15 maja 2012

Gdynia Film Festiwal

Ten wpis miał powstać w niedziele wieczorem!!!! PRZEPRASZAM za opóźnienia :))))
W niedzielę cały dzień na uczelni, wczoraj poza domem! obiecałam sobie, że wpis zrobię dzisiaj rano, 
a jak na złość zaspałam do pracy :P  DZIEŃ JAK CO DZIEŃ :)



Jak zawsze spontanicznie, jak zawsze na ostatnią chwilę :) 
W sobotę wieczorem wybraliśmy się na bal zakończenia Gdynia Film Festival :)
Od tego roku nosi on taką nazwę, jeszcze do niedawna znany pod nazwą
 FESTIWAL POLSKICH FILMÓW FABULARNYCH W GDYNI:)))

Jeszcze nigdy w życiu nie ogarnęłam się, aż tak szybko do wyjścia :)
Zajęło mi to całe 15 min :D możecie być ze mnie dumni :D 



o mniommm mniomm mmm... :D 
sałateczka bardzo słaba jak na Hotel Orbis Gdynia :) 
może załapałabym się na coś lepszego, gdybyśmy zjawili się w porę :)

Towarzyszka mojej doli i niedoli :D Latoya Sashay :)



59 komentarzy:

  1. fajnie spędzony czas, super zdjęcia ;)
    gratuluję tak szybkiego 'wybrania się' ja nie dałabym rady :D.

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga, pojawił się nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great look, love the heels


    http://thefashioninbox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście szybko :) ładnie wyglądałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam o tym wydarzeniu w esce : D świetne zestawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę powodzenia na studiach ;) jeszcze trochę i jak dobrze pójdzie to w nagrodę będą wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie pracujesz jeśli można wiedzieć? ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. miałaś fajny czas, zazdroszczę, też bym tam chciała być :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no, 15 minut to faktycznie wyczyn, chociaz ja kiedys w 5 wyszlam z domu z umytymi zebami i ubrana :D swietna sprawa ten festiwal, aaaaachh..!
    pozddrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. ŚLICZNE FOTKI. ZAPRASZAM DO MNIE.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, jak Ty pieknie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądałaś! fantastyczna jesteś, zabieram się za przeglądanie bloga ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo dziękuję.! ;) świetnie wyglądasz.! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. tak szybko się ogarnęłaś i tak pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygladasz fantastycznie! Genialny outfit!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  15. A dziękuję:)
    Ty i bez makijaży wyglądasz rewelacyjnie (lepiej nawet niż ja w makijażu:P)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądałaś, zwłaszcza, że 'ogarnięcie się' zajęło Ci 15 minut!:))
    i torebka genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny outfit, bardzo fajnie wyglądałaś..:):) I napewno było fajnie!:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądałaś. ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. podzielam zdanie innych :) super wyglądałaś :))) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny set :)

    Adam,
    http://bmagazyn.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak na 15min to wyglądałaś super :)
    Nie ważne ile czasu zajęło przygotowanie, ważny jest efekt :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    Xana

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja chyba nie zebralabym się tak szybko :))

    OdpowiedzUsuń
  23. ależ Ty masz śliczny uśmiech :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna stylizacja;) Elegancko i z klasą;) Obserwuje świetny blog;) Zapraszam do siebie ;)

    http://artgalleryana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super wyjście. Wyglądałaś na luzie i z klasą! Koński ogon dodał Ci charakteru! : )

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie wyglądałaś :)
    Butki <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  27. zdzdroszczę. ;(
    prześlicznie wygladałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podziwiam Cię! Ja bym nie dała rady w 15 min;p
    Świetnie wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładnie Ci w kucyku :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szybko ogarnięta ale stylowa:)

    OdpowiedzUsuń
  31. ale ślicznie wyglądałaś ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. pięknie wyglądałaś ! : )

    OdpowiedzUsuń
  33. wow wyglądałaś super! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Moge wiedzieć czemu na każdym zdjęciu wyglądasz tak ślicznie? ♥ ja zawsze wyglądam jak ogr na odwyku ;/ jesteś za śliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. dziękuję bardzo, zdjęcia obrabiam w photoshopie :)
    ładne buty i torebka!
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. ślicznie wyglądasz i świetne spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. 15 minut? ohoh. :* ładne zdj <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Beautiful! :)

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. swietna bluzka..! ;)
    a co do twojego wpisu to chyba raczej ja tobie powinnam zazdroscic urodyy..! :D
    ________________________________________________________
    Zapraszam na nowo-odswiezonego bloga

    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ooooh that looks like so much fun! And your outfit is so chic! Love it! :)

    daydream frenzy

    xx

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajne spodnie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń