12 maja 2012

ELLE


W Gdyni Festiwal Filmów Fabularnych powoli dobiega końca :)
Całe miasto jest wywrócone do góry nogami! Wszędzie można natknąć się na "sławy" ;] 
Na samym środku parku przed plażą miejską są wielkie ( luksusowe) namioty gdzie celebryci mogą "się bawić"... większość restauracji jest zamknięta tzn. wynajęta na specjalne bankiety, przez to nawet nie mam gdzie zjeść kolacji ....... ;/
Nie mogłam się powstrzymać, aby nie zrobić zdjęcia przed tym wielkim napisem :D !!! 
Jak tylko go ujrzałam miałam łzy w oczach ze wzruszenia :D 
Poniżej nawiązując do Elle - dzień jak co dzień :)



Mój osiedlowy Rossmann jest bardzo "ubogi" w nowości :D 
Ale odwiedziłam inny! dzisiaj oto na co się natknęłam ! Oczom swym po raz kolejny nie uwierzyłam :D 
Pomadka ochronna o smaku SPRITE !!!!!! Uwierzycie? SPRITE ?!?!?!
Jestem uzależniona o Sprite'a ! Na prawde :P Dzień bez sprite'a dniem straconym :D 

Poniżej z racji tego, że dzisiaj sobota.. a wiadomo " A w Sopocie przy Sobocie... " ;] 
Kilka zdjęć z domóweczki, jakieś kilka dni temu :)

Poznajecie Panią po lewej? Oczywiście, to Latoya Sashay :) 
Jak się bawić to się bawić :)))))))

Uwielbiam patrzeć na to zdjęcie jest meeeeeeeeeeega pozytywne!!! :))))

To zdjęcie było zrobione już jakiś czas temu w Sopockim Klubie Ego :)
Rewelacyjne imprezy zapraszam!:)


Jakie plany na sobotę? 

(upss.. jutro rano mam egzamin z angola:P trzymajcie kciuki!:)

Muuuuuuuza która nakręca tą noc :D


53 komentarze:

  1. myślę, że każda bloggerka powinna teraz pędem lecieć do napisu ELLE i robić zdjęcie! :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. takie zdjęcia są świetne;d tyle radości

    OdpowiedzUsuń
  3. no to przynajmniej nie narzekasz na brak wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 3mamy :) nigdy w życiu nie wiedziałam, że istnieje takie coś jak pomadka o smaku sprite'a xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą pomadkę, przypomniałaś mi , że ją mam ;D Ale nie mam pojęcia gdzie jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. TAK , TRZYAMM KSCIUKI..!
    ZAPRASZAM ;
    http://zaainspirowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenie na angielskim! a zdjęcia obrabiam głównie w PhotoScape. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Doobre zdjęcia, pełne energii;>. Jeśli będę w Sopocie jeszcze raz, bo się już raz mi zdarzyło, na pewno zajrzę do tego klubu;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chcę do Gdyni <3
    Fajne zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam tą piosenkę, jest mega!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna piosenka<3
    Świetne zdjęcia!
    No to imprezy na całego u was;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Tylko pozazdrościć :) Fajne zdj . Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. przydałaby mi się taka impreza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjęcia świetnie pozytywne:) a napis to już w ogóle;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie ty masz ładne paznokcie :)
    Też takie chce.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia tak radosne, że oglądam je chyba już po raz czwarty :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. No cześć ! Ponieważ bardzo lubię twojego bloga , zapraszam cię na konkurs (converse) na moim blogu . ZAPRASZAM !

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful post !! Last picture is really nice ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudne fotki! pozdrawiam i zapraszam na nową notkę na precious-woman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. programy: http://www.picmonkey.com/ (dawniej picnik) http://pixlr.com/o-matic/
    Ostatnio trochę się polepszył stan moich włosów, jak byłam dzieckiem miałam niesamowite włosy, niestety potem obcięłam a potem gdy byłam starsza zaczęłam prostować, dwa lata prostowania zrobiły swoje. Odłożyłam prostownice na bok i są w coraz lepszym stanie ;)
    zdjęcia świetne, szczególnie te z napisem Elle ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomadka rzeczywiście pachnie/smakuje jak Sprite? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak, będę musiała spróbować ;)

      Usuń
  22. widać dobrze się bawiłaś! a ta pomadka... - niewiarygodne!! po prostu wow :D

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny klub jak dla mnie, bywasz w nim? :)
    Co do pomadki, to obawiam się, że będę musiała za nią znowu biegać, a to wszystko przez Ciebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten kolor na paznokciach *.* Zdradź co to za cudo? :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy raz widzę pomadkę o smaku sprita :)

    Adam,
    http://bmagazyn.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Też zawsze pierwsze co to sprawdzam jak coś pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny blog, dodaję do obserwowanych ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. uu niezle się bawiłaś prawdopodobnie :D ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jakie genialne zdjęcia <3 oh i poszłabym gdzieś. trzeba by coś zorganizować tu bliżej mnie ze znajomymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. :D też bym sobie zrobiła tę fotę z ELLE:D

    OdpowiedzUsuń
  31. powodzenia na angielskim :p mnie też to czeka we wtorek :P
    obserwujemy ? ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. Mój aparat to Sony Alfa 330.:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziekuje. Widzę, że dobrze się bawiłyście - to najwazniejsze ;d
    + uwielbiam te pomadki (najbardziej coca-colę) ;d

    OdpowiedzUsuń
  34. Pomadka o smaku sprite, czego już to nie wymyślą :p
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. chcialabym sprobowa c tej pomadki sprite :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Pomadka o smaku SPRITE? Pierwsze słyszę! Muszę się w taką zaopatrzyć.
    Pozytywne zdjęcia, widzę, że weekend udany - pozazdrościć! :>

    OdpowiedzUsuń
  37. Z twarzy przypominasz, tą piosenkarkę Inne, czy jakoś tak;)

    http://devil-dance-devil-dance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. matko kochana, zazdroszczę Ci że mieszkasz w trójmieście:D trójmiasto to moje marzenie, uwielbiam morze i te sprawy!:D a lip smackersy o roznych smakach są w superpharm, tam cole też znajdziesz:D
    hehehe:D

    OdpowiedzUsuń
  39. o, ja nie czytam elle ale napis wyglada rewelacyjnie ! :DD spotkalas kogos slawnego?:)
    zapraszam do siebie, i do obserwowania!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawe czy jest pomadka o smaku pepsi, bo to mój ulubiony napój ;)
    A co do moich paznokci to nie musisz mieć wszystkich odcieni, tak jak pisałam wystarcza dwa, biały i pożądany kolor, mieszasz na kartce żeby rozjaśniać stopniowo kolor i malujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. uuuuu widze, ze zabawa na całego :)

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  42. ihihihhii fajnie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dzięki za komentarz! :) Jak tak patrzę na te zdjęcia to aż chce iśc się gdzieś zabawić. Super pomadka, też chce taką ! :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajny blog. Kocham sprite'a. ^^
    W moim rossmanie też nie ma takich nowinek, a chciałabym taką pomadkę.
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  45. te pomadki są świetne, osobiście używam tej o smaku Coca-coli :)

    OdpowiedzUsuń