30 maja 2012

MISS POLKA 2012!


Tak, jak obiecałam - JEST SUKIENKA:)
Dorwałam ją baaaaaardzo przez przypadek:)
wiadomo, jak to jest ... jak sie zastanawiam nad czymś godzinami
i w końcu to kupie, to zazwyczaj żałuję ;]
a jak chwycę coś bez zastanowienia, co po prostu OLŚNI MOJE OKO:D
jest STRZAŁEM W DZIESIĄTKĘ :)
domyślam się, że każda z Was tak ma:D!





NIE UWIERZYCIE!! -ja nie wierzę :D pięknego styczniowego mroźnego wieczora....
wysłałam zgłoszenie do konkursu MISS POLKA 2012

KILKA DNI TEMU DOSTAJE SMS O GODZ. 20:34 : 

Najpierw myślałam, że to jakiś spam reklamowy, 
później przypomniałam sobie o tym, że pół roku wcześniej rzeczywiście..... 


z tego miejsca ...
BARDZO GORĄCO PROSZĘ O POMOC !

Nigdy wcześniej nie brałam udziału w tego typu konkursach...
mimo wszystko myślę, że warto się spróbować:)

Jeżeli możecie, chcecie i popieracie.. to bardzo proszę o wsparcie :*:*:*



MISS POLKA NA FACEBOOK'u :


im więcej osób polubi tą stronę - mam większe szanse :)
głosowanie odbędzie się między 4 a 8 czerwca :) :*
POMOŻECIEEEEEEE?????????? :D





miałam krótki przestój w bloggowaniu, 
ponieważ w sobotę mam meega trudny egzamin z PRAWA PRACY :(
trzymajcie kciuki, abym zaliczyła w terminie :)


MIŁA NIESPODZIANKA :D 
dzieci znają się na ludziach :D :)))))))))))))))))))


TRZYMAJCIE KCIUKI :*:*:*:*:*:*



67 komentarzy:

  1. pewnie, że trzymam, i gdzie trzeba, łącznie z FB masz mój głos :)
    bardzo się cieszę z Twojego sukcesu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomożeeemy :) ślicznie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowanie wyglądasz w tej sukience :) Idealnie na Tobie leży

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli tam będziesz się prezentowac tak dobrze jak tu - tytuł jest Twój.

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka przepiękna. Bardzo ładne zdjęcia:)
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. do takiej sukienki trzeba miec figure, nie ma litosci! ty ja masz, swietnie wygladasz! ostatnia fotka z dzidziusiem przy lawce, cudowna, skradla mi serce!

    OdpowiedzUsuń
  7. wcale sie nie dziwie, ze sie zakwalifikowalas, bo jestes sliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekna sukienka!!! :) slicznie wyglądasz a czy pomożemy? no jasne!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. to ostatnie zdjęcie jest genialne!
    Znów zachwycam się Twoją figurą:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka świetnie się prezentuje! Gratuluję i trzymam kciuki:) A.

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz oszałamiająco! piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  12. kiecka bosko podkreśla figurę, którą masz nienaganną :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju ale masz fajnie ^^
    Powodzenia w sobotę .!

    OdpowiedzUsuń
  14. mm < 33
    zapraszam ;
    http://zaainspirowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. jesteś niesamowicie zgrabna! ta sukienka świetnie podkreśla Twoją figurę! Botki troche za ciężkie do gołych nóg, moze gdyby były bez palców? Albo sandałki? ale to tylko moja sugestia, pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam dokładnie tak samo :) spontaniczne zakupy są najlepsze :) sukienka bomba :) pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. trzymam kciuki !

    http://the-simple-styles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowna sukienkaa..! ;)
    POWODZENIAAA..!!! oczywiscie pomoglam i polubilam..:D
    ______________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście, że pomożemy :) ja już przeszłam egzamin z prawa pracy, bardzo trudny materiał, a co do stylizacji sukienka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz mój głos! ;D
    Ślicznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Pewnie że pomożemy!
    Ślicznie wyglądasz w tej sukience i masz niesamowicie piękną figurę:)
    Też tak mam że coś nad czym zastanawiam się godzinami później w ogóle mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję! ;) chętnie pomogę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie wyglądasz ;)) zagłosowałam i trzymam kciuki za powodzenie i oczywiście wygranie !

    OdpowiedzUsuń
  24. PIĘKNE nogi! z takimi kształtami to masz szansę zajść wysooooooko w Miss Polce! :) J aostanio wróciłam z miss lubelszyzny (nie brałam udziału ale pokazy dawałam;) ) i fajna sprawa takie konkursy ale ile presji!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. zagłosowane :) piękna jesteś więc wygrasz bez problemu - ale w razie czego kciuki trzymam :) sukienka idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ostatnie foto cudne!:)
    Zagłosowane, a ja zachęcam do wzięcia udziału w rozdaniu / KONKURSIE !:)

    OdpowiedzUsuń
  27. sama kiedyś brałam udział w Miss Nastolatek i też potrzebowałam głosów. mi ktoś pomógł więc ja też głosuję na Ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zalezy o ktory filmik pytasz:) Ostatni prezentujacy oferte She -"Welcome" z płyty "Back to basic"

    Zagłosowane:)

    swietne zdjecie, ostatnie rozbrajajace:)


    zapraszam czesciej na bloga
    www.magdalenamarszalik.blogspot.com


    oraz do Sklepu She:) Warto przystapic do programu partnerskiego:)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajna sukieneczka;) wow, gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Powodzenia! Trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  31. sliczne zdjecia ;p
    trzymam kciuki w konkursie ;p
    sliczne butki ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję Ci serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. sukienka rewelka :) ;p wow wow wow ;p ślicznie na Tobie leży!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. sukienka sliczna '
    aha i gratuleje oraz trzymam mocno kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  35. powodzenia życzę, ostatnie zdjęcie jest prze uroczę :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna sukienka!
    Przede wszystkim gratuluje Ci przejścia do kolejnego etapu! Oczywiście między 4 a 8 czerwca na pewno na Ciebie zagłosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  37. trzymam kciuki!
    super wyglądasz w tej sukience

    OdpowiedzUsuń
  38. Great look! And the dress fits you perfect

    OdpowiedzUsuń
  39. głosuję na Cb i trzymam kciuki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajna sprawa, gratuluję! :) Zagłosowałam oczywiście :) Powodzenia dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Trzymam kciuki ♥ nadajesz się śliczna jesteś :*



    http://smilepleasepleease.blogspot.com/ Poleć znajomym Proszę wejdź , proszę skomentuj , kliknij kilk arazy w nagłówek ♥ dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń
  42. też atk zawsze mam na zakupach ;) gratuluję i trzymam za ciebie kciuki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowna sukienka!!! Masz świetną figurę ;). A co do zakupów, to chyba każdy tak ma, w tym ja ;P

    OdpowiedzUsuń
  44. Noo masz szansę wygrać . Masz świetną figurę . ;)
    Ja napewno zagłosuję . ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. dzięki :* sukienka fajna, łaaadnie wyglądasz w niej :) i zyczę powodzenia w dalszej walce!

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję! ;)
    Cudownie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. gratuluję! ;)
    a sukienka bardzo pasująca :)

    OdpowiedzUsuń
  48. pięknie wyglądasz!
    obserwujemy wzajemnie ?;>

    OdpowiedzUsuń
  49. No jasne, ze pomogę! Zagłosowałam;* Trzymam kciukasy za egzamin;)

    OdpowiedzUsuń
  50. piekna sukienka, nie pogardziłabym taką w szafie

    OdpowiedzUsuń
  51. Beautiful dress, love your shoes ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. ślicznie wyglądasz i świetna sukienka:)
    powodzenia w konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  53. I like your dress!!thanks for your comment ;-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Jeju...jesteś prześliczna ! :*
    Powodzenia w konkursie ! :))

    OdpowiedzUsuń
  55. ZAGŁOSOWAŁAM I POWODZENIA W KONKURSIE! :)
    Zasługujesz na miano MISS :*

    OdpowiedzUsuń
  56. śliczna jesteś ;)
    a co do konkursu to zagłosowałam , powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudna sukienka, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  58. Z zakupami mam zupełnie odwrotnie niż Ty, coś nad czym się długo zastanawiam najczęściej okazuje sie strzałem w 10 (bo przemyślane) a coś co kupuje pod wpływem impulsu zazwyczaj okazuje się niepotrzebne , gratuluję zdanego egzaminu z prawa, wiem po trosze jak to jest bo moja siostra studiowała i bardzo mi było jej żal jak patrzyłam na to, ile musi kuć

    OdpowiedzUsuń