22 maja 2012

Common - GO!


Tydzień na pełnym chillu :) Nie ma sie co przejmować!
Tak, wszyscy mnie denerwują. Tak, mam straszny zapieprz.
Taka właśnie muza trzyma mnie przy życiu :))))



Piękny nowy nabytek :D już nie długo w niej zdjęcia!! 
Już są nawet zrobione, także możecie już odliczać :D
Jest mega wygodna. Bardzo kobieca! Bardzo podkresla talię :D 
Ale...... strasznie idzie do góry :P 

No cóż... dostałam sms od byłego chłopaka...... ;] 

W niedzielę obiecałam sobie, że idę na dietę...
Ale przecież nic nie poprawia humoru, tak jak obiad z przyjaciółką i plotki :D 

Odkryłam nowy sklep z rupieciami :D tam jest wszystko!! 
Tysiące bransoletek, zawieszek, pinów, pierścionków, obrazków, szalików, parasolek, portfeli, WSZYSTKIEGO!:D 




A tymczasem muszę wracać do nauki :(((((((((


42 komentarze:

  1. Ja Ciebie też denerwuje? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko co związane z blogiem jest azylem. OAZĄ !

      Usuń
  2. Sukieneczka jest Śliczna :)
    Czekam z niecierpliwością na zdjecia w niej ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie chill będzie od jutra mam nadzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a to były :D
    fajnie jest odkrywać takie miejsca, a co do diety kobieto Ty grzeszysz figurą!

    OdpowiedzUsuń
  5. Frugo na ostatnim zdjęciu- mistrz drugiego planu xD

    OdpowiedzUsuń
  6. owocnej nauki, niech frugo będzie z Tobą :)! Sukienka musi wyglądać świetnie, czekam na nowy post :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. odliczamy więc do zdjęć :)
    a co do diety, to jednak obiad z przyjaciółką gorą ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. czy dobrze widzę, masz taką pufkę wypełnioną kulkami styropianowymi? :D świetna jest :)
    studiujesz prawo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. studiuje administracje na wydziale prawa UG :)

      Usuń
  9. jak to się mówi diete zaczynam od jutra ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. ah ci byli faceci... sukienka przepiękna. i też odchudzam się od jutra ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Great pictures and I love the dress!

    xx
    Cecilia
    dearestlou.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mm.. frugoo.!
    zapraszam do mnie .!

    OdpowiedzUsuń
  13. czekam na Starbucksa w Bielsku z nadzieją :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie mixy na postach:) czekam na outfit ze sukienką, jest śliczna;) A.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia! sukienka piękna, jestem ciekawa jak wygląda na Tobie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Starbucks <333 Świetny ten kubek z HK ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. alee fajne zdjęcia :)) nowy post, zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka prezentuje się bardzo ładnie!
    Czekam na zdjęcia w niej!

    OdpowiedzUsuń
  19. sukienka wygląda bardzo ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Starbucks♥, uwielbiam motyw flagi Angielskiej!

    OdpowiedzUsuń
  21. ja za 2 lata wybieram się na UG ;) gdzie jest ten sklepik z rupieciami ? ;) z chęcią bym go odwiedziła ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bungee może być fajne z każdym, nawet z byłym :) Aż żal pracować, kiedy za oknem słoneczko...!

    OdpowiedzUsuń
  23. Starbucks, bungee, sklep z rzeczami "London", fajne sesje... Ty to masz życie :D haha

    pzdr. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. na dietę zawsze przyjdzie czas a pizzy z plotkami odmówić sobie nie można:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Trzymaj się kochana ;*
    A pogaduchy z przyjaciółką w pizzahut niczego nie zastąpią ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. jaka dieta? jak Ty taka zgrabna!!! ;p
    sukienka śliczna, też bym taką chciała ;)
    na pewno dam znać jak się spiszą te wszystkie wynalazki kremowo/megakrzemowo

    OdpowiedzUsuń
  27. great pics!!

    DIY and more:
    http://diyearte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam własnie takie połączenie kolorów, dlatego też znalazło się na moich paznokciach :P

    OdpowiedzUsuń
  29. o nawet frugo jest xd

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  30. To zdjęcie ze sklepu to w prawym górnym rogu jest torba?? Świetna!!!!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  31. Chyba wiem o jakim sklepie mówisz :))
    Kurczę jak ja tam weszłam to spędziłam tam chyba z godzinę. haha ;)
    Chodziłam, mierzyłam, oglądałam i nie mogłam się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń