17 maja 2012

Jessica Jean - Black Box


Wpis z samego rana w ramach rekompensaty za ostatni, którego opublikowanie zajęło mi troche czasu :)



Chyba moje ulubione zdjęcie, sama nie wiem dlaczego :D 


Dorwałam ostatnio na zakupach całkiem przypadkowo piękną niebieską spódniczkę :D 
cieszę się z niej jak małe dziecko :)))
Moim radościom nie było końca.... dopóki znalazłam piękną miętową bluzkę... 
niestety nei kupiłam jej... bo zastanawiam się CZY RZECZYWIŚCIE JEJ POTRZEBUJE?
hmm.. BZDURA! 
Oczywiście, że jej potrzebuje:P nie ma sie nad czym zastanawiać :D 
muszę ją mieć! dzisiaj po nią wrócę :))))

Bluzka z piękną koronką z przodu :D NA KLACIE:D 
Vero Moda



Szczerze mówiąc inaczej wyobrażałam sobie te zdjęcia, 
bo MIAŁO BYĆ SŁOŃCE! 
To co się przebiło przez chmury, to widać :P 
ale za słonecznie nie było niestety :P


Spódniczka z którą nie mogę się rozstać :D 
Amisu (New Yorker)


Ponieważ idzie SESJA... :((((((((
z GÓRY PRZEPRASZAM jeśli będą opoźnienia z postami!
Ale NIE PRZEWIDUJE TAKICH :))))



Zdjęcia przypadkowe zawsze mi się podobają najbardziej :D

MIŁEGO DNIAAAAAAAAAA :))))))))))))
albo inaczej...

SŁONECZNEGO DNIAAAAAAAA :)))






85 komentarzy:

  1. śliczna ta bluzka, taka mgiełkowo - muślinowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile kosztowała ta spódniczka? ;>

    U mnie niestety pada. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne połączenie, świetne buty! następnym razem się nie zastanawiaj przy zakupach, ja tak robię, coś do ubrania ZAWSZE może się przydać :D może dlatego tyle ubrań leży mojej szafie, których nigdy nie założyłam.. nieważne, kiedyś je założę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. To tania. :)
    Ale nie mam się kiedy wybrać na zakupy. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tego rodzaju spodnice ! Bardzo dobrze dopasowują sie do ciała i baardzo fajnie podreslaja kształty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mierzylam ta spodnice, ale zamek z tylu sie tak dziwnie wyginal na mnie :) na Ciebie lezy idealnie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, spódniczka piękna!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny look ;) świetne buty;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódniczka bardzo ładna, kolor jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna spódnica, udany zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  11. aaaaaa kocham tą spódniczkę !

    pozdrawiam

    Daggi

    http://daggisway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie Ci w tej spódnicy i rewelka koszula!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. ale kobieco! masz cudną figurę.
    uwielbiam bandażowe spódniczki, tej kolor jest piękny;)

    OdpowiedzUsuń
  14. buty mega ładne :)
    ODDAWAJ FIUGURE! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. dzięki ;) ładnie wyglądasz, śliczna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  16. Boże nie nawidze Cię!
    Jesteś taka piękna to nie fer xd
    Cała jesteś cudna love <3
    obserwuje
    http://the-simple-styles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne buty i spódnica ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny zestaw;) ja też zawsze wracam po rzeczy, których nie kupiłam a mogłam :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny zestaw :)
    Koszula ma śliczną koronkę :)
    A spódniczka i buty są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się ta koszula ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. prześlicznie wyglądasz. Oddaj mi swoje nogi! :D ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz mega kobieco :) spódniczka ma piękny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam takie spodnice! i bluzka cudna <3

    OdpowiedzUsuń
  24. ostatnie zdjecie jest boooskie :D
    jak profesionalna modelka :D
    spodnoica i bluzka oczywiscie cudowne i nudziaki :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Really nice outfit!

    http://www.martasfashiondiary.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna spódniczka ma rewelacyjny kolor( taki sam jak ja spodnie)
    A buty są meega <3 !!

    OdpowiedzUsuń
  27. To ostatnie zdjęcie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. czekam na zdjęcie tej bluzki
    W wolnej chwili zapraszam na http://indifferentways.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawe zestawienie. Lubisz bawić się modą, zapraszam do mnie,
    BLOG O PROJEKTOWANIU itp... http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję ci za komentarz, zapraszam do mnie częściej, bardzo ładne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. SWIETNE BUTKI i caly outfit <3 dodajemy? www.flyingsnap.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. jak ja bym chciała być tak chuda <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny set :)
    To nie ja tylko moja siostra, ale i tak dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  34. mam podobną spódnice tylko,że z croppa
    a szpilki to masz boskie ^^

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie wyglądasz;)
    dzięki za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  36. ładnie wyglądasz ;) ładna spódniczka , zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  37. sliczne butyyy..! <3 a spodniczke mam identyczna tylko czarna..;)
    ____________________________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. alee masz piękne nogi! *-* zazdroszczę :c

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna jest ta spódnica. <33

    OdpowiedzUsuń
  40. Chyba trochę za jasne zdjęcia :/ ale outfit super!
    Dziękuję za odwiedziny, obserwuję i zapraszam do tego samego :)
    second--head.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Trzeba koniecznie zabrać się za pielęgnację stóp. Kurcze, ale mi się podoba Twoja spódniczka! Prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  42. wow fenomenalnie wyglądasz, pięknie wychodzisz na zdjęciach ;) świetna stylizacja mam identyczną spódniczkę tylko, że różową jest świetna idealnie podkreśla figurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetnie wyglądasz, urocza ta spódniczka! Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne zdjęcia :) mam taką spódniczkę tylko, że czarną :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale z ciebie laska! :) Zapraszam do siebie na wyprzedaż :)

    OdpowiedzUsuń
  46. świetna spódniczka i buty!!:):)
    ja również już dodałam...:)

    OdpowiedzUsuń
  47. gorgeous.. love your skirt. it fits perfectly!.. and i love the ruffled shirt:)

    OdpowiedzUsuń
  48. nawet nie wiesz jak mi miło :) a kapelusz naprawdę jest boski, polecam! ale nie każdy odważy się taki założyć :P a spódnica jest śliczna i ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Ty mi wychwalasz paznokcie i dłonie, a Twoja figura? ;o kobieto! Zróbmy zamianę :D

    OdpowiedzUsuń
  50. jest nowy post;)
    też mam spódniczkę w takim kolorze a to oznacza jedno: mamy zajebisty gust:D hihi. J.

    OdpowiedzUsuń
  51. Cala stylizacja super!:) Bardzo mi się podoba jako całość i wszystko z oddzielna :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. faceci to dopiero musza na ciebie zerkać♥ kobieco i idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. you look amazing!!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  54. przepiękny kolor spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  55. spódniczka jest piękna (mam podobna z Atmo tyle że czarny suwak z przodu na całej długości), uwielbiam bandażowe spódniczki, sa bardzo efektowne ;)

    genialnie wyglądasz, połączenie z ta bluzeczką na 6 z plusem :D

    pozdrawiam i zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Takie bluzki podobają mi się na wszystkich, ale sama nie lubię ich nosić :D A spódnicę chętnie bym ci podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  57. oh très jolie tenue, et j'adore tes chaussures

    OdpowiedzUsuń
  58. spódniczka cudowna <3 uwielbiam niebieski ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. lubię tą piosenkę. fenomenalnie wyglądasz! i jaka figura <3

    OdpowiedzUsuń
  60. Ale laseczka z Ciebie, bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  61. świetna stylizacja & idealna figura <3

    OdpowiedzUsuń
  62. śliczny outfit! idealnie podkreśla twoja piękną sylwetkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. buty są cudne, masz mega kobiece kształty :)

    OdpowiedzUsuń
  64. uwielbiam takie kobiece spódnice:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetnie wyglądasz,ja też dodaje ;D

    OdpowiedzUsuń
  66. wow, love ur skirt! I have one so so similar!! You always manage to look sexy on your photos!!
    xx
    Sandra @ Blasfemmes.com

    OdpowiedzUsuń
  67. dzieki za komentarz:) mega sexi look:)Podoba mi się:)
    Pozdrawiam Stylish!
    i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  68. świetne połaczenie kolorów, tez mi sie zdażaja takie miksy, nude buty doskonale dopełniają stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  69. wiem, że "wcześnie" piszę ale wiesz może czy można kupić tą spódniczkę jeszcze gdzieś ;D ?
    niestety nie mogłam jej kupić;( a teraz bardzo żałuję

    OdpowiedzUsuń