05 maja 2012

my place.










77 komentarzy:

  1. bardzo pozytywne zdjęcia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne zdjęcia:) koszula bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki :) niezły look ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja właśnie nie ze wszystkich jestem zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna,piękny strój:)
    a minka na ostatnim zdjęciu mega ;o

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny strój.. Ostatnie zdjęcie świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia :)
    Bluzka mi się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  8. koszula jest geeenialna <3 ;O

    OdpowiedzUsuń
  9. koszula jest świetna!pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się koszula!
    zapraszam- obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  11. ojj u Ciebie też widzę fantastyczne zdjęcia :) fajny widok z tego miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a dziekuje Ci bardzo:** milo z Twojej strony:):*
    Po ostatnim zdjeciu wnioskuje ze masz niezly charakterek ;D
    ale i tak moim ulubionym jest to z serduszkiem:)
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne zdjęcia ;)
    podobają mi się Twoje okularki^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia są BOSKIE !
    dziękuje za odwiedzenie
    i zapraszam ponownie (codziennie)
    ja oczywiście będę również to robić <33

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo Fajne zdjęcia ! ;)
    zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  16. W takim razie zapraszam na Metallice 10 maja na Bemowo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz prześliczną koszulę i super wyglądasz :)
    Zapraszam na nowego posta :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne zdjęcia, mają klimat ja musze popracowac nad pozowaniem:)fajnie wyglądasz na luzie i ze smakiem :) dzieki za komentarz i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna koszula extra pasuję ze spodenkami :) wbijaj do mnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna z Ciebie brunetka. :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś śliczna, cudowna bluzeczka. Dziękuję za komentarz u mnie, hehe jak Magda pozwoli to może jeszcze jakieś nasze zdjęcie wstawię ;) Również dodaję ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ty też masz piękne zdjęcia. ;D
    Tryskają energią. ; ]

    OdpowiedzUsuń
  24. Buty są prezentem. :) Zalecam czytać posty - wiedziałabyś. :P hyhy!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale fajne miejsce :)
    Zapraszam na konkursik ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Hahaha ;d
    Rewelacyjne fotki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałe zdjęcia! Jakie widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za odwiedziny <3
    Ależ podoba mi się ta koszula !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuje za komentarz,ładna koszula.

    OdpowiedzUsuń
  30. genialna koszula, można wiedzieć gdzie ją kupiłas?:)

    OdpowiedzUsuń
  31. okulary <3
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam takie okulary! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. To ostatnie zdjęcie wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mega stylizacja, a zdjęcia cudowne :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo podoba mi się koszula. Obserwuję i zapraszam do mnie do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna koszula. No i te widoki...

    OdpowiedzUsuń
  37. ależ artystycznie ♥ ostatnia fot. wymiata ; )

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo ładne zdjęcia! świetną masz koszulę!;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Aviatorki i koszula - to lubię. Super wyglądasz! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Wystarczy narysować kreski, później co najwyżej poprawić je wacikiem :P cała filozofia ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ojej,jak miło,nie sądziłam,że ktoś powie komuś innemu o tym wpisie ;)
    Wiesz o co chodzi :D
    Mówiłam Ci już,że masz piękne włosy?;>
    Super pomysł na zdjęcia ,tak klimatycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. HahaxD Ostatnie zdjęcie! Genialnee:*

    Świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Taak, ja też staram się malować nim pazurki do pracy :) Jest super :) I super masz te okularki :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Super blog i świetna koszula! ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. podobają mi się te fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. jej, świetne miejsce ♥
    i zdjęcia ;D
    +zostałaś otagowana ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  47. swietne zdjecia :))
    zapraszam do nas na nowy post!
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  48. dla mnie genialny zestaw, dodaję oczywiście :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajne zdjęcia, kuszula jest super spodenki też :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebię <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Masz świetny blog wiesz? :) na pewno będe tu zaglądać częściej :) Obserwujemy? buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  51. patriotka :D a ja myślałam na początku, że to KTW, bo w sumie widok taki jak na autostrade w Katowicach.
    Nie ma to jak miłość do miasta!:D
    WAWa <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajne zdjęcia :)
    uwielbiam WWO xD

    OdpowiedzUsuń
  53. Patrzę... widzę pierwsze zdjęcie... myślę :'jesteś w ciąży! wow! co za nowina' przeglądam dalej- jednak nie :) to nie jest obraza czy coś, ja po prostu uwielbiam panie w tym błogosławionym stanie :) mam jakąś fobię na tym punkcie :) ale zdjęcia i tak fajne i mają w sobie pozytywną energię - to coś ! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. nice shirt :)

    thanks for visiting my website and left me a comment :)

    the STYLE Fringe BLOG
    http://the-stylefringe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. wspaniałe zdjęcia. ;) śliczna koszula. ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Your gorgeous! Lovin the shirt.
    xx

    http://confettifashionblog.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetna bluzeczka i... ostatnie zdjęcie ;).

    jeśli chodzi o Japan Style, to szczerze NIE POLECAM! mam mnóstwo rzeczy od nich, za które zapłaciłam, więc mogę się negatywnie wypowiadać na ich temat. między innymi, mam bluzę-króliczek, polarowa, fajna, milutka. problem polega w tym, że dostałam inny rozmiar (nie została zamieniona, ponieważ nie było już tego rozmiaru), nie dostałam kokardki, która była dodawana do uszu króliczka. po założeniu odpadł pompon z przodu i kuperek z tyłu-a jestem osobą, która szanuje ubrania! z leginsami jest to samo i z różnymi innymi, tego typu rzeczami. jeszcze raz nie polecam. Klementyna :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo pozytywna osóbka z Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczne zdjęcia! Koszula jest rewelacyjna;)

    OdpowiedzUsuń
  60. przepiękna, urodziwa ! szok!

    OdpowiedzUsuń