18 maja 2012

Florence + The Machine - No light, no light !


Occh! Zdjęcia jak się jeszcze miało JEDNOLICIE czarne włosy :D 
Dzisiaj przypominają one nie mniej nie więcej jak łaciatą brązową maź :D 
Troche nadużyłam rozjaśniacza w minionych 2 miesiącach,
włosy odczuły to strasznie... 
Dlatego staram się je oszczędzać, inwestuje w różnego rodzaju odżywki, 
ale wiecie jak to jest po rozjaśnianiu.
Tym bardziej z czarnych... 
Jeśli macie jakieś dobre sposoby na regeneracje włosów
to BŁAGAM pomocy !! :*




Mam tendencje do tego, że kupuje sobie ciuchy, które zakładam góra 2 razy
otóż tą niebieską bluzkę miałam na sobie chyba już 1000 razy :D 
kocham ją wręcz :D Ma piękny kolor to nie jest typowy niebieski.. jest po prostu INNA.

A propo zakupów - wspominałam przedwczoraj o pięknej miętowej bluzce.. 
No cóż okazało się, że jest meeeeeega przezroczysta,
 a żadna podkoszulka nawet ozdobna nie prezentuje się pod nią za dobrze.. :( 
była na prawdę piękna, nawet biała mi się podobała...
no ale jak ja bym w niej wyglądała :P 


Marynarka - Reserved
Bluzka - MIHITO
Spodnie - Pepe Jeans
Makijaż - za mocny -wiem :P 

Jeszcze raz proszę o porady jeśli chodzi o regenerację włosów po rozjaśnianiu :*
Serdecznie dziękuję ja jak i moje spalone końcówki :*:)))))

IMPREZOWEGO WEEKENDU ! 




72 komentarze:

  1. Piękny kolor ma ta bluzeczka :-)
    P.S Otagowałam Cię, zapraszam na bloga ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz jak zawsze ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzeczka bardzo fajna, ja uwielbiam ciuszki z mohito więc nie dziwie Ci się, że tak ją uwielbiasz:)jeśli chodzi o włosy, coś o tym wiem dwa razy odbarwiałam włosy, z czarnych chiałam zrobić ciemny blond:) włosy mocno się zniszczyły a w efekcie wróciłam do ciemnego brązu:) polecam maskę wax:) A.

    OdpowiedzUsuń
  4. extra! A w tytule masz mój ukochany zespół :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne wlosyyy..!
    jesli dowiesz sie o kilku sposobac jak poprawic koncycje wlosow to napisz..! mi tez by sie cos takiego bardzo przydaloo..! ;)
    ___________________________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna piosenka, ta z tytułu :)
    podoba mi się Twoja marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zwykle ślicznie wyglądasz, śliczny ten błękicik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. polecam kosmetyki JOICO, pomogły mi po rozczesaniu dredów czyli wyobraź sobie jak bardzo miałam zniszczone włosy.... a po użyciu JOICO były jak nowe. ale potem co pół roku chodziłam i nadal chodzę na regenerację struktury włosa do fryzjera on też to robi na JOICO i bardzo sobie chwalę.
    :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem niektore rzeczy wygladaja lepiej na wieszaku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz :)
    piękne zdjęcia i super stylizacja :)

    co do włosów, ja też mam teraz problem, bo tydzień temu poddałam się dekoloryzacji i teraz moje włosy są sianowate :(
    i używam dosłownie wszystkiego.
    z tego co słyszałam to fajnie regenerują włosy odżywki z Leo (kokosowa) dostępne na allegro.

    zapraszam na:
    verde-scuro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. spalone końcówki najlepiej minimalnie podciąć, to bardzo dobrze zrobi włosom, a potem najlepiej zapytać swojej fryzjerki o jakąś dobrą odżywkę na poprawę kondycji włosów, zawsze tak robię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie poradzę Ci, bo sama szukam pomysłu na regeneracje wlosów;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne zdjęcia i Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna stylizacja i zdjęcia zrobione w świetnym miejscu. Super efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzka piękna, kolor taki a la królewski niebieski.
    Jeśli chodzi o rozjaśnianie włosów, to nigdy tego nie robiłam i nie mam jak na razie tego w planach. Szkoda mi moich pięknych i grubych włosów, ale! Mam dobrą wiadomość. Widziałam filmik pewnej youtubowiczki, która opowiadała o zdrowej regeneracji włosów od wewnątrz i w dodatku smacznym. Wiem, bo skosztowałam.;) Sekret tkwi w natce pietruszki i jabłuszku, tak dobrze czytać;) W smaku jest moim zdaniem pyszne i nie dość, że zdrowe to jeszcze wzmacnia włosy i ZWIĘKSZA ICH OBJĘTOŚĆ!:) Tu masz filmik: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=0R8cIrCF0xg Włącz sobie koniecznie od 3:36!:)
    Jako dodatek polecam Ci również Jej post o pielęgnacji włosów, w którym pisze także o rozjaśnianiu włosów miodem: http://brunettesheart.blogspot.com/2011/07/hej-kochane-w-kwestii-wosow-chyba.html
    Mam nadzieję, że pomogłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks for stopping by my blog! I really love your jacket and skinny jeans!

    http://bronsonbloopers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. fenomenalny strój! ;) Niestety co do włosów nie mam żadnej "złotej" rady ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. W jednym słowie skomentować,a proszę? KOBIECOŚĆ.

    OdpowiedzUsuń
  19. makijaż idealny !
    niestety włosa rozjaśnianym tylko czas pomoże
    http://the-simple-styles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Yeahhh you like so much the colour blue ;) hahaaha SO BEAUTIFUL <3
    http://elenagallego.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hiszpania to też moje marzenie, muszę tam kiedyś pojechać koniecznie!
    Super się prezentujesz. Obserwujemy?:>

    OdpowiedzUsuń
  22. a mnie sie podobaja okulary :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie się makijaż podoba :) Świetna bluzeczka.
    Co prawda nie rozjaśniałam nigdy włosów, ale po wakacjach miałam strasznie zniszczone i pomogły mi tabletki Vitapil. Opakowanie starcza na 3 miesiące, różnice zauważyłam ogromną bo były mocniejsze i przestały wypadać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hah, jak znajdziesz jakąś fajną odżywkę to daj znać :) Wypróbowałam ich strasznie dużo, ale ciągle szukam tej idealnej :D A moje włosy prowadzą ze mną ostatnio wojnę, bo im obiecałam, że je zetnę po maturach :)

    PS. Nieziemskie buty! Swoją drogą to aż niewiarygodne, co szpilki potrafią zrobić z nogami :D

    OdpowiedzUsuń
  25. po prawej stronie na górze ;)
    Połaczenie czerni i ciemnego niebieskiego - chabrowy to Twoje ulubione ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekna i sexi jak zawsze:-)
    Kisses
    Aga

    Zapraszam do udzialu w miedzynarodowym ROZDANIU Z SHEINSIDE!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  27. strasznie podoba mi się całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oczywiście na rozjaśnione włosy koniecznie dobra maska.:)
    Ja mam świetną z Loreala:)
    Kiedyś miałam też z Wax i również sobie ją ceniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wow.. love that jacket! and the fit of your jeans is just perfect:)

    OdpowiedzUsuń
  30. jakaż ty jesteś śliczna ;) piękny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Aaale masz cudne włosy! zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  32. wow, świetnie wyglądasz : )

    OdpowiedzUsuń
  33. te obcasy nadają niesamowitej klasy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. super kolor bluzki:)

    http://mystyle-domi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Faktycznie kolor bluzeczki rewelacyjny.... więc nie dziwię się że jest Twoją ulubienicą :D:D:D
    Dziękuje za miły komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  36. great look honey, i really love this top!

    nice to meet your blog!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej :) tworzę ciekawego fanpage na facebooku. Kiedy zbiorę już garstkę modnych dziewczyn mam zamiar codziennie umieszczać tam najlepsze stylizacje jednej z Was. Jeśli chcesz poszerzyć grono swoich czytelników to zapraszam: http://www.facebook.com/pages/Lifes-too-short-to-wear-boring-clothes/409225845777563

    OdpowiedzUsuń
  38. nigdy nie rozjaśniałam włosów, to nie umiem w tym pomóc.

    a co do zestawu, fajnie, bardzo seksownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ŚLICZNIE.!
    ZAPRASZAM DO MNIE;
    http://zaainspirowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. odżywka z biosilku! Najlepsza na wszystko :)

    +dodaje do obserwowanych!:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyglądasz bardzo fajnie :) Super buty !

    OdpowiedzUsuń
  42. Niestety wiem co nieco o rozjaśniaczu i kolorem czarnym, sama teraz mam mały problem z tym :( ale jakoś próbuję je ratować ;P

    OdpowiedzUsuń
  43. Hey Lucy,

    Thank you so much for following my blog and take the time to check it out. I really appreciate.
    The location of this outfitpost is super. Wish we had locations like this in Amsterdam !! A big like for the heels girl !!

    KAIIWONG

    OdpowiedzUsuń
  44. Niestety Ci nie pomogę, ale miałaś takie piękne czarne włosy<3
    Może udaj się do fryzjera, on ci doradzi:)
    Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  45. looking fierce there! nice!

    http://halfwhiteboy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. beautiful outfit!!

    DIY and more:
    http://diyearte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. fajnie to wszystko zestawiłaś. ;)
    obserwuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  48. ja też ostatnio rozjaśniałam włosy i wciąż próbuję je ratować czymkolwiek się da ;)
    mam chyba z tysiac odżywek , masek itp , ale wciąż stan moich włosów pozostawia wiele do życzenia... ;c
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  49. mi na końcówki pomogło masło shea :)

    OdpowiedzUsuń
  50. ojj.. ja to się namęczyłam, żeby doprowadzić włosy do jakiegoś ogarniętego stanu po dekoloryzacji.. dopiero zaczynają odżywać, a od tamtego okropnego dnia minęło prawie 1,5 roku.. ;)
    ps.nie mogę się napatrzeć jak świetnie wychodzisz na zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Dlaczego jestes taka sliczna?!:*

    OdpowiedzUsuń