24 maja 2012


Jak ja kocham takie słoneczne dni :D:D
Świat wydaje się piękniejszy, a TYLKO świeci słoneczko :)



Nie mogę sobię nic zaplanować, ani nawet robić nic kreatywnego nie mogę, 
ponieważ cały czas i wszelkie siły poświęcam na naukę:(
No cóż chciało się studiować na wydziale prawa......... 
Jedyn dobra wiadomość to taka, że jak narazie nie mam żadnych zaległości :)
a nawet kilka dobrych ocen wpadło :)
OBIECUJE: że po sesji... 
czytanie pewnie o tym na co drugim blogu :)
po sesji będę ogarniać bloga w 10000% w tej chwili staram się 
chociaż odpisywać na wszystkie komentarze:P
i tak jestem daleko  w polu:P
ale odpisze na wszystkie:D





Życzę wszystkim SŁONECZNEGO DNIA:D 







108 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz :) Bardzo ładne szpilki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty odkrywasz dla mnie nowy ląd kobiecość - ubierasz się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne szpilki! :) I cała stylizacja jest super :)

    Co powiesz na wzajemną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz i świetne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sesja najważniejsza, nie ma co :) trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Studiujesz prawo?! Świetny kierunek :)
    Piękna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. no prawo to ciezki kierunek... ale dasz rade:)
    swietnie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. prawo to na pewno ciężki kierunek, więc trzymam kciuki żebyś wszystkie egzaminy zaliczyła pozytywnie:) A.

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana i jak Twoje zdrówko? mnie juz trzyma tylko katar..
    achh pogoda wspaniala masz rację aż życ się chce!
    zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba;)
    powodzenia na sesji :*

    OdpowiedzUsuń
  11. też uwielbiam słońce i mogłoby świecić cały czas.
    wyglądasz świetnie i buty cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny look, chętnie bym pożyczyła ;d, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz :) A kolor bluzeczki jest Świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz przepięknie! uwielbiam takie "świeże' stylizacje ;) i doskonale Cię rozumiem, studiuję psychologię i teraz mam pierwszy w miarę luźny tydzień od początku semestru chyba :) no ale zaraz sesja.. :< powodzenia w nauce :*

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham kolor bluzeczki! <3 ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. bluzeczka piękna ! ;)

    całość miła dla oka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful look!!!
    Have a nice day!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  18. zakochałam sie w twojej bluzce .
    mam do cb taką propozycję ;i następnych notkach polecimy blogi , czyli ze ja polecę twój a ty mój ok.? daj znać w komentarzach pod nową moją notką.!

    OdpowiedzUsuń
  19. Skoro studiujesz prawo to i tak podziwiam Cię, że znajdujesz chociaż chwilę na blogowanie :)
    ach, rzeczywiście obecna pogoda jest cudowna, aż chce się żyć! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Im więcej Słoneczka, tym więcej witaminy D w organizmie napiszę dzisiaj o tym notkę, to sobie poczytasz jak coś. Mam nadzieję, że przydatne to będzie:) Będziesz próbowała tej kuracji na zwiększenie objętości włosów, którą Ci poleciłam?:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudownie w tym wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia...
    Ale u was ładnie..;)
    .♥Muszę kiedyś pojechać do Gdynii.;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie zawsze ma się na wszystko czas.
    Wyglądasz przecudownie!
    Bardzo pasują ci pastele;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiesz co masz rację, wystarczy parę promieni słońca a już każdy jest szczęśliwszy i aż chce się żyć!:) Życzę powodzenia na sesjach, dasz radę! :) I ślicznie wyglądasz, mega buty!




    Portal SilesiaYoung zorganizował konkurs, w którym bardzo łatwo można zdobyć jeden z trzech zestawów kosmetyków firmy Anatomicals! Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie swojej stylizacji i może to właśnie Ty będziesz szczęśliwą zdobywczynią kosmetyków! Zapraszamy nie tylko do wysyłania zdjęć ale jak i klikania "lubie to" dzięki czemu oddajemy głosy na sowich faworytów! Więcej szczegółów o konkursie jak i nagrodach tutaj:
    http://silesiayoung.pl/nagradzamy-stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam twój styl <3

    http://the-simple-styles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialne zdjęcia. Też sobie obiecałam, że jak się skończy nauka to wezmę się za bloga. ;p
    Zakochałam się w Twoich szpilkach! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjnie wyglądasz w tych spodniach :) fajne buty i super bluzeczka

    OdpowiedzUsuń
  28. Super buciki :) również dodaje :*

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie to wszystko razem wygląda ;) powodzenia na uczelni ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz pięknie, a ja odkrywcza nie będę to pisząc.
    Cudnie, cudnie po prostu! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. sesja to zmora chyba wszystkich studentek majacych blogi :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładny kolor ma bluzeczka :-)
    Niestety, czas sesji. Też się z tym zmagam, ale na szczęście nie mam wielu egzaminów.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  33. Swietna stylizacja, wyglądasz ślicznie! :>
    Zapraszam do mnie na nową stylizację!

    second--head.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. pięknie, jak zawsze.
    czasami mam wrażenie, że się powtarzam, ale co ja mogę, że każda Twoja stylizacja jest zachwycająca, nawet ta najbardziej prosta?
    uwielbiam Twojego bloga, to jak piszesz notki - pięknie :)
    pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło:).

    OdpowiedzUsuń
  35. Hello! After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot"
    For this is the very simple, just follow our blog, enter your Country, your blog url, and you will automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world to share with us the different passions, fashion, paintings, artwork, photos, poems and so be able to find in other countries people with similar passions.
    I think this community could also interest you.
    We ask that you follow the blog "Directory"
    Follow our blog gives you twice as many possibilities of visits to your blog! Thank you for your understanding
    Please follow our blog is very appreciate
    Have a great day with the hope that you follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    Regards
    Chris
    I follow you blog
    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczna bluzka ;)
    Nie zazdrość - wpadaj! ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo ładna stylizacja, śliczne bluzka

    OdpowiedzUsuń
  38. love your outfit. you look gorgeous!

    http://halfwhiteboy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. jak dużo daje bluzka lekko włożona w spodnie :) pozdr

    OdpowiedzUsuń
  40. zawsze podziwiam, gdy ktoś tak zjawiskowo wygląda w białych spodniach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetna stylizacja a ty wyglądasz pięknie
    ja również dodałam fajny blog mam nadzieje że znajdę czas żeby zaglądać do Ciebie jak najczęściej

    OdpowiedzUsuń
  42. ale masz śliczne butki :)

    OdpowiedzUsuń
  43. cudowny SŁONECZNY outfit.... byty pobiły wszystko, ale bluzka ma niesmaowity kolor, uwielbiam go <3

    OdpowiedzUsuń
  44. buty piękne:)
    oglądająć Ciebie na zdjęciach, za każdym razem zachwycam się Twą uroda:)

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny zestaw, śliczne buty!!:):)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. piękna ty i piękna stylizacja : )

    OdpowiedzUsuń
  47. rewelacyjny zestawik ;) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  48. Super sesja! :) Te buty są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny outfit , wszystko mi się podoba : )

    OdpowiedzUsuń
  50. ja też ostatnio mam mało czasu przez naukę.
    świetny outfit i zdjęcia : )

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękna kolorystyka, bardzo podoba mi się top i buty!

    OdpowiedzUsuń
  52. Outfit fajnie donrany kolorystycznie . ;)
    Ale buzka wpadła mi najbardziej w oko . ;D
    Obserwuję .

    OdpowiedzUsuń
  53. ślicznie wyglądasz
    podoba mi sie jak dobrałąś kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  54. śliczne buty:)
    http://ordinaryfash.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo ladnie wygladasz, piekne masz buty! <3
    Ciekawy blog, dodajemy rowniez do obserwowanych!

    Pozdrawiamy xoxo

    OdpowiedzUsuń
  56. zdecydowanie zakochałam się w Twoich butach, są niesamowite. wgl masz cudną urodę, zazdroszczę :) xxx

    OdpowiedzUsuń
  57. ładnie ci w tych białych spodniach. podkreślają twoją figurę. :* studiujesz na prawie? oho. trudno jest? bo w sumie to myślę nad tym kierunkiem..

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajne zestawienie, super buty!
    U mnie też zbliża się sesja... chyba czas zacząć się uczyć ;(

    OdpowiedzUsuń
  59. jejciu.. jak ładnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  60. Hej :) tworzę ciekawego fanpage na facebooku. Kiedy zbiorę już garstkę modnych dziewczyn mam zamiar codziennie umieszczać tam najlepsze stylizacje jednej z Was. Jeśli chcesz poszerzyć grono swoich czytelników to zapraszam: http://www.facebook.com/pages/Lifes-too-short-to-wear-boring-clothes/409225845777563

    OdpowiedzUsuń
  61. Very nice look! cool shoes!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    OdpowiedzUsuń
  62. Sliczny kolor bluzki, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo ładne buty :)
    zapraszam do mnie. Konkurs :)
    klaudiawieczorek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. cudny outfit i chętnie zajrzę tu jeszcze ;)
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do obserwowania swojego dopiero rozkręcającego się bloga :)
    http://just-call-me-louise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Mam identyczną bluzkę tylko, że czarną! Szkoda, tylko że nie mam białych spodni, wtedy ubrałabym się bardzo podobnie do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. nic dodac nic ujac
    swietne spodnie i buciki:)\
    Masz sliczne wlosy:)

    www.magdalenamarszalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetnie wyglądasz! Cudne buty i bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Idealny stroj na sloneczny dzien. Butki sa rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  69. Super wyglądasz w tych jasnych spodniach, ja dziś chciałam ubrać białe, ale mam zbyt masywne uda.:( Bardzo fajny i klasyczny zestaw, a co do prawa to faktycznie nauki sporo, ale przebrniesz przez to szybciej niż myslisz-zobaczysz!:)

    OdpowiedzUsuń
  70. uwielbiam białe spodnie,dosłownie do wszystkiego szczególnie w ciepłe dni :) ślicznie wyglądasz.
    pozdrawiam,Monia
    Ps. Zapraszam do nas na konkurs,3 pary okularów do wygrania!!
    http://sistersloveclothes.blogspot.com/2012/05/konkurs-okulary-od-retrofuturo.html

    OdpowiedzUsuń
  71. świetne szpilki i bluzka ;D

    OdpowiedzUsuń
  72. świetny zestaw! podoba mi się bluzka ;)

    www.fashprank.blogspot.com - obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  73. The trousers fit so well on you!!! Thanks for your comment ;-)

    OdpowiedzUsuń
  74. swietny zestaw. ;) zapraszam do mnie. ;P

    OdpowiedzUsuń
  75. Zapraszam na rozdanie kosmetyczne! :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Jejciu jakaś Ty śliczna ;) pięknie wyglądasz, przez Ciebie muszę iść kupić białe spodnie bo wyglądają genialnie ;)

    również obserwuję i zapraszam do mnie częściej ;) Właśnie dodałam nowość, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. śliczne fotki! :) też mam problem z ogarnianiem bloga na bieżąco, sesja i te sprawy. ;x

    OdpowiedzUsuń
  78. I really like your blog dear!
    Keep posting, you do it very well :)

    XO

    OdpowiedzUsuń
  79. Musisz mi koniecznie zdradzić coż to za piękne miejsce z tej sesji. Ja się ze swym fotografem wybieram na zdjęcia, a tu szewc bez butów chodzi. Dla mnie to on nie ma czasu :(
    Ps. Bardzo ładna bluzeczka :)

    pozdrawiam
    ruda

    OdpowiedzUsuń
  80. mimo tego, że nie lubię szpilek i w nich nie chodzę te Twoje są wypasione!!! w ogóle kolorowo, pozytywnie, to LUBIĘ!

    OdpowiedzUsuń
  81. ale Cie tu uwielbiają! sliczne masz te spodnie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetnie wyglądasz. Niestety tej nauki tyle jest, no ale cos za coś ;d Niedługo ocpoczynek ;)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  83. Super zestaw, kocham Twoje buty !

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetnie wyglądasz ;) Dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  85. wyglądasz świetnie, uwielbiam białe rurki!

    OdpowiedzUsuń
  86. Perfect outfit, love that colors ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. pięknie wyglądasz, bardzo kobieco i delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń