20 czerwca 2012

GŁOSUJEMY!


Po tylu dniach nieobecności w końcu wracam!! Wszystko przez sesje i egzaminy!
Mam za sobą już 3 wielkie egzaminy, co prawda jeszcze jeden ( chyba najtrudniejszy)
 przede mną - w sobote - Prawo Karne :P
Trzymajcie Kciuki :D





Jak wiecie biore udział w Konkursie MISS POLKA 2012
konkurs związany bezpośrednio z EURO 2012!
Klikajcie LUBIE TO!




Może troche o stroju:
Marynarka zakupiona w MOHITO 
są mega przeceny w tej chwili - także biegiem!:P 
leży na mnie idealnie, bardzo dobrze się w niej czuje, 
chorowałam na białą marynarkę dość długo!
Byłam wczoraj na zakupach.. patrze PROMOD (sklep)
patrze na wystawę MOJA MARYNARKA! mówie : nie wierze - identyczna!
różniła się dwiema rzeczami! była bardziej ŻÓŁTA ( żółty odcień bieli) ....
i kosztowała 349 zł!!!!!!!!!!!!!!
chyba możecie sobie wyobrazić mój uśmiech, po wyjściu ze sklepu :D

Czarny podkoszulek idealnie pasuje pod taką marynarkę, 
choć jak dobierałam do niej już kilka kompletów, to chyba każdy poza białym jest ok!

Torebka również z MOHITO
no nie była niestety na promocji, ale absolutnie warta swej ceny!:D
jest cudna, uwielbiam ją pod każdym względem!
piękny kolor
lakierowana
pojemna
wygodna
elegancka



Spodencki firmy sheinside
są  urocze! całe w złotych cekinach!
idealne na imprezę czy na letni spacer po mieście:)
wbrew pozorom są BARDZO wygodne! 
bałam się, że gdy usiądę będzie strasznie niewygodnie, ale OTÓŻ NIE!:D 
Spodenki mają dość grubą podszewkę, która na prawdę dodaje wygody :D
są bardzo miękkie, lekkie co daje wiele komfortu!
Już w głowie mam wymyślonych wiele stylizacji imprezowych z tymi spodenkami w roli głównej!
jeżeli któraś z Was się nad nimi zastanawiała - są REWELACYJNE :D




Głosujcie na mnie w konkursie MISS POLKA 2012!
Dzięki Waszym głosom mam szanse na finałową 50 z całej Polski :)))











127 komentarzy:

  1. torebka jest fantastyczna, mogę spytać ile kosztowała? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka jest zdecydowanie przepiękna <3 powodzenia na egzaminie :)
    obserwuję i zapraszam: www.nenkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz nieziemsko i muszę przyznać że torebka mnie oczarowała a właśnie szukam jakiejś nowej więc być może skuszę się na taką;)

    OdpowiedzUsuń
  4. polubilam :) wygladasz swietnie, a spodenki sa super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polubila:) ALE MASZ DLUGIE ZGRABNE NOGI!!! Oddaj mi choć jedną !!! :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Szorty są boskie! Ile kosztowały?

    OdpowiedzUsuń
  8. torebka i obcasy cudowne! Piękna marynarka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia na egzaminie ;D
    ładny outfit ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Stęskniliśmy się^^
    Trzymam kciuki za egzamin!
    ;D
    Świetne spodenki<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki:) piękna stylizacja, marynarka skradła moje serce:) A.

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie że jesteś :)
    Jaka ładna :D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny zestaw, prezentuje się idealnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobaja mi się szorty, ale raczej na jakąs imprezę. Na codzień raczej nie odważyłabym się tak ubrać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog. :)

    dziękuje za kom.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szorty mi się strasznie podobają <3
    Trzymam kciuki : D

    OdpowiedzUsuń
  17. kliknelam lubie ją :D
    Super marynarka
    zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo Ci pasuje taki ubiór :>! mega masz te butki, choc ja bym nie uszla jak tak cieplo by bylo jak umnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. torebka śliczna :D marynarka też jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Torebka z mojego ulubionego sklepu- bardzo ładna :) I buty cudne, ale chyba odrobinę za duże?

    Przy okazji odwiedzin Twojego bloga, zapraszam Cię serdecznie na moje pierwsze rozdanie, które kończy się już za 5 dni:)

    OdpowiedzUsuń
  21. powodzenia :-) zestawik super- ladnie i elegancko. Cekinowe szorty bardzo ozywiaja calosc

    OdpowiedzUsuń
  22. genialna marynarka i buty, zakochałam się w nich *..* powodzenia w konkursie ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne buty :)

    fromerly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny zestaw, spodenki bardzo mi się podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny zestaw:) marynarka genialna! te spodenki są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny outfit :d A torebka i buty cudowne :*****

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny zestaw! nic dodać nic ująć!

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądasz cudnie, spodenki, buty, torebka - rewelacja :) spodobał mi się Twój blog dodaję do obserwacji ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna marynarka i te szorty ahh robią wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny outfit! Powodzenia na egzaminie;) Zapraszam do mnie w przyszłości. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudnie wyglądasz! Torebka jest boska:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Marynarka i torebka cudowne <3 Chyba też muszę się wybrać do Mohito

    OdpowiedzUsuń
  33. Buty buty, przepiękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Chowaj nogi, bo popadam w kompleksy, dziewczyno! :) Gdy zobaczyłam spodenki, to od razu w mojej głowie zaświtało "muszę je mieć!" ;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wygladasz fantastycznie! Co za nogi!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  36. wyglądasz świetnie, figura, outfit, po prostu wspaniale:)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny strój.

    Powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna stylizacja :) szorty boskie i marynarka :) super

    OdpowiedzUsuń
  39. świetnie wyglądasz :)
    trzymam kciuki za konkurs :) jestes bardzo sliczna i zgrabna, a z tego co czytam to i masz pouk,ladane w głowie masz więc ogromne szanse :)
    Buziaczki
    p.s.
    dziekuję bardzo za odwiedziny i milusiński komentarz :)
    będzie mi bardzo miło jak będziesz częstym gościem u mnie a może i obserwatorem :)
    + obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. fajny zestaw:D najbardziej mi się podobają spodenki

    OdpowiedzUsuń
  41. Spodenki grają pierwsze skrzypce w tym zestawie :)
    Torebka jest świetna :)
    pozdrawiam, spoon-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Spodenki, buty, torba !!! aaa :)) Bosko wygladasz.
    Pozdrawiam, Klaudia :)
    Zapraszam na nowa notke :)

    OdpowiedzUsuń
  43. zakochałam się w Twoich spodenkach<3
    ja w poniedziałek wybieram się do galerii, zobaczymy czy coś znajdę fajnego:)
    ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  44. buty, torba, żakiet ! cuuuuuuuuuudownie to wszystko połączone! pięknie wyglądasz. i te nooooooogi! :))

    OdpowiedzUsuń
  45. masz śliczne nogi, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. wyglądasz cudownie i wcale w maxi nie wygladalabys jak w worku na ziemniory, twoja figura jest super :D dodaję do obserwowanych! :3

    OdpowiedzUsuń
  47. fajna stylizacja ;)
    czemu lucy - PUSSSY?
    Lucy Cipka dziwny taki nick nie sądzisz?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Kochana nie stawiaj na ziemi/podłodze torebki bo pieniążków nie będziesz miała :D
    mama mi zawsze tak powtarza hihi :*
    do piątku Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  49. marynarka i torebka bardzo ładna :))
    nie martw się egzaminem będzie dobrze ! powodzenia ! :))

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajny blog : )
    To co obserwujemy sie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgadzam się, bo nikt nie ma tak świeżego i pięknego spojrzenia na świat, co dziecko ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Jesteś bardzo szczupła i masz długie nogi *.*
    serdecznie zapraszam do mnie i do obserwacji ^^

    OdpowiedzUsuń
  53. Polecam Ci te róże które kupiłam w ostatnim poście. Mnie się podobają, no i zawsze nie będzie Ci szkoda że wydałaś dużo pieniędzy, jeśli Tobie nie przypadną do gustu :)

    Lubie też te kwadratowe z Wibo i trzykolorowe z Lovely (kosztują ok. 10zł)
    Droższych nie używam, bo mam tańsze dobre odpowiedniki:) (Mam jeden z Mac i jest świetny, ale cena....)

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  54. wooooow spodenki sa genialneeee

    a roze w tesco ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. jak ty się pięknie ubierasz, cały czas mnie zadziwiasz !

    OdpowiedzUsuń
  56. swietnie wygladasz, tak z klasą.
    ps:masz mój głos :)

    OdpowiedzUsuń
  57. uwielbiam Twoje stylizacje! i buty!!! ;)
    oddałam głos ;)
    ps. masz może konto w AdSense?;)

    OdpowiedzUsuń
  58. GANIALNE ♥♥
    też zagłosuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. śliczny zestaw :D
    trzymamy kciuki <3

    OdpowiedzUsuń
  60. spodenki mi sie nie podobaja ale reszta super :P i masz bardzo łande nogi :O
    powodzenia :PP

    OdpowiedzUsuń
  61. 1. spodenki na nie
    2. marynarka super
    3. masz swietne nogi!!!
    4. boskie buty ;D

    OdpowiedzUsuń
  62. To nie wiem czy to mleczko przypadło by Tobie do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Marynarka jest super!
    Zagłosowałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  64. świetna marynarka i torebka :) pamiętam jak ja zakuwałam na karne - nie zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Co za nogi:-) Zapraszam na mojego nowego bloga: http://glamourka89.blogspot.com/ :-)

    OdpowiedzUsuń
  66. zupełnie nie mój styl, ale podoba mi się ; )

    OdpowiedzUsuń
  67. o.O boskie szorty! Ślicznie wyglądasz!

    Serdecznie zapraszam no konkurs, na moim blogu . Do wygrania wybrany ciuszek :))

    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/2012/06/giveaway-z-oasap.html

    OdpowiedzUsuń
  68. Dobrze czyta się twoje notki c:
    Masz ochotę na obserwację? Tylko bez spiny c:
    Pozdrawiam, Poppy! ^^

    OdpowiedzUsuń
  69. te spodenki są genialne! świetnie wyglądają w takim spokojnym "otoczeniu" :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Rewelacyjny look !!!!!!!!! Wszystko kupuję .......... razem z Twoją figurą!!! Normalnie............ a na punkcie Twojej marynary oszalałam!!!!!!!!!!! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  71. Aj, szaleję! Cudnie! :)
    Zapraszam na rozdanie ♥

    OdpowiedzUsuń
  72. jakie boskie spodenki! też chcę takie! ;PP

    OdpowiedzUsuń
  73. Wszystko idealnie dobrane :)
    jeśli masz ochotę to zapraszam również do siebie na www.kreatywniejszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. torebka jest sliczna ! marynarka piekna ! spodenka exstra! po prostu 3 razy tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Boska marynarka! Mam nadzieję, że egzaminy Ci dobrze poszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. ZAKOCHAŁAM SIĘ SPODENKACH! <3

    OdpowiedzUsuń
  77. śliczna stylizacja, masz świetną figurę :) wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  78. :* Trzymam kciuki choć już pewnie po prawie karnym :*

    OdpowiedzUsuń
  79. Prześliczna torebka i szpilki! <3

    OdpowiedzUsuń
  80. Bosko!!!! jak zawsze!!!


    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    POZDRAWIAM:* i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  81. ładna torba

    zapraszam do mnie :)
    http://welcomehome7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Żakiet i spodenki to ostatnio moje ulubione połączenie ;d

    OdpowiedzUsuń
  83. wyglądasz zjawiskowo! kocham Twoje buty i torebkę! A spodenki bardzo niebanalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. Buty, buty i jeszcze raz buty!!! Fantastyczne!!! Pozdrawiam Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Dzięki za odwiedziny na moim blogu :) Mam nadzieję, że rozdanie też dojrzałaś... :)

    http://www.nothingbutbeauty7.blogspot.ie/2012/06/anniversary-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  86. wyglądasz pięknie w tej stylizacji, mega szorty, uwielbiam cekiny :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Wygladasz niesamowicie .! Najbardziej zauroczyly mnie spodenki i torebka. Dla mnie doskonale ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. Rewelacyjna stylizacja :) Trzymam kciuki za egzaminy ;)

    OdpowiedzUsuń
  89. Świetny look !!!!
    Torba i buty są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  90. torba, marynarka i te cudne szorty - rewelacja! świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Bardzo interesujący blog. Masz niesamowity styl!

    OdpowiedzUsuń
  92. Świetny zestaw:) Bardzo ładne spodenki:)

    OdpowiedzUsuń
  93. pięknie ci w kucyku ! noś go zawsze ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  94. boskie spodenki ;)
    powodzenia na egzaminach ;)

    OdpowiedzUsuń
  95. dobrze wyglądasz. spodenki wpadają w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  96. ladne nogi :) i cudna torebka ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  97. świetny zestaw, torebka jest absolutnie genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  98. Świetna torba i szpilki ;)

    OdpowiedzUsuń