczka, muszę poszukać dżinsowej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie się to wszystko razem prezentuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw, wyglądasz uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To pierwsze zdjęcie jest po prostu świetne! :D A co do okularów to ja noszę z przymusu, bo nie podobam się sobie w soczewkach..:D

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam leggingsy :-) swietne buty

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki za komentarz:)
    Myślę, że kolor by Ci pasował sama mi fryzjerka powiedziała, że do ciemnych oczu i karnacji pasuja takie szalone kolory:) No, ale to już jest kwestia gustu:)

    Podobają mi się takie "skorzane" legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna bluzka! *.*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie, boski miętowy t-shirt ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. jesteś prześliczna, a look dodaje Ci pazurków :):)

    OdpowiedzUsuń
  19. no niestety.. najgorszy skutek lata _ burze ;/
    świetnie to wszystko razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się Twoja kurtka jeansowa :) wszystko pięknie ze sobą współgra. masz super nogi w leginsach :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. takie leginsy ,to jest coś : D
    dobrze to wszystko razem się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super wyglądasz :) fajnie wyglądają takie legginsy ze spokojną resztą stroju.

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie wyglądasz. :D ładny kolorek włosów. *__*

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoja bluzeczka ma śliczny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  25. te legginsy wyglądają suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jak zwykle świetnie wyglądasz !:)

    OdpowiedzUsuń
  27. też mam podobną kurtkę i ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Very cute post! Love the jewelry!

    -Lauren
    http://adornlafemme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Luz-blues! ; ) Ja przez moje koturny ,prawię się dzisiaj zabiłam ;p

    OdpowiedzUsuń