06 maja 2012

K2







73 komentarze:

  1. Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę, że mieszkasz tak blisko morza. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ahh pojeździła bym na rolkach! :D <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm.
    Rolki, morze... Aż mi się rozmarzyłam przeglądając te zdjęcia...
    Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie fajne zdjęcia *.*
    kocham jeździć na rolkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jej pojeździłabym sobie na rolkach, ale niestety ich nie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  6. o jej, kiedy ja ostatni raz jezdzilam na rolkach

    OdpowiedzUsuń
  7. Przypomniałaś mi moje rolki,czas najwyższy je odkurzyć. Pozdrawiam niedzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja dawno na rolkach nie jeździłam;o
    ładna bluza ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, chętnie bym tak sobie posiedziała przy morzu. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Morze...
    Rolki...
    Idealnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli chodzi o olejek Alterra muszę więcej razy go użyć żeby coś o nim więcej napisać, póki co na pewno wygładza włosy, nie puszą się, a i lepiej się układają, włosy nie są przyklapane a nawilżone, pełną recenzję napiszę wkrótce :)
    dziękuję za odwiedziny u mnie :) miałam Cię w obserwowanych a nie pojawiały mi się Twoje nowe wpisy hmm nie wiem czemu ;)
    tak jak reszta, zazdroszczę morza ;p tego klimatu i jazdy na rolkach, zdjęcia cudne! pozdrawiam z południa ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Lucy na rolkach? - świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super zdjęcia
    uwielbiam rolki :)
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. co ja bym dała za takie rolki nad hmm... to morze ? :)
    fajnie tu. zapraszam do mnie :*
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Wreszcie chyba muszę wyciągnąć moje rolki i zacząć na nich jeździć, bo odkąd je kupiłam (2 lata) jeździłam na nich z 5 razy :P hahahaha.

    OdpowiedzUsuń
  16. a dziś cały dzień chodziły za mną rolki ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam rolki ! <333333333

    OdpowiedzUsuń
  18. Rolki! Mam w szafie jedną parę od pięciu lat i jeszcze ani razu nie jeździłam. A żeby było lepiej, nie potrafię jeździć na rolkach i ciągle nie mogę się zebrać do nauki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sezon "rolkowy" uważam za oficjalnie otwarty! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziekuje bardzo:)

    zapraszam czesciej

    www.magdalenamarszalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ładnie Ci w związanych włosach <33

    OdpowiedzUsuń
  22. No to poszalałyście dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I muszę Tobie napisać, że nawet smakowało, szczególnie ta lekka nutka kokosu w smaku. Kurcze, wypadałoby "odkurzyć" moje rolki... :)
    Pozdrawiam, dodaję do obserwowanych!

    Patrycja,
    window-on-the-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Natchnęły mnie te zdjęcia :) Świetny klimat :) Zapraszam do siebie,

    http://ladystylish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Miej rolki w gotowości, bo po pracy (jeśli tylko będzie piękna pogoda ^^) jedziemy przemierzać bulwar poraz kolejny :D :*

    OdpowiedzUsuń
  26. oj , pojeździła bym na rolkach ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Rolki! Morze! :) Ale Ty fajnie masz!

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne zdjęcia :)
    no i bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  29. I just found your blog and I think it is amazing.I am following you now,under name Lilie Marlen,but I don't use any photos so I will be last one on your follower list.I will be honored if you come visit my blog and follow it if you like it Have a nice day
    FOLLOW ---> http://liliemarlen.blogspot.com/

    LIKE---> https://www.facebook.com/lavieenrose.blog8

    OdpowiedzUsuń
  30. Ty szczęsciaroo!;) Mieszkać tak blisko morza...marzeniee:**

    OdpowiedzUsuń
  31. kto nie lubi rolek, no kto? jeden z najfajniejszych sportów, który dobrze robi naszym nogom ;)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Też bym chciała umieć jeździć na rolkach ;) Fajne zdjęcia no i oczywiście piękna Gdynia <3
    Zapraszam cię do wzięcia udziału w moim rozdaniu ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. chciałabym żeby u mnie w okolicy było takie miejsce gdzie można pojeździć na rolkach ;d

    OdpowiedzUsuń
  34. Slicznie wygladasz!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Kochana jesteś śliczna-masz naprawdę fajną urodę, oksy genialne, zdjęcia też, a łyżworolki fajna sprawa. Chętnie bym pojeździła, ale u mnie nie ma fajnych terenów:/ Także zazdroszczę!:)

    Wraz ze sklepem e-ribbon przygotowałam konkurs, serdecznie zapraszam do siebie i zachęcam do wzięcia udziału!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. You have a cute blog! i did not know about this one!! i'm following you what about following eachother? :)

    www.meryswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. niesamowite zdjęcia , świetnie na nich wyszłaś :)... I rolki :D
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam jeździć na rolkach:)
    Super wyglądasz^^

    OdpowiedzUsuń
  39. Dawno nie jeździłam na rolkach. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. dziękuję :) ślicznie wyszłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  41. rolki <3
    zapraszam http://nattsinshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajne zdjęcia i śliczna bluza :))

    OdpowiedzUsuń
  43. wybrałyście się na rolki i świetnie wyglądacie! :)
    ja musze wreszcie sama swoje wyciągnąc :P

    OdpowiedzUsuń
  44. Masz świetny blog wiesz? :) na pewno będe tu zaglądać częściej :) Obserwujemy? buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  45. ZAZDROŚCISZ MI TAKICH OCZU.? A CO AMM JA POWIEDZIEĆ O TWOICH HYYM.?

    MM ; *

    OBSERWUJEMY .??

    ZAPRASZAM DO MNIE ;

    http://zaainspirowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Lovely pictures!! The view looks stunning:)XX

    OdpowiedzUsuń
  47. jejciu, dziękuję:* nigdy nie lubiłam rolek ^^ piękne widoczki :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajna bluza, gdzie ją kupiłaś?

    Zapraszam bialedrzwi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. ciekawy sportowy look :)

    OdpowiedzUsuń
  50. uwielbiam rolki!
    super zdjęcia;))

    OdpowiedzUsuń
  51. haha;) tej mojej kreatywności powinno być więcej :):*

    OdpowiedzUsuń
  52. przez Ciebie nabrałam ochoty na rolki! dobre kilka lat już w nie nie wskakiwałam, a szkoda, szkoda... ;>

    OdpowiedzUsuń
  53. super wyglądacie dziewczyny! niestety u mnie nie ma takich miejsc gdzie mozna sobie sobodnie pojezdzic nawet rowerem :/

    OdpowiedzUsuń
  54. W takim miejscu też chętnie bym pojeździła :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja także jestem miłośniczką rolek:) A szczególnie w dobrym towarzystwie;) Masz świetne widoki, miejsce do oglądania przy okazji, jak jeździsz;) Zazdroszczę..:) Dziękuję za komentarz u mnie;* gorzkoslodka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Ooo uwielbiam rolki ! Ale raz złamałam na nich rękę i odstawiłam ! :D Chyba czas się przełamać :D !
    P.S. Wyglądasz stylowo na tych roleczkach !
    Zapraszam do siebie - nowa notka - efekty sesji zdjęciowej :)

    OdpowiedzUsuń
  57. swietnie wygladasz:) bardzo fajna bluza :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękne zdjęcia na gdyńskim molo.
    Pamiętam jak byłem w Gdyni, ile ludzi jeździło na rolkach :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja ja tęsknie za moimi rolkamii *.*

    Zapraszam was do udziału w konkursie :)

    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/2012/05/konkurs-wygraj-przesliczny-naszyjnik-z.html

    OdpowiedzUsuń
  60. o, rolki :) muszę sobie kupić, bo już od dwóch lat planuję.

    OdpowiedzUsuń
  61. ooo ,ale mi przypomniałaś o rolkach ! ;D

    Morze , Gdynia ... Trójmiasto ;d Uwielbiam !

    www.somethingspecial19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. dziękuję za miły komentarz;)
    Ty nawet uprawiając sport, wyglądasz pięknie i seksownie:)

    pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  63. hah! tez mam K2 :) ale siostra mi zawinela wiec troche sie obijam jesli chodzi o role:) wiec biegam, no bo co innego pozostaje... nie cale zycie tylko taniec i taaniec! :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń