21 maja 2012

let the sunshine in :)


Jak u każdego i jak co roku! - przyszedł czas na zmiany :))
Każda kobieta ma ochotę troszeczkę z przypływu czystej naturalnej NUDY 
powywracać świat do góry nogami sobie i wszystkim dookoła. 
No i ja również :D 


Co prawda idzie sesja. Czasu mało. 
Ale mam ambitny plan, żeby wyrzucić wszystko z mojej szafy:D 
Chce zmienić garderobę, styl, kolory, upodobania :)
Tym bardziej, że w tej chwili sklepy pękaj w szwach.



Nie mam życia ostatni tydzień codziennie biegałam po sklepach w poszukiwaniu "tego czegoś".
Nie uwierzycie, od 2 miesięcy szukałam nowego zapachu dla siebie. 
1000 razy byłam w Sephorze i nic. Już z ekspedientką jestem na "ty" :D
Aż tu nagle.......
wchodzę sobię do Zary, ciuszki, ciuszki.. patrze "o perfumy"
pierwszy lepszy.... "TO JEST TO"!!!!!!!!!!


Oczywiście nie pamiętam nazwy zapachu, 
więc w następnym poście coś jeszcze o nim napisze.
Na prawdę jest cudny :D:D 













82 komentarze:

  1. Bardzo ładnie. <3

    Gdzie zakupiona koszula?

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie wyglądasz, promieniejesz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super outfit :)
    ja dopiero zaczynam więc zapraszam do siebie :)
    http://martina-blachnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze, jaka Ty jesteś ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz :) a co do sesji to chyba każdy student przed nauką ma milion pomysłów, aby tylko się nie uczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy Tobie tego już nie mówiłem,ale wyglądasz jak z stanów,a jeżeli z Polski to spadłaś z nieba. To jest doskonałe w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz;) Fajny look;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, kocham tą koszule! A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna bluzeczka i ślicznie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ŚLICZNIE .! ZAPRASZAM DO MNIE .!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny look, piękne zdjęcia, piękna wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty są boskie :) A całość wygląda Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. okulary idealnie do Ciebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia:)

    Zapraszamy do naszego cudownego świata!:*
    http://our-wonderfulworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. No i jak przydały się poje wskazówki?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. aj genialna ta bluzeczka ;)
    a co do Twoich perfum, to możemy znajdować różne ale jeśli nie jesteśmy przekonani, że to to czego szukamy lepiej tego nie kupić, jak już znajdziemy to czego chcemy od razu to zauwazymy i nie będzie ani chwili zawahania :) taka życiowa prawda w sumie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetną masz tą bluzeczkę, właśnie coś tego typu szukam i jak było to zanim się okręciłam... po prostu zniknęła ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. też mam problemy z dobraniem odpowiedniego zapachu, dlatego najczęściej perfumy kupują mi bliscy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia! :) następnym razem na pewno wrzucę większe zdjęcia. :) również dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  21. thank you for your lovely comment! you always look amazing:)
    ps followed back! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. ostatnio naszedł mnie identyczny pomysł, ale ja swój chcę w czerwcu wprowadzić w życie bo póki co mam straszny bałagan ze szkołą bo to ostatnie tygodnie ;< nie mogę oderwać wzroku od twoich zdjęć! jesteś taka śliczna a twoje outfity takie dopracowane ;) ostatnie zdjęcie wymiata ;D a buty masz po prostu boskie ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. To muszę wstąpić do Zary :D
    A po ile?!:D

    OdpowiedzUsuń
  24. I like your shirt!! Thanks for your comment ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny strój ;)
    jejku, masz piękne nogi :O

    OdpowiedzUsuń
  26. piękna bluzka! stylizacja niezwykle kobieca! to lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  27. dziękuję za tyle miłych słow :) świetne zdjęcia, takie mega wiosenne i radosne. a co do okularów to są na wzór - za 12 zł z ebaya :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądasz świetnie :)
    a co do perfum- też szukam idealnego zapachu dla siebie, ale niestety jeszcze nie znalazłam ;d
    a buciki kupiłam dwa lata temu w H&M ;d

    OdpowiedzUsuń
  29. Właśnie to uczucie jest najgorsze a coraz częściej zdarza mi się taki stan, błogie lenistwo mnie ogarnia, a to nie dobrze :( :P

    OdpowiedzUsuń
  30. hehe, no wiem, dzięki. Sęk w tym, że mam zbyt dużo spędzonych chwil w samotności;]

    OdpowiedzUsuń
  31. masło shea dostałam od archipelagpiekna.pl dostałam wtedy małą próbkę, która starczyła mi na miesiąc :)
    nakładałam je na końcówki i po miesiącu widzę różnice, końcówki nie są przesuszone, wielkiego wow nie ma ale pierwszy raz używałam masła shea i coś tam zadziałało w pewnym stopniu minimalnie (lekką regeneracje zauważyłam)

    OdpowiedzUsuń
  32. super zestawik:)
    zapraszam serdecznie:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny strój !
    zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Podobają mi się takie kołnierzyki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Suuuper fotki :D
    zapachy z Zary sa calkiem ladne :)

    zapraszam na dziwną notkę u mnie :))
    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  36. sliczne zdjecia ;p
    strasznie podobaja mi sie twoje buty ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. buty, buty, i jeszcze raz buty!!! sa cudowne takich wlasnie szukam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha i dolanczam sie WRESZCIE do obserwatorow i nie wiem czemu tego wczesniej nie zrobilam :D zapewne myslalam ze juz tu jestem :)

      Usuń
  38. ja tez używam zapachu z Zary :) jest taka seria Chocolate, Raspberry, Vanilla i Cherry i ja mam wlasnie Cheryy. Są cudne i je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. gorgeous!!!


    DIY's and more:
    http://diyearte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne zdjęcia!
    Dziękuję za komentarz i dodanie, oczywiście również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Genialne zdjęcia!
    Ta bluzeczka tak cudnie wygląda z legginsami.. No i buty świetne. ; )

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudownie wyglądasz, a fotki genialne! Post o koczku gotowy, ZAPRASZAM :D
    P.S. Śliczny nagłówek!:*
    Obserwuję (;

    OdpowiedzUsuń
  43. cool !! I like the leather looking legging on the pictures. I see you like glasses?? Well, just to let you know but I giveaway some D&G shades this week. Check out my blog !!

    KAIIWONG

    OdpowiedzUsuń
  44. you look amazing.

    From Paris with love!
    Kristina recently posted... Mac Hey, Sailor!.

    OdpowiedzUsuń
  45. bluzeczka jest świetna. a zapachy w zarze są bardzo fajne :) co prawda nie wiem jak z trwałością bo nigdy nie kupiłam ale zawsze sobie wącham w kolejce do kasy:P

    OdpowiedzUsuń
  46. Interesująco :0 uwielbiam butki :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale jesteś piękna! Outfit też idealny. :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Dziękuję ;*
    Nowy post najprawdopodobniej będzie dzisiaj :))
    .
    Zazdroszczę bluzeczki, jest naprawdę śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  49. boskie masz buty!!!
    zazdrość mnie zrzera!
    http://the-simple-styles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. wyglądasz wspaniale!:D
    piękny romantyczny outfit!
    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do odwiedzin mojego bloga, będzie mi bardzo miło:).

    OdpowiedzUsuń
  51. Pięknie wyglądasz! ;D Cudne buty ;P

    OdpowiedzUsuń
  52. świetny zestaw ! naprawde masz gust :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne połączenie delikatnej koszuli z drapieżnymi leggsami ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Dear,

    Beautiful photos and model,

    Nilson Soares

    OdpowiedzUsuń
  55. Super kochana wyglądasz :) Świetna bluzka, a buty już chyba chwaliłąm :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. świetnie połączone:)lubie to!

    OdpowiedzUsuń
  57. wygladasz cudownie <3 wow! obserwujemy?
    flyingsnap.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Nice outfit!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Nice pants

    http://iamxcessp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. I love the low boots :)
    Nice blog !
    xx

    OdpowiedzUsuń
  61. świetny look:) bardzo podoba mi się koszula :)
    Pozdrawiam
    Stylish:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Perfect outfit, you are very elegant :)

    OdpowiedzUsuń